12 April 2010

lyhyesti

12.4. en joo sit kerenny kirjotella mitään, oon kykkiny vaan tääl muurien välissä. nytteki on vaan tosi lyhyt aika netissä ku Mr. T hommas mulle ajan et voi laittaa Raylle meiliä ja kysyy mite Tysonil menee. joo siis Mr. T tuli eilen mua kattoon selliin epävirallisesti niinku sil on tapana, kyseli miks mä en oo "omalla puolella", mut sinne mä varmaan joudun enivei sit ku oikeuden pyörät on pyörähtäny tarvittavan kierroksen.

joo tos varmaan oliki mun uutiset.. pääsiäisen sain viettää lasten kans, olin Rayn mestassa ja Stellaki tuli sinne. Halon se oli jättäny Easter Islandiin. :) no toivottavasti sil oli siel hyvät bileet ja sellasta.

mul on ollu vähä vaikeuksia syödä tääl mitään. ruoka on ihan ok mut mä en saa alas. tuli siitä jo pikkusen huomauttamista mut ei voi mitään. parempi jättää syömättä ku oksennella pitkin öitä ja päiviä. tääl oli "pomoks" ollu yrittämäs yks pikkunen jätkä kuka alko aukoo mulle päätään heti ku tulin tänne. mä sanoin Mr. T:lle ja yhelle toiselle kaverille kans et mä voisin tapattaa sen. ku tääl on parin viikon päästä rodeo tournament (mä inhoon niitä, saa aina turpaansa enkä mä pysy hevosen selässäkään) ni siel vois yrittää. tulee osastot yhteen ja tuol on "mun puolella" sellasia ketkä inhoo sitä pikku kyrpää. kato juttu kulkee vaikka on ovet välissä. ei tajuu välil miks Mr. T ei pistä sitä matalaks, mut kai se meinaa et antaa sen rellestää, et tollaset tapaukset hoituu yleensä itekseen ku ei puutu asioiden kulkuun. O.o

joo mul aika loppuu ja pitäs vielä se meili kyhätä. kattoo jos ens viikol pääsisin lapsia tapaamaan ja vois sitä kautta päästä nettiinkin. see you!

No comments: