16 June 2011

paluu entiseen osa 4

16.6. hyvät vai huonot uutiset ensin? no otetaan huonot: mä menetin lasteni huoltajuuden. enkä mä ees tunne yhtään mitään sen johdosta. ja mikähän oli syy, ihan kun ei ihmiset sitä jo muutenkin arvais: väkivaltasuus, niittenki pahoinpitely, ja huumeidenkäyttö. ei saa lapsia uhkailla aseella ja sanoo et mä tapan ne. tai se et menee niitten huoneeseen ku ne nukkuu ja alkaa huutaa niille et ne on tyhmiä huoria ja mä haluun et kaikki ihmiset kuolee, ja sit ampuu niitä hernepyssyllä. tää on ollu ihan sekavaa aikaa. välillä pidätyssellissä ja välillä vapaalla vetämäs lisää dh:ta ja sekasin pillereitä, hoidossa en oo käyny hetkeen vaik kyl mä lääkkeeni syön. Al pitää Johnia vankina sen mestassa, sit yks kerta mä otin sen mulle mukaan ja pidin sitä viikon käsiraudoilla kiinni patterissa enkä antanu sen syödä mitään. sai se sentäs vettä. ja kusta pulloon. ja vedin sitä turpaan aina välillä ku tulin kotiin. sit yhes vaihees kytät teki kotikäynnin ku joku kanteli musta - veikkaan Stellan pirulaista, mut emmä sitä siitä syytä - ja ne otti Johnin mukaan ja vei sen sairaalaan ja pisti mut rautoihin ja sain pampusta ja tazerista ku pistin vastaan.

JA MÄ EN OO SEKASIN SAATANA. mullon hyvä olo!!!!!!!11 ei tää mikään mania oo ku sellanen tulee mulle eri tavalla. mä vaan TYKKÄÄN olla kusipää!!! tää on mun oikea minä. mut en oo kyl tehny mitään sellasta typerää mikä aiheuttas sen et mä menetän Seedin ja sen kaverit. ku mä ostin tollasen ilma-aseen eli basic hernepyssyn missä ei oo paljo tehoo, mut se on metallia ja soveltuu tosi hyvin sellasten ihmisten uhkailuun kellä ei oo mitään hajua aseista, ja ne pelästyy tosissaan ku painaa liipasinta, mut ku se saa vaan muovikuulia päin näköö ni ne vaan yleensä suuttuu siitä saatanasti. eka tulee pissat housuun kuolemanpelosta ja sit ne tajuu tilanteen ja lähtee mun perään. heh, mut mä oon "bigger stronger faster built to hurt". kunto on menny ylöspäin. et nyt mä pystyn oikeesti pistään vastaan, ja lääkemuutosten takia en oo enää puolta päivää täys zombi.

no ehkä sitte olis hyvä laittaa ne hyvät uutiset, eiks? mä sain Johnin takas. mä menin kattoon sitä sairaalaan väärällä nimellä. Al autto mua. se meni yhelle ovelle mistä pääsis helposti pihalle, oottaan mua. John oli teholla ollu eka ku sil oli dehydraatio ja oli se letkuissa edelleen, eikä ollu eka tajuissaan. mä puhuin sille lempeesti ja sanoin et mä oon se sen yks kaveri New Yorkista. se heräs hitaasti eikä kattonu mua naamaan. se ei nähny kunnolla. oli aika pahan näkönen naamasta, ja sit ku mä nostin sen istumaan ni näin et sillä näky yhä tosi paljo ruhjeita ympäri kroppaa. mä sanoin et mennään vähä käveleen ja juoma-automaatille et mä ostan sille jotain hyvää, kokista vaikka tai fantaa ku se tykkää siitä. se oli vaan puoliks hereillä, varmaan sai helvetin kovaa särkylääkettä. mä hain sille fantaa pullon ja otin sit ne letkut irti ja autoin sitä käveleen. se ei tajunnu et me mentiin sen huoneen ohi. se vaan mutis et sen pitäs mennä pyörätuolissa ku se ei pysy jaloillaan ja mä sanoin et kohta se pääsee istuun. sit me oltiin jo siinä mis Al ootteli ja se katto ettei kukaan oo käytävässä, ku siinä oli sellanen risteys, ja sit avas sen paloportaitten oven. mentiin siitä ja sitä mä löin Johnia tosi kovaa takaraivoon ja se lysähti siihen. kannettii se alas ja siihen autoon minkä Al kävi pöllimässä viikkoo ennen. mä vein sen sinne hylättyyn bunkkeriin mis on tullu taas nyt kesällä vietettyy paljo aikaa. on ollu pirun kuumaa. siel on parisänky ja mä sain sinne sähköt ku yks tyyppi tuli vetään laittoman kaapelin ku mä maksoin sille eka kakssataa ja loput amfetamiinia. jou, suurimmat tuloni mä saan taas kerran diilaamisesta. sit siel on jääkaappi ja pöytä ja kolme tuolia. ollaan oltu siel Alin kans aika lailla. ryypätään ja vedetään kamaa ja naidaan. ja sinne voi tuoda "nuoria seuralaisia" niin paljo ku lystää ja tehä niille mitä lystää. ne saa helposti sellaseen kuntoon ettei ne muista yhtään mistään mitään. John on nytte siellä. kytät tuli mun luo suoraan ku sairaalasta ne soitti, mut mä en myöntäny mitään, sanoin vaan et on sille muitaki ottajia. onneks oli vedenpitävä alibi. hengasin yhen skiniporukan kans sillon illalla ja ne oli niin kännissä ettei ne muistanu millon mä sinne sillan alle menin, ja ne myöns vaan ku mä sanoin et menin sinne iltapäivällä. sit kytät vilkas mun uudistunutta rikosrekisteriä ja sieltähän ne näki tietty et mä olin ollu pidätettynä sen saman porukan kans yhtäaikaa ku menin osalliseks niitten johkuun viharikokseen. ne jäi kaikki nalkkiin mut mä sain puhuttuu itteni siitä ulos, ja yks toinen kaveri, ku sanottiin et me oltiin vaan letkan perässä eikä tiietty mitä ne muut aiko tehä. juu ja sit ku tonkii vähä syvemmältä ja kattoo et mä oon asunu WC:ssä ni sieltähän löytyy vaikka mitä skeidaa.

ei sillä et mä noitten kans alkasin useemmin roikkuu. mul oli vaan sellanen kausi tos vähä aikaa sitte. ja ne on niin aivokuolleita kaikki et ne saa uskoon ihan mitä haluaa. manipulointitaidot kasvaa ku niitä harjottaa. :D

juu mut tän kaiken paskan seurauksena mä oon pudonnu siltä profilointilistalta missä oli epävarmat tai epätodennäköset tapaukset ja menin punaselle listalle vissiin parissa tunnissa sen jälkeen ku viranomaset kävi hakee Birdyn ja Tysonin ja kumpiki näytti hakatulta, ja Tyson itki vaan koko aika ja Birdyltä tuli verta perseestä. ja mul oli saatanan iso viilto tos vasurissa, ku Stella löi mua puukolla eikä mul ollu mitään millä puolustautua. yritti se muualleki mut laitoin vaan kädet naaman eteen ja siitä se tuli, ja sit mä sanoin sille et jos se yrittää lisää ni mä tapan sen. mun kämppä on sinetöity mut mun aseet ei ollu siellä ku mä säilytän niitä vähä paremmassa turvassa nykyään. et se oli vaan tyhjää uhkailua. tosin, EIHÄN NE SITÄ TIENNY!!!!! xD xD xD xD xD

olin tos aika pitkän pätkän "säilössä" ku odoteltiin et byrokratian pyörät pyörähtää sen verran et saadaan lisää syytteitä, mut ei ne ilmeisesti oo vieläkään pyörähtäny, tai sit se syyntakeettomuuskusetus meni läpi. xD en oo jaksanu kysellä perään. vitunko väliä.

tätä kaikkee ennen mä kävin länsirannikolla, ja sieltä ne parhaat uutiset on kotosin: Hypno takas, Shade takas, Ryan takas. kaks ekaa sai kunnolla turpaansa ja sit ne viel raiskattiin raa'asti. kolmas kärsi vaan äärimmäisen väkivaltasen raiskauksen. ENKÄ OLLU PILVESSÄ. sit kyl Ryan sai samana yönä maatessaan lattialla kärsivänä möykkynä vielä todistaa sitä ku mä ammuin itteeni vasempaan käsivarteen. Shinigamilla. ilman vaimenninta. istuin siihen Ryanin lähelle enkä yrittäny sitoo sitä haavaa mitenkään. istuin vaan siinä verilammikossa ja kattelin Ryania. se katto mua ja alko itkee. sit ehkä kymmenen minsan päästä ku mul alko huipata päästä ja voimat olla lopussa tuli kytät koputteleen ovelle ku joku naapuri oli kuullu sen laukauksen. ne murtautu sisään ku mä en päässy enää jaloilleni ja Ryan vaan makas siinä ja itki. ne vei sen sairaalaan ja mut kans, mut se sai jäädä sinne ja pääs myöhemmin kunnolliseen hoitoon, mut mä pääsin paikkauksen jälkeen suoraan kylmään pimeeseen selliin. heh. sekä Hypno että Shade tuli kattoon mua sinne. tosi pahan näkösinä. mä olin kunnon kahleissa ja palelin ihan vitusti niissä kesävaatteissa ku ulkona oli kylmää ja sato vettä. vartija vieressä, mut Hypno halas mua ja sano et se haluu olla mun kans, ja mul meni koivet ihan veteläks siitä. vartija käski mun istuu alas ja potkas mua jalkaan, Hypno suuteli mua ja Shade tuli istuun lattialle mun viereen ja yritti pistää käden housuihin, mut vartija hoiti vähä tukijoukkoja sinne ja ne vei mut vekka, mut mä kuulin ku se yks sano niille kahelle et niitten pitäs mennä hoitoon ja päästä irti tollasesta psykopaatista. tollaset mä otan kehuina, mitä muuta? xD

i'm free.

palailen sit taas joskus. nyt on nälkä. jos söis sen kuivan eilisen leivän, vaikka laittas sen uuniin vähäks aikaa. mä nautin siitä et saan olla tääl uudessa kotona ihan rauhassa.

No comments: