31 May 2012

tappelussa, sain turpaani

sairasosastolla, hirvee olo. yrittäny selvitellä noita mun ongelmien pohjimmaisia syitä mut se on ihan vitun rasittavaa. muutenki kaikki stressaa. mul on se varasto mis on mun kamoja ja just ja just riittää se raha mitä tääl tienaa sen maksamiseen. ei mitään mahiksia mihkään vitun vahingonkorvauksiin. ja nyt mä oon ollu kohta kolme viikkoo pois duunista ku oon ollu niin paskana. tai no meninhän mä sinne tänään mut ne laitto tuleen takas sairaspetiin ku katto etten mä pysy tolpillani.

yrittäny käyttäytyy et pääsis jolleki kesälomalle mut en varmaan pääse käymään tuol rannikolla minne veri vetää. saan vitun lenkuran taas jalkaan mikä alkaa huutaa metros. aina. se ei löydä verkkoo tai jotain. eikä tääl mihkään jaksa kävellä, kesäl on niin vitun kuumaa (paitsi nytte on vitun kylmää) ettei kestä kävellä tuol missään mis on taloo tiheessa. no, jos puistoon pääsee istuun ja kippaan viinaa kurkusta alas ni sekin riittää. heh. vittumaista nytte ku ei pysty nukkuun (tää on kestäny jo reilun kuukauden) ilman unilääkettä. mä oon ihan hermoraunio suurimman osan ajasta, räjähän ihan pienestä. terapia edistyy, mut ei välttämättä ihan silleen niinku mä olisin toivonu. mikä vituttaa mua sit vielä enemmän.

no joo, netti pätkii jo kuukauden verran jatkuvasti, nytte silleen minuutin välein. mun pää räjähtää kohta, pakko lopettaa. vedän lääkkeet ja meen nukkuun.

No comments: