13 September 2008

Lloyd +muuta sälää

12.9. myöhemmin: yks olut menossa ja toinen jääkaapissa. tarkotus taas yks suhde käsitellä. tarttee vaan ekaks miettiä et minkä ottas. onhan noita ja jotenki tekis kans mieli kirjottaa jostain kavereista.. meinaan tein uuden kategorian joka on 'kaverit'. olin ostaa olutta tos alkuillasta sen jälkeen ku olin juonu kahvit ja syöny vähän kasvisruokaa. nytte alkaa tulla uudestaan nälkä et ehkä mä tota kylmäsavulohta vielä syön ku sellanenki tarttu mukaan päivällä. meinasin vaan juoda ton kaljan ennen ku alan ottaa sitä paketista ja laittaan niitä loppuja tuorekelmuun.

joo mut ei se oluen osto ihan sitä vaan ollu, tuli tehtyy muutakin samalla. sateessa. särkee vähän toista käsivartta mut ei tietoo miks. heti alko hikoilla ku alko juoda. kävelin tonne koilliseen päin ekalle isommalle metroasemalle ku siel pyörii se yks diileri... oli se aika reissu, sinne ku pitää kävellä E-tone läpi, mut ei ainakaan ollu paljoo porukkaa liikkeellä tällä kelillä. yhen näin kuka moikkas mua mut emmä sitä tuntenu. ainakaan noin pimeessä. ja sil oli huppu päässä. (mul jostain syystä lyö nytte aivo välil tyhjää et ei oikein luista tää kirjottaminen just nyt. ja pännii se ettei oo vihkoon saanu mitään laitettuu). no eniveis löysin mä sen diilerin sit lopulta, vaikka se oli menny viimeselle tasolle vähiten käytetyn radan tunnelin suulle piiloon kyttiä. niitä oli siel aulassa ja sit pari ekalla tasolla mut ne oli aika passiivisia. diileri väitti et on niin riskanttia siellä et sil on oikeus pyytää ihan tajuton hinta niistä parista napista. enkä mä saanu sitä pudottaan hintaa millään. kympin alennusta sain ku oon kanta-asiakas. ne napit on SX:iä. niis on thc:tä ja kaikkee muuta ja ecstasy-ainesosia kans. ne oli joskus vuonna kivi ja miekka aika suosittuja mut niis on aika paskat sivuvaikutukset, et alkaa oksettaa ihan sikana ja tulee ihan sairas päänsärky ja kaikki vaan pyörii. ja sitä voi kestää tuntitolkulla. mul niistä on yleensä tullu vaan vähän pahoinvointia, ja päänsärkyyn mullon uus hyvä migreenilääke et uskaltaa ottaa niitä. niistä tulee hyvät hallut ja energiapilvi. mä en niitä oo hirveen usein ottanu enkä varsinkaan viime vuosina ku niitä ei oo ollu, ja sit oon aatellu et ei viitti ku ei jaksas sitä "krapulaa". noi mun vanhat päänsärkylääkkeet ei meinaan auta siihen paskaakaan. mut toi uus on voimakkaampi vissiin tai siinä on ainaki eri vaikuttava aine.. no siis varmaan niitä kokeilen täs joku päivä lähiaikoina. ne on hyviä ihan vaan kotona istuskeluun. ne vaikuttaa 2,5-3 tuntia ja vaikutus hälvenee hitaasti ja seuraavana päivänä tai jopa yli 48 tuntia myöhemmin voi vielä tulla halluja ja voi nähä värejä ja kaikkee. riippuen vähän myös siitä paljon niitä ottaa kerralla tai yhteen putkeen. mut niihin voi kuolla et ne on aika vaarallisii kans. jos ottaa neljä kerralla ni ne voi lamauttaa keskushermoston niin et sydän pysähtyy, tai jotain.

niistä en oo ikinä puhunu Shadelle enkä kelleen muulle, just sen takia ku jo 4 voi olla tappava annos ja niitten sivuvaikutuksien takia. sellasta ei toivo ees pahimmalle viholliselleen.. joo enkä mä oo ikinä kuullu et niitä olis ollu myynnissä missään muualla ku täällä. mun piti sit ajaa metrolla pikku lenkki ku ei halunnu törmätä niihin kyttiin uudestaan, et ajoin keskustaan ja kävin nostaa käteistä ja sit ajoin toista linjaa takas kotiin, kaupan kautta.

mul puutuu istumalihakset et voipi olla etten täs enää kauaa istu vaan meen kattoon telkkaria. Sam on tullu kotiin ja se kävi soittaa ovikelloo ku se kuulee mut ton olkkarin seinässä olevan reiän kautta, et ties et mä oon täällä. mut sanoin sille et mua ei huvita yrittää jaksaa olla seurallinen, et mä haluun rauhassa vetää kamaa ja oon väsyny ku valvoin yön ja sellasta, mut ei se tollasista loukkaannu ku se ei itekään aina jaksa olla seurallinen. sano vaan et on päivät poissa ku on duunissa et jos mulle tulee joku juttu ni sen saa kiinni vasta viiden jälkeen. mä oon vähän tos viime viikol miettiny sitä laillista duunia, mut se eka innostus on ehtiny jo hävitä. joo mä laitan jotain suhdejuttua sit ku tulee motivaatiota siihen. nyt ei oo yhtään. tää kone pykii kans vähän. meen tonne sohvalle istuun ja syömään ja juomaan sen toisen kaljan. :) i'll be back

13.9. hirvee päänsärky ja maha sekasin. mut EI johdu aineista täl kertaa kumminkaan. vaan säästä ja muista jutuista. tos tuli tollasta puuhaa mitä ei voi blogiin kirjottaa ku en haluu et kukaan saa tietää siitä tai et mua yhdistettäs siihen, ja mahakipu on ihan selvästi taas psykosomaattista mikä osittain johtuu just tosta ja sit osittain muista jutuista kuten sanottua. haukotuttaa hirveesti. vaikka ihan hyvin tuli nukuttua vaikken aikasemmin kerenny petiin ja ikkuna unohtu kiinni et ei saanu yöllä kunnolla ilmaa.

yritin ottaa yhteyttä IVyyn mut se ei vastaa puhelimeen. et tuli sellanen ajatus et vois yrittää jos Joeta pääsis kattoon jos se pääsee eristyssellistä lähiaikoina ja kysyy sit siltä tietääks se Ivystä mitään. saattas meinaan hyvinkin tietää. ku ne on niin läheisiä kavereita.

the most perfect silence is when there's no need to explain... mitä oon tänään tehny, yritin saada vierailuaikaa Mr. Turkeylle mut en saanu. tyyppi katto mua ja katto jotain kuvaa edessään ja sano et on uudet säännöt et vaan perheenjäsenet pääsee sitä just nyt kattoon, eikä ex-vangit ja mut se muistaa vielä. joo mä en sitä tyyppiä kyl tuntenu. mut viikko vielä ja sit on taas normaali vierailusysteemi. oli se sentään tarpeeks kiltti et kerto mulle kauan mun tarttee viel oottaa. ja mä näin, ku se kääns hetkeks selkänsä, et siihen mun kuvan alle oli kirjotettu millon mä oon käyny Mr. Turkeyä kattomassa ja kauan. vitun valvontayhteiskunta. tosin siinä ei kyl näyttäny olevan sitä sellivierailua, et lahjonta toimii edelleen.

mullon sitä ikävä.. sen vahvoja käsiä ja paksua mulkkua. heh. mut ihan silleen muutenki, sen seuraa ja et voi puhuu sen kans kaikkee ja se ymmärtää mua ja luottaa muhun. ja mä voin luottaa siihen.

ja muille infoa: sen oikee nimi on Lloyd ja se istuu elinkautista monesta murhasta. mahdollisesti se vois päästä ulos jotain kaheksan vuoden päästä ku tulee kakskyt täyteen ja ku se on käyttäytyny ihan kunnolla. paitsi nyt se oli tainnu sekaantuu johonkin vaikeuksiin ku kerta oli rajotettu vierailua. mä tapasin sen siellä osastolla ja me tultiin heti tosi hyvin toimeen ja se tuli sit mua kattoon mun kämpille ku oli päivän lomalla (se saa tosi vähän lomaa et sikäli oli suuri kunnianosotus et se sen ainoan lomapäivänsä moneen vuoteen käyttää mun kans naiskenteluun). mä en tunne kaikkee sen menneisyydestä mut se oli onnistunu oleen jäämättä kiinni tosi pitkän aikaa. ja se on ylpee niistä murhista. niinku mä kans omistani. se oli palotellu osan uhreistaan. ne oli kaikki sen vanhalla kotipaikkakunnalla tuol jossain vähän pohjosempana. ekana tappanu omat vanhempansa mut niitä se ei kai oo palotellu vaan jotain muita tyyppejä. no joo mut noista huolimatta se vaikuttaa musta ihan tervejärkiseltä eikä oo mitenkään sisäänpäinkääntyny tai psykoottinen. on se kai jonku terapian kans käyny läpi samalla ku on istunu sitä kakkuaan.

sen kans voi kokee sen täydellisen hiljaisuuden et ei oo tarvetta sanoo mitään et ymmärtää toista ilman et tarttee selitellä turhia. kattoo vaan ja hymyilee ja se hymyilee takas ja se tietää tasan tarkkaan mitä mä ajattelen. :) sellanen samal aaltopituudel olo on harvinaista. et aina ku ollaan yhessä ni ympäristö lakkaa merkkaamasta mitään, et ei enää huomaa sitä et ovella seisoo tyyppi vahtimas ja et istutaan kaljussa huoneessa tai mahollisesti on kalterit meiän välissä. no joo siis kaikki seksuaaliset toimenpiteethän on kiellettyjä mut joskus ne tyypit kattoo sitä sormien välistä et suutelu ja hyväilyt on ok. riippuu vähän siitä millasta porukkaa on vahtivuorossa. jotkut on niuhottajia ja jotkut ei vaan välitä.

et sit ku pääsen sitä kattoon ni tarttee kysyy millon sil on seuraava loma, jos se tietää sen jo. et mä tiedän olla cityssä. menny aika yllättävän nopeesti kun oon miettiny näitä. tuli eilen kaikkee mieleen kouluajoista ja miten sekasin mä oon joskus ollu ihan ilman huumeita ja viinaa, mut onneks jätti ahdistus mut eilen rauhaan. riitti ne kaks olutta illalla ja runkkaus. tänään piti oikeestaan käydä tuol sen yhen diilerin puheilla mut en oo vielä saanu aikaseks. nyt tuntuu et päänsärkylääke toimii jo vähitellen et jos tos neljän jälkeen lähtis tonne pihalle. pystyy jopa kattoon valoa ilman et päätä vihlasee. vois itseasias syödä ton lopun kalan sitä ennen ettei se unohu tonne jääkaappiin ja pilaannu. mut mä laitan tän blogiin ja sit pitää vielä soittaa Stellalle ja sanoo et mä oon okei ja selvänä ja niitten ei tartte olla huolissaan.

No comments: