04 September 2008

mielialojen heilahtelua

menny viikko taas jotenki ihan sumussa. eilen tosin oli parempi päivä ku oltiin Stellan kaa shoppailee ja tuli ostettuukin jotain ja se piristi. tänään pitäs pihalle lähtä tekeen lenkki taas pitkästä aikaa. kelikin on sopivan viilee siihen tarkotukseen. kyl mä meen, vaikkei välillä yhtään huvittas, mut jälkikäteen on sit parempi olo ja voi olla itteensä tyytyväinen ja silleen.

yks Stellan levy soimas minkä kopioin itelleni. ostin eilen kaks levyä ja oon tosi tyytyväinen niihin. yks trancee ja yks housee. oon kans kuunnellu vinyyleitäni mut soitin hajos ja pitäs ettiä uutta. kyl niitä jo vähän tuli kateltua.

sain eilen illalla "sisäpiirin tietoo" mitä porukat meinaa antaa Shadelle synttärilahjaks. mul ei vielä oo mitään eikä kyl mitään ideoitakaan. vähän oon kallistumassa siihen laiskan lahjaan päin, eli antaa sille rahaa millä se voi sit itte ostaa itelleen jotain mitä haluu. nyt mullon niin paha allergia et pitää lopettaa ja mennä hakeen lääkettä. tääl jossain pyörii kissa ku Wren halus välttämättä päästää sen sisälle ja silittää sitä ja Stella piti sitä sylissä ja sellasta, ja nyt se on varmaan menny mun sänkyyn nukkuun niinku ne tuppaa tekeen. tai no yks ei mee kyl sänkyyn ku se on varmaan opetettu hyvin, mut eniten mua risoo ne karvat. mul alkaa silmiä kutittaan ja naamaa ja aivastuttaan.

*tauko* jonka jälkeen: olin juoksee ja näin siel mm. sen yhen tyypin joka asuu tossa jonkun matkan päässä, sen joka keräilee niitä kuvia söpöistä pojista. mä menin siitä sen talon ohi ja se oli just lähös lenkille ja tuli ulos mut se oli menos eri suuntaan ku mä, et ei sit tullu muuta ku vaihdettuu pari sanaa. ihan ystävällisesti ja kyseltiin kuulumisia yms. joku oli varastanu sen auton mut ei sen kotoo vaan jostain muualta ja se on jalkamiehenä nyt pari viikkoo ennen ku saa vakuutukselta rahat uuden ostoon. kyl mul kävi mielessä et olis kiva joku kerta käydä sen luona - kattomassa niitä kuvia. ne oli sellasia taiteellisia niinku. ja mä tykkäsin sen talosta muutenki. se on jonkun verran isompi ku mun talo. itseasiassa vois melkeen sanoo et mun talo on pienimpiä mitä täl alueella on. mut mulle kyl riittää ihan hyvin. ihan tarpeeks imuroimista.

tarttee siivota kunnolla ennenku Ted tulee, ettei tuu mitään sanomista. huomeen tarttee päiväl kans vähän siivota niitä bileitä varten ja tehä ne ruuat ja sellasta. lauantaiks tuli yllättäen tekemistä eli oon menos Toddin kans johkuun tonne vähän kauemmas ajeleen. ku se kerta mua kutsu. sillä oli jotain mielessä. ja aamul tarttee käydä parturissa ku on taas vähän kasvanu liian pitkäks tukka ja se ottaa päähän. söin äsken lenkiltä tultua pakastetun banaanin, mut ei maistunu kovin hyvältä. ku ne oli jo vähän liian kypsiä eilen ku laitoin pakkaseen. Stella huomautti ku se oli löytäny jostain nurkasta kaks ihan kuollutta banaania missä oli tullu jo nesteet pihalle. hyi helvetti. no onneks se hoiti ne roskiin eikä mun tarttenu.

mun on pitäny jo pitkään leipoo jotain Shadelle ja Wrenille, ja ehkä jopa tänään sais aikaseks. jos Stellal on aikaa auttaa mua, ku se tuntee noi leipomisen salat paremmin ku mä.

joo viime lauantaistahan piti laittaa jo aikasemmin mut en sit jaksanu. oli ihan kiva ilta. mä tietty myöhästyin sovitusta ajasta ku piti netissä jotain puuhailla niin pitkään. mut Brad oli putsannu sen grillinsä ettei mun tarttenu sitä tehä. laitettiin hiilet palaan siihen niitten etupihalle penkereelle ja istuskeltiin siinä. Chris teki salaattia ja ikäänkun palveli meitä, toi olutta ja haki ruuat jääkaapista sit ku hiilet oli kuumia. ne mun vihannekset oli tosi hyviä. ja grilliperunat. Brad veteli kaks ja puol pihviä naamaansa ja Chris söi yhen puolikkaan pihvin ja salaattia ja maisto vähän mun vihanneksista. ei se syöny paljoo. sen tarttee vissiin vahtia painoaan tai jotain. on se aika hoikassa kunnossa. meinattiin sit myöhemmin OU:n lähtä mut ei sit menty. se vähän tyssäs siihen ku mä halusin seksiä Chrisin kans sitä ennen ja se juttu lähti venyyn ja sit Brad jossain vaihees kyllästy ja veti annoksen dh:ta, aika ison annoksen, eikä se sit olis enää mihkään kyenny lähteen. se nukku sit yönsä sohvalla ja mä ja Chris oltiin niitten sängyssä...

mä itseasiassa halusin nähä Chrisin viikolla, mut oli maanantaina niin paha olla ettei jaksanu mitään, ja tiistaina ei sit muuten vaan jaksanu vaikka oli parempi olo ja eilen en ollu kotona eikä ollu aikaa. mietin nyt vähän et ku on saanu päivän pakolliset asiat hoidettua (eli siis lenkkeilyn, ja sehän tuli jo hoidettua, eikä ne leipomiset niin kauan aikaa voi kestää) ni vois soittaa ja kysästä et jos se vaikka haluis tulla mun rantamajaan oleen. ostasin jotain naposteltavaa ja vietettäs mukava ilta kahestaan. mua kyl kiinnostas. mut en sit tiiä onks sil aikaa.

Tedin mukaan sen bussi tulee joskus alkuillasta, et ei tartteis herätä kovin aikaseen ja olis aikaa hoitaa mahdollisesti muitakin ihmissuhteitaan sitä ennen. alkanu oleen muuten viekkarit dh:sta ku en oo sitä nyt melkeen viikkoon ottanu. ei oo kivaa. sitä varmaan menee tänään vielä jossain vaiheessa, ja ehkä olis paras ottaa se hetikohta, ja huomeen kans joskus päivällä et olis suurinpiirtein kunnossa illan ja hereillä ja aktiivinen. muuten, ku sitä ottaa useemmin ja pitemmän aikaa ni huomaa et siihen silleen tottuu et alkaa pitää sitä jumitusta normaalina tilana eikä enää huomaa sitä, ja jollain tapaa mul on kans noussu toleranssi sen suhteen ku tol mun normaalilla annoksella voi hoitaa asioitaan ja sosialisoida ja käyttäytyy niinku olis selvänä, eikä se mun mielestä pahemmin näy et oon ottanu sitä. no pilveehän siitä ei enää oikeen tule, ellei ota isompaa annosta enkä mä haluu oikeen siihen alkaa ku sit se annos aikojen saatossa kasvaa ihan älyttömyyksiin. just nyt mulle on tärkeetä et on siedettävä olo, ihan sama mitä keinoja joutuu käyttään.

on tääkin viikko ollu aika vuoristorataa mielialojen suhteen.. joo mut nyt mä lopetan. palailen sit taas ku on jotain asiaa.

No comments: