22 July 2008

hirvee nälkä muuten

periksi anto ja blogin alottaminen. tän päivän teemat. hirvee jano ja kyllä, kännissä ollaan vaikkei kovin pahasti kumminkaan. jälkipromillet niinsanotusti.. tuli pari lasillista otettua, mut te kyllä varmaan ymmärrätte jos kertoo syyn. meinaan tälläsen: tuli Shadelta sähköpostia. linkki Linkin Parkin Don't stay"> -videoon. ja siihen oli vielä pantu mukaan et "ajattele vähän. kus ajattelet nin tajuat varmaan ollees aika paskiainen lähiaikoina. kuuntele sitä Meteoraa ja ajattele niitä sanotuksia mun näkökulmasta. eiköhän valkene mitä mä yritän sanoa." no joo kyl on valjennu. ^_^

tää nyt on aika kurja tai huono alotus ku ei oo paljoo asiaa. paitsi toi juttu. oon kuullu et pitäs laittaa vedet uima-altaaseen mut ei oo viittiny ku Shade ei oo täällä ja sehän tos pääasias ui enkä mä. mä tartten isomman altaan et pystyy uimaan. (linkitän vielä ton In the end:in ku se tossa kerran on).

ei oo ihan niin musta kuukausi ollu tää ku mitä viime vuosina on heinäkuu tupannu olemaan. joo, jatkan sit ku oon taas selvänä ja ku on parempi fiilis. päivällä juomisesta tulee vaan samee huono fiilis. vaikka kuinka olis hyvä olo siitä kun sen alottaa. :P nälkäki alkaa oleen. kieli roikkuu ulkona. Shade jäi NB:n oleen eikä halunnu ainakaan lähiaikoina tulla takas tänne. kyl sen toisaalta ymmärtää. toisaalta ottaa päähän. mut ihan samahan se mulle pitäs olla mitä se vitun huora puuhaa. jotenki mä vaan edelleen roikun kiinni siinä ja yritän pitää yllä ees jonkinlaista suhdetta. ^_^

No comments: