29 July 2008

menneiden märehtimistä

joo tosi paljon on hengailtu selvänä.. meni viikonloppuna taas viiniä ja sellasia. mut ainaki mä yritin pitää minimissä. no mut itseasias mul oli ihan muuta asiaa. lueskelin yhtä vanhaa vihkoo aikeena poimia sieltä joku juttu tänne, mut ku siel tuntuu olevan pelkkiä seksijuttuja tai muuta sekavaa. G2. osittain haalistunu jo teksti aika paljo et pitäs yrittää niitä kirjottaa koneelle, niinku varmuuskopioks. joo mut Birdystä luin. se oli sitä aikaa ennen niitä pahoja juttuja mitä mä tein sille. mut se tunne, et mä oon jumala. se on jotain tosi hienoo. ei oo enää pitkään aikaan ollu. vaikuttanu kans mun seksielämään aika paljon noi lääkkeet. et ei enää huvita tehä jotain juttuja, ja mä oon paljon passiivisempi nykyään. ja kiinnostus menny täysin mitä Birdyyn tulee. ei vaan jaksa. sehän asuu nyt taas siel kirkon paikassa ku emmä vaan jaksanu sitä ku se aina katto mua niin surullisesti ja syyttävästi ku mä kävin sitä kattoo siel toises paikas. et niinku antaa vaan olla ja tehköön mitä haluaa, mua ei kiinnosta.

siis toi vihko on pelkkää sekoilua alusta loppuun. ^^ heh. ja kamanvetämisen ja sekoilun välipäivinä hirvee ahdistus ja viiltelyy ja itsemurha-ajatuksia. joka sivul lukee et "taas vaihteeks vitun sekoilua." en tiiä et itkeekö pitäs vai nauraa. ja sit toi et miks ne haavat ei tunnu miltään. ja seksiaddiktio, aggressiot ja ne vitun terapiat (ku mul oli pakkoterapia ym.). plus uniongelmat. et ne on ainaki hävinny. ja mä oon kyl helvetin ilonen et noi nykyset lääkkeet toimii. mut kivoja kuvia mä laitoin ennen aina vihkoihin.. ^^ pitäs sitä tapaa vähän yrittää elvyttää.

oho, sit tulee yhtäkkii hirveitä omantunnontuskia ja katumusta niinku Birdyn suhteen ja tajuaa jotenki sen iän ja vituttaa olla täys kusipää, mut sit ku se menee ohi ni on taas entisensä. joo niinku välil naurattaa ja sit välil iskee hirvee pelko. et mä oon joskus ollu tosi pahassa kunnossa ja tästä mun nykysestä kunnosta on niin lyhyt matka siihen entiseen takas. et mä en edelleenkään osaa käyttää alkoholia ja huumeita kohtuudella ja toi NB:n keikka osottaa et pohja on edelleen tosi lähellä. ja niinku se mua häiritsee noissa entisissä jutuissa et mä en oo tajunnu sitä riippuvuutta tai sitä et juo liikaa ja et se paha olo fyysisesti ja psyykkisesti johtuu just siitä liiasta juomisesta ja aineista. et ei vaan oo tajunnu. ennen ku oli melkeen liian myöhästä.

mut nyt muihin tekemisiin. tulee aika ihan sekopäinen olo ku on lukenu noita vanhoja juttuja. jotenki kans ikävä niitä "vanhoja huonoja aikoja". ku se masennus on kumminki tuttu ja jotenki turvallinen kaveri. ja se sekoiluyön jälkeen herääminen ihan tukossa. nostalgiaa niinku. yks yö viime viikolla oli tosi paha olo, hirvee ahdistus mut samalla se oli just sellanen turvallinen tunne, et tietää mitä se on ja on kokenu sen ennenki, ja tuli mieleen jotkuu valvotut yöt ja se niitten tunnelma. nykyään mä oon ikäänkun oppinu kohtuutta niissä sekoiluasioissa ja ei tartte ees joka kerta enkeliä jos ahdistaa. eikä jotenki enää kiinnosta se sekoilu. ehkä se on kasvamista aikuiseks tai jotain. ihan terveyssyistä on kyl täytyny rajottaa, niinku alunperin. mut sit ku siihen tottuu ettei enää juo kännejä esimerkiks ni ei enää ees halua sitä. ja ku ennen veti kourallisen kaikkee pillereitä yhessä illassa ni nykyään se jää siihen yhteen. eikä sekakäyttöö. tai melkein ollenkaan. joskus lipsahtaa vielä mut se on sit tyyliin kalja + enkeli, mut ei mitään ec:itä kolmen kaljan päälle tai sellasta. enkä mä lähe enää tonne pihalle sekoileen, et pysyn vaan kotona. enkä mä enää ota enkeleitä ku oon pihalla. tai melkein koskaan. joskus jos on hätätapaus, mut jos hermoilen ni otan tota a:ta ku se auttaa siihen tosi hyvin ja pystyy hoitaan asiansa ilman pelkoo tai aggressioita.

mul olis nytte videolla tavaraa mikä pitäs kattoo. toisaalta tekis mieli kans mennä aurinkoon makaamaan ja ruskettumaan. kai mä ehin molemmat tehä. tunti auringossa riittää ku muuten alkaa päähän koskee. ja pitää muistaa vettä juoda. kahvia tekis mieli. ehkä mä sellasen laitan puuron kans, vaikka maitoo on enää tosi vähän ja sitä pitäs säästää. mut menköön. kahvista tulee just nyt vaan niin hyvä pirtee ja ilonen olo et sellasen fiiliksen mä haluun nytte päälle.

No comments: