30 July 2009

in excelsis

30.7. nousee taas aggressiot pintaan ku näkee noita vitun kusipäitä telkkarissa ja livenä. siis mä olisin käyny ampumassa noi tyypit ja niitten koirat jo kauan sitten! ja noi kerjäläiset tuol pihalla ottaa mua kans aivoon. jotenki nyt ihan viikon sisällä niitten määrä on kertaantunu kymmenellä. tulee rappuun asti kyseleen sitä paria kolikkoaan ja jotkuu vaatii ihan seteleitä kans ja aina jonku tosi typerän tekosyyn varjolla. "lainaa mulle parisataa ku mun pojal on leukemia ja se on sairaalas". joo mut on edelleen sellastakin porukkaa jotka menee niitten ansaan ja luulee et ne maksaa sen takas lupauksensa mukaan..

tuntuu et tää nettiyhteisö jotenki dissaa mua. foorumilla mun alottamiin ketjuihin ei tuu keskustelua, tai joku heittää vaan jonku tosi tyhmän ja loukkaavan kommentin, eikä kukaan kommentoi mun runoja jos mä laitan niitä johkuun. siitä mä en välitä et blogi ei saa kommentteja, ku mä kirjotan tätä lähinnä itelleni ja sit sellaselle yleisölle jolta en odota mitään kommentteja. mut se on kans ihan muutaki ku kommenttien puutetta. et foorumilla sen näkee siitä et joskus keskustelu tyrehtyy siihen ku mä laitan ketjuun kommentin. mullon kyl sellanen tuntu et oon huono keskustelija, mä en vaan osaa. O_o mut mun kommentit ignoorataan kans tosi usein, et porukka juttelee vaan keskenään ja mä oon jotenki tippunu joukosta tai mut on tahallaan tiputettu ulkopuolelle. vituttaa ku tohon foorumiin mä oon panostanu aika paljo. tuntuu nytteki helvetin yksinäiseltä olo. ó_ò

vedän tääl kaljaa keskenäni. Tyson on pihalla. mä annoin sille rahaa ja lähetin sen "ostaan mulle tupakkaa". mä oon nytte taas rauhottunu ja on ihan "normaali" olo tai sellanen tasanen. et mä en oo tehny kellekään mukaanlukien Tyson mitään jo ainaki viikkoon. vituttaa vaan nytte kaikki asiat ja pelkkää negatiivista paskaa pyörii mielessä.

mä tapasin Ivyn ja Adamin toissapäivänä. edellinen vetää edelleen jotain paskaa reactia, mut se on ollu katkolla kans välillä. en kertonu sille mitään siitä ku näin Joen ku se oli lomalla, ja ne sen kaks kaveria. ne oli tääl ja sai vähän leikkiä Tysonin kans. Joe sano et se juttu nosti mun osakkeita paljo sen porukan silmissä. sil oli kahle jalas, mut onneks sen liikkuma-alue rajottu jokeen ettei tullu mitään ongelmaa siitä et se tulee mun luo. ne sen kaverit oli aika kusipäitä. tyyliin et ne vittuili mun vaatteista ja huumeidenkäytöstä. ja Joenki piti hokee niille koko aika et "me ei tultu tänne puhumaan". :P (mä taidan hakee sen vikan oluen..)

*tauko* joo vaikuttaa siltä et mä en täs kämpässä enää hirveen kauan oleile. en oo jaksanu katella kämppiä vielä, mut tähän on muuttanu sellasta porukkaa jota mä en jaksa. juppeja joitten mielestä on cool asuu "slummissa". ja sit sellasta pousaajaa ketkä seisoskelee avonaisis oviaukois ja polttaa tupakkaa ja mulkoilee niitä ketkä menee ohi. ja kaikki on typeriä heteroita saatana. ku Lloyd oli viimeks tääl ni saatiin osaksemme ilkeetä mulkoiluu ja sit ku se oli lähteny ni pihalla alko jotkuu muijat vittuilla mulle siitä. Tysonilleki oli jotkuu tos pihassa alkanu vittuilla sen ulkonäöstä ja vaatteista. et tää seutu on muuttunu huonompaan suuntaan. ja sit on noi huorat. itä-Eurooppalaiset naiset joita on tullu tänne ihan yhtäkkiä muutama autolastillinen ja ketkä valtaa kaikki hyvät paikat, et Tysonin on pakko mennä joko sillanpieleen mikä on tosi huono paikka, tai sit lähemmäs keskustaa ja siel tulee herkästi poliisit jutteleen. on kokemusta. heh. mut mä haluun täältä veks. mä yritän päästä sinnepäin mis Lime-klubi on ja mis pyörii transvestiitteja ja muuta ennakkoluulottomampaa porukkaa. pikku Birdy olis sinne varmaan kans tervetullu. mulle ei ikävä kyllä hame oikeen istu.. :)

oon sitä vähän miettiny et miten houkuttelis Birdyn muuttaan mun kans. oon sitäki miettiny, ku Sam sano mulle aineissa et mä oon sietämätön machoilija eikä oo mikään ihme ettei kukaan haluu olla mun kans tekemisis, ku mä valitin sille sitä ku joku oli sanonu mulle pahasti netissä. macho-prinsessa kuka ei kestä kritiikkiä. ehkä mä oonki sellanen. vaikee sitä kyl tästä perspektiivistä on nähä.

...ja vitut mä siitä välitän! mä oon ihan tyytyväinen itteeni tälläsenä. O_ó

vähän toi olut mua väsyttää nytte. tuli eilen valvottuu taas pitempään ja heräsin "aikasin" eli kymmeneltä. huomeen pitäs kans päästä ennen kahtatoista ylös ku emmä voi kaikkee aikaani kuluttaa nukkumalla. mun pitäs käydä kaupassa ja nähä Meliä ja lupasin ottaa Tysonin mukaan sen mestaan. Mel sano et sielläpäin liikkuu nykyään aika paljo kyttiä, et pitää olla vähän varovainen ettei herätä liikaa huomiota. ja Tyson saa laittaa jotkuu muut ku noi "huoranvaatteet" päälle. (se kyl ilmeisesti tykkää siitä vaatetuksesta ja tykkää näytellä paikkojaan julkisesti ja vietellä ja flirttailla jne. et siinä suhteessa se on mulle mieluisampi ku joku Birdy joka osaa ainoostaan imee eikä sitäkään kovin hyvin. O.o) näin tuol yhes kaupas kivat alusvaatteet ja mietin jos ostas ne Tysonille huomeen ni se vois laittaa ne tavallisten vaatteitten alle ku mennään Melin luo.

pitäs mennä nukkuun. Tysonilla on oma avain tänne. mut ehkä mä silti oottelen sitä ihan hereillä, et näkee vähän missä kunnossa se on ku tulee. se on saatanan pahassa koukussa reactiin ja me on vedetty yhes dh:ta välil ja se on jäämäs siihenki koukkuun. mä oon saanu annosta alas ihan kunnolla. se meinaan alko oleen jo ihan hälyttävän iso. eikä nytte oo tehny mielikään sitä vetää paljoo. ihan tarpeeks muuta ajateltavaa.

nyt mä oon taas ihan kunnossakin, et ruhjeet on parantunu eikä mihkään koske. mustelmat nyt kestää vähän kauemmin hävitä.. ..ei hitto mä meen nukkuun. mä oon ihan jumissa. palailen sit ku on taas jotain asiaa tai ees jotain motivaatioo kirjottaa mitään.

No comments: