03 August 2009

i knew when i saw you that we would fall in love - Suez-san

2.8. yks kiva äijä tuolta yhestä mestasta sano et se voi uusia sen "mun ekan" tatuoinnin selkään. jos mä oon ihan varma et haluun sen takas. no, olin mä varma. mä menin sinne tänään sen paprun kans ja istuin tuoliin ja tyyppi otti neulan jo esiin, ja sit mulle tuli blokaadi. mä en pystyny. mä sanoin sille etten ookaan ihan varma asiasta. joo mut mul oli varaidea: kysyin voisko se laittaa mulle oikeeseen jalkaan niinku osaa Suez-sanin valokuvasta mikä mul oli kans. katottiin sitä sit, ku sil oli aikaa, ja se (taiteilija ku on) otti ja piirs siitä osan silleen et se häivyttyy molemmilta puolilta. katottiin sit miltä se näyttää jalassa ja ku oltiin lopputulokseen tyytyväisiä ni se laitto sen sit mulle. :)

joo siinon vielä side päällä pari päivää mut mä oon tyytyväinen lopputulokseen. mä halusin sen oikeestaan olkapäähän ekaks, jonku noista päälle, mut en sit raaskinu. se on musta-sini-harmaa. nytte ku mietin ni se ehkä kuvastaa mun persoonallisuutta paljo paremmin ku se "mun eka". there's no dark clouds only sunshine. :)

on mul yks toinenki idea minkä haluisin, meinaan sellanen viivapiirros vaan niinku buddhalaisesta tiikeristä. rintaan vasemmalle puolelle. mä oon sitä kelannu jo vaikka kuinka kauan, ja sitä kans et haluisin jostain aseesta tatuoinnin ja sen mä nyt sainkin. mun pitäs se tiikerikuva hankkia eka jostain mut muuten mä olin sitä meinannu et ottas joko tänä vuonna tai ens vuonna. silleen aika lyhyen ajan sisään kumminki. nyt mä meinaan et jos menis telkkarin eteen ja ottas oluen..

3.8. näin viime yönä (tai tänään aamupäivällä O_o) aika mielenkiintosta unta. eka joku tuttavaperhe otti mut niinku niitten lapseks, mä olin joku teini siinä unessa. ne meinas lähtä johkuu itärannikolle missä ne asu, mut mä en saanu kamojani kasaan ja sit yhes vaihees mulle oli kasvanu vagina ja joku tyyppi nai mua siihen ja mä olin tykkäävinäni siitä tosissaan. strange. sit oli toka uni missä oli uima-allas keskellä kuivunutta peltoa, ja siinä oli sellanen systeemi et virta vei mukanaan tunneliin ja sit heitti sieltä pitkälle veteen. siinä oli jotain tooooosi lihavia muijia mitkä meinas juuttuu sinne tunneliin, ja mä olin mukana leikkimäs ja kaks poikaa ja niitten isä kuka oli sen ekan unen isä, ja ne lens sinne kuivuneelle pellolle asti. sit tuli poika ja sen isä ketkä hoiti sitä laitetta. isä oli aika huonos kunnos. sit isäänsä auttaakseen se poika vei parhaan kaverinsa maanalaselle luukulle mistä joku organisaatio haki niitä myytäväks eteenpäin, ja niitten porukoitten oli pakko tehä niinku ne organisaation porukat käski. sit ku se poika oli uhrannu parhaan kaverinsa ni ne tyypit vaan nauro ja sano et ne oli huijannu niitä, eikä sen faija ollukkaan sairas ja se aukko katossa oli laitettu niin matalalle sen takia et ne ei pääsis pakenemaan eikä sen takia et se faija sais tarpeeks ilmaa, ku ne tyypit pelkäs sitä ku se oli voittamaton taistelija poikansa kans kimpassa, ni ne oli antanu ymmärtää et se olis kuoleman sairas. siihen se sit loppu ja mä heräsin ja katoin kelloo ja se näytti puol yhtä. O.o

Tyson oli eilen pihalla ja ansaitsi ison tukun rahaa siitä et otti turpiinsa. sit Lloyd tuli tänne tänään. mä hain sen ja myöhästyin jotn kaks tuntia sovitusta ajasta. sinne mennessä ku törmäsin eka Mohammediin. käveli vaan vastaan ja piti mun sit jäädä jutteleen sen kans, ennen ku tuli kytät ketkä oli ettiny sitä, ja otti sen mukaan. ne meinas mut kans ottaa, mut ei ne sit ku sanoin et oon menos osastolle enivei. sit sen jälkeen ku yritin pitää kiirettä ni törmäsin Takuyaan. se tyyppi kenet mä kadotin näkyvistäni LA:ssa. näytti aika huonokuntoselta. huonosti parantuva viiltohaava kädessä ja silmät ihan punaset ja isot pupillit. ku mä ehdotin et voitas nähä joku päivä ja mä tulisin vaikka niille sen faijan kämpille ni se sano vaan et onpas harvinaisen huono idea multa. se käveli kans niin huonosti et mä oikeesti huolestuin. mut sano vaan et oli ottanu turpaansa. heti ku mä oon vähän paremmas kunnos ni käyn sielläpäin kattoo mitä on meneillään.

nyt en meinaan oo oikeen kunnossa. mä jopa itkin tänään. oon ilmeisesti tippumassa masennukseen. Lloyd oli vähän epäröivä ku mä vollotin sille jotain menneitä juttuja. onneks Tyson oli pihalla sillon. mut Lloyd kehu mun ruokaa mitä mä tein ja kyseli kaikkee et miten mä osaan tehä ruokaa ja silleen. no siis kyl sen oppii jos opettelee. O_ó

mut mä nyt jäin vähän miettiin Takuyaa, ku se ei ollu halukas kertoon mitään miten sil on menny ja mitä se on puuhannu, ei ees sitä mitä se oli puuhannu LA:ssa sen jälkeen ku me erottiin. ja miten mä voisin saada ne jutut selville?? meil ei oo yhtään yhteistä kaveria, ja mä olin vaan hyvin vähän tekemisis sen perheen kans sillon. enkä oo ihan varma pitäskö mun uskaltautua sinne alueelle, jos Yakuza hallitsee sitä nytte paljo vahvemmin ku sillon, ja jos Takuya on niillä duunissa. :P pitäs ehkä yrittää jotain muuta kautta ku menemällä sinne suoraan kyseleen sen perään.

väsyttää taas. ja ku vedän rauhottavia puoliks viihdekäyttönä. 50:50. on mul silleen kurja olo, muttei niin kurja ettei sitä kestäs, mut mä haluun nytte vaan sen rauhallisen ja jollain tapaa onnellisen fiiliksen päälle. ei haluu koko aika stressata sen uuden kämpän kans ja kaiken muun mikä liittyy muuttoon. meen kohta syö pari jogurttia ku on nälkä. huomenna pitäs laittaa herätys joskus ysiltä ja pakottaa ittensä ylös sillon ku se soi. laittaa kännykän lattialle vähän matkan päähän ni et on pakko nousta ylös laittaan se pois päältä. suihkus pitää käydä, mieluiten heti aamusta. illalla ei kumminkaan tuu mentyä kuten tääkin päivä osotti. sit mä haluun kattoo vähän animee mitä mul on cd:llä tääl. .. laitoin muistutukset kännykkään mitä haluun tehä. pitää ottaa itteensä niskasta kiinni. kun sais vaan otteen.. naamaa kutittaa ku ei oo pessy sitä pitkään aikaan. ja päätä samoin ja samasta syystä. no joo mä yritän huomenna kyetä peseytyyn ja niin poispäin.

nytte on vähän pilvessä olo sen tokan enkelin ansiosta (sen ekan söin joskus kolmelta kyl) eikä red bull toimi hirveen hyvin. se kolmelta juotu kyl toimi, mut ei toi äskeinen. onneks ostin sixpackin. joo mut mä meen nytte syömään jotn ja pitään seuraa Tysonille.

No comments: