02 July 2009

until it sleeps

2.7. hitto ku on maha sekasin koko aika. on tää taas aika säätöö koko elämä.. farkutkaan ei mahu enää jalkaan. :P

tein köyhän limua: greippimehua ja vettä. vielä aika lämmintä vettä ku ei oo jäitä. yrittää jos toi auttas vähän pääkipuun. hedelmäsokeri. niska on kans taas jumissa ja kipee. ja mä herään saatana joka aamu lähes tasan ysiltä enkä pysty nukkuun pitempään vaikka haluisinki. tarvii rentoutuu et mä meinaan tänä iltana vetää tollasen 50 mg a:n. sillä sammuu kyl jossain vaihees ja nukkuu yön läpi. laitoin kellon herättään huomeen kymmeneltä ku Stella tulee joskus yheltä ja mä halusin sitä ennen vielä pestä vähän tota keittiöö ku se on ihan paskanen.

nousee välil pizzat ylös mahasta.. tehtiin eilen lasten kans sitä itte ja mulle jäi vielä pala täks päiväks. lapset sai spagettii tänään. sain siivottuu, siis imuroituu ja pestyy tiskit, ja loput teen joko illalla tai huomenna. siis pölyn pyyhkimiset. en jaksanu päivällä ku pää meinaa haljeta. mut kyl huomaa ettei tääl oo siivottu kuukauteen.. :P

mul oli sen maanisen kauden aikana ihan onnistunu "annoksen pudotus" mut vaikuttaa siltä et nyt mennään taas ylöspäin. se nousee aina ihan huomaamatta, tekosyynä se ettei ampulleissa voi niin tarkkaan kattoo sitä puolikasta. mun pitäs jättää ne saatanan ampullit kokonaan... mut ku käy se möykystä murustaminen hermoille. jos olis ees niitä parempia ampulleja, tai sitä uutta mikä nyt on tullu vasta markkinoille, niitä nestekapseleita. mut niitä ei saa mistään, ainakaan mun täkäläisillä kontakteilla (Brad). ne olis kyl parempaa dh:ta, ja jos ottaa parempaa ni ei tarvi sitä kiskoo niin paljon. ..joo niin varmaan. O_o ja elämässä pitäs olla muutakin sisältöö ku huumeet. joskus vaan nousee toi pääasiaks. ku stressaa ja masentaa kaikki muut jutut. lapset riitelee nytte keskenään jatkuvasti. Tyson ei sovi joukkoon ja noi muut kyl tekee sen sille selväks. Shade vittuilee sille piilevästi ja Birdy alkaa raivota sille ihan pikkujutuista. mulle ne ei uskalla sanoo mitään, riitti se yks uhkaus leikata niiltä kurkut poikki.

joo kyl mä tajuun et ne on kateellisia sille ku se saa multa nytte niin paljon huomiota. saa nukkuu mun sängyssä jne. eilen mä otin aseen pois sängystä ja annoin Tysonin tulla mun kylkeen olemaan. ei pitkäks aikaa ku mul oli ajatukset muissa jutuissa ja halusin sit kumminki viettää yöni rauhassa. nytki on ajatukset muissa jutuissa. aseissa ja niin poispäin. Suez-san lähtee mukaan eniveis ja sit varmaan Shinigami sen kaveriks. oli muitakin mielessä mut niitä mietin ehkä mieluummin sit ku tulee pimeetä. :) Flame jää tänne vahtimaan mun taloo sisältäpäin, niinku ytimestä käsin ikäänkun. se homma olis oikeestaan Hopeasirpin tehtävä, mut ku sillä on se pieni ongelma et mä en uskalla pitää sitä ladattuna. ku jos joku muu alkaa sitä käpälöidä ni se vois laueta vahingossa. siis ku temppelin lukossa on se yks pieni heikkous, et siihen on kaks avaimen kopiota kahella ihmisellä, ja koodinki ne tuntee. niinku et jos mä en oo paikalla ja jotain sattuu ni mun läheiset ihmiset vois käyttää sitä huonetta - tai sen sisältöä - tai viedä sisällön turvaan.

mä näin pikku Kentin muuten eilen. aika lyhyesti ja mul oli paha stressi päällä. mut se sai purkautua mulle suhdeongelmistaan ynnä muuta. mä kuuntelin ja olin ymmärtäväinen ja lohdutin sitä. mitä nyt hyvän kaverin kuuluu tehä. mut silleen kumminki vähän tunteettomasti. et se ei ihan tullu sydämestä. onneks mun ei huomeen tartte lähtä mihkään ennen kahtatoista. lääkärikäynti peruuntu meinaan. ja ylihuomeen pääsen eroon Birdystä. jee jee. joo tarttee mennä syö lääkkeet ja juo loppu greippimehu ja laittaan kahvia.

No comments: