28 June 2009

Tyson

28.6. niska on vähän jumissa. varmaan ku makasin koko yön yhessä asennossa ja tuijotin pikku Tysonia ku se nukku mun vieressä. joo mä siis hain sen tänne.. mul valahti sydän housuihin ku menin sinne paskaseen luukkuun minkä osotteen sen broidi anto mulle, ja ku se tuli sieltä mua vastaan. O.o kämppä kuhis rumia huoria ja ignorantin parittajan tyttöystävä alko aukoo mulle päätään. mut oli se sen arvosta. Tyson on vitun laiha. ja söpö. mul meni koko illan kylmät väreet selässä. se käyttäyty niinku me tunnettas toisemme hyvinkin. niinku osittain ripustautu muhun mut se oli ok. se halus pois siitä mestasta ja oli ilonen ku mä otin sen mukaan. Shade lähti sille tänään henkiseks tueks hakeen sen vähiä kamoja. Shade on vaan suhtautunu aika välinpitämättömästi asiaan, vielä.

lähtään ajaan ens lauantaina niin aikasin ku kyetään herään. Shade saa ajaa heti ku päästään pois kaupungista. mä meinaan alkaa huomeen laittaa kamojani kasaan mitä otan mukaan. Birdy on Tysonille mustasukkanen. heh. saa nähä miten Shaden suhtautuminen muuttuu ku aikaa kuluu. et miten toi ajomatka menee ja silleen.

jos laittas vähän taustoja: sillon pari-kolme vuotta sitte Tyson oli sen niitten poikien jengin nuorin. se tuli siihen mukaan jotain ku oli 11 ja se oli 12 ku mä sen eka kerran näin. kaikki mitä mä oon siitä ja sen menneisyydestä kuullu on et se on ollu huora jo tosi pitkään, et se tekee melkein mitä vaan rahasta ja suostuu mihin vaan, et se on vastuuntunnoton ja röyhkee. sellanen se oli sillonki ku mä sitä sorruin paneskelemaan. mulle se oli vaan Shaden kaveri ja pikku huora kestä ei tarvi välittää. oli se ihan kiva sitä katella sillon ku se kävi tääl. Shade dissas jo sillon Tysonin alkoholin- ja huumeidenkäyttöö. siis et se oli niin holtitonta. et se ei välittäny. jotenki se muistutti Toddista kuka oli samanlainen, paitsi 6-7 vuotta vanhempi.. jonku aikaa Tyson asusti meiän takapihalla teltassa ku ei voinu mennä sen majapaikkaan. se asu muistaakseni sen broidin luona kuka on täysin ignorantti kusipää. jossain vaihees se teltta hävis sieltä enkä mä välittäny asiasta oikeen. Shade ei sekään oikeen enää jossain vaihees halunnu hengata Tysonin kans.

mut nytte mä oon alkanu ajatella sitä aina välillä. ja nythän tilanne on kehittyny tähän pisteeseen. saa nähä miten tästä eteenpäin. ei se voi meille tulla asumaan, se on selvää. mut ehkä se muuttas mun kans NB:n..? *tauko* kävin täs välis syömäs vähän jotn. puuroa lukuunottamatta tän päivän syömiset ollu lähinnä välipaloja ku ei ollu mitään oikeeta ruokaa nytte viikonlopulle. noi tuli takas ja Tyson vei pienen reppunsa mun huoneeseen. sillä aikaa Shade tuli mun luo ja sano vähän ilkeesti et onks Tyson nytte muka mun seuraava huora ketä mä aion alkaa kohdella huonosti. no joo. mut oikeessa se on jollain tapaa. :P

kelasin jo muutenki tota et aionko mä alotella jotn suhdetta tai vastaavaa. ja mä tiedän hyvin mihin se johtaa. alistamiseen ja pahoinpitelyyn. :P ja siihen on syy: Tyson on muuttunu sinä aikana ku en oo nähny sitä. se ei oo enää yhtä röyhkee ja holtiton. nyt se on ujo ja hiljanen. se on saanu opetuksen. ei varmaan se jatkuva huono ja lähinnä välinpitämätön kohtelu ja huoranelämä oo tehny sille hyvää. nyt se on ilonen et mä huomaan sen ja oon sille kiltti, eikä sil oo mitään taka-ajatuksia miten käyttää mua hyväkseen jonku panon avulla. ja SE on se syy siihen et mä lopulta alan kans kohdella sitä huonosti. nytte Tyson täyttää sopivan uhrin kriteerit. ja Shade sen kans varmaan tajunnu, ei se muuten olis heittäny sellasta kommenttia. ja sehän tietää varsin hyvin millanen mä oon.. omakohtasia kokemuksia niinku. :) joo mä voin toki sanoo et mä halusin vaan olla Tysonille kiltti ja siks mä toin sen tänne.. mut on se jossain määrin häiritsevää tietää et mä itte ja Shade todennäkösesti tiedetään mihin tää juttu päättyy. olis kiva olla joskus ihan tietämätön. :P

ainakaan ennen Shade ei olis välittäny jostain huorasta yhtään. mut musta tuntuu et se on muuttunu. et se tekee oikein eikä pelkästään tyydy olemaan ilkee vaikka tietää mikä on oikein. ehkä se liittyy siihen et se on kasvanu. se on nytte paljo aikuisempi ja vastuuntuntosempi. ehkä se on sitä. se on kasvanu mun ohi. (heh. mut ei tää oikeesti oo mikään naurun asia. :P) se välittää Birdystäki jotenki. ja musta on jotenki outoo et jollain on omatunto ja oikeita moraalisia käsityksiä. mä oon jotenki tottunu siihen niin paljon et mun oma moraali on ihan kieroutunu, ja siihen ettei omatunto sano mitään mihinkään, et se mikä on muille normaalia alkaa tuntuu omituiselta. :/ koska mun omatunto ei oo sanonu mitään poikkinaista sanaa mun kelailuihin Tysonin suhteen. sen raiskaamiseen ja pahoinpitelyyn ja muuhun kaltoinkohteluun. ne ajatukset on selkeitä ja tunnekylmiä, herättää korkeintaan kiinnostusta, mut ei mitään sellasta fiilistä et ne ois väärin tai jotain.

joo mä tiedän, mut pitäs panna häkkiin ja heittää avain pois. :P mut se on vaan tieto eikä siihen liity mitään tunnetta. ei ees mitään suurempaa vitutusta häkkiin joutumisen johdosta.

Tyson oli niin pieni ja söpö eilen ku se nukku mun vieressä. mul oli kuten tavallista Suez-san meiän välissä ja se tajus heti mihin mä sillä pyrin: et mun puoli on mun puoli eikä sinne oo muilla tunkemista, ja se pysy sillä toisella puolella kiltisti. se on 15-vuotiaaks tosi pieni ja se on ihan sikalaiha. paljo laihempi ku Shade oli sen ikäsenä, eli pelkkää luuta ja nahkaa. aamupalaan se kävi kiinni niinku ei ois syöny moneen päivään (mitä se ei ehkä ollukkaan). huumeita se vetää edelleen, ainaki reactia. mä tutkin sen repun ku se oli vessassa ja sil on reactia ampulleita ja tabletteja, mut ei mitään ruiskuja tms. no mä voin antaa sille pari omistani. tietää ainaki et sil on puhtaita. ja kortsuja löyty.. heh. kännykkä missä ei ollu korttia sisällä, vihko mis oli nimiä ja osotteita, mitä lie asiakkaita / diilereitä. ei sil ollu paljo mitään henk. koht. tavaraa. pieni violetti pehmodinosaurus, ihan kulunu ja likanen, ja pari varavaatetta. oliskohan siinä peräti sen koko omaisuus.. emmä tiiä, kumma tunne, oliskohan tää sääliä..? Birdyä mun käy joskus sääliks. Tyson sano heti kyllä ku mä kysyin lähtiskö se mun kans NB:n vähäks aikaa. heti. epäröimättä sekuntiakaan. ei se voi noissa kuteissa lähtä mitkä sil on päällä. lyhyet farkkushortsit ja toppi. ne pitää pestä eniveis. kattoo jos ens viikol joku päivä kävis ostaa sille jotain uusia. jotain ettei se näytä ihan hirveesti huoralta, jos matkan varrel pysähdytään johkuun junttilaan syömään. ei ihmiset oo kaikkialla yhtä ennakkoluulottomia ku täällä. :P

mitähän tehtäs tänä iltana? Shade ilmotti jo et se lähtee muualle ja tulee vasta huomenna takas. voi kyl arvata syyn.. :P mä en uskalla jättää noita lapsia kahestaan vaikka tekis mieli johkuun lähtä. korkeintaan mä otan Tysonin mukaan. Birdy voi olla illan yksin ku se on tottunu siihen ja se osaa mennä itte nukkumaan oikeeseen aikaan. no joo siis mä haluisin olla kahestaan Tysonin kans.. mut onhan noita paikkoja. autossakin onnistuu.. hehe.

mä muuten kyl soitin Kentille eilen, kyselin vähän lähtiskö se mun kans johkuun. se ei jaksanu, mut sano et viikolla voitas nähä, ja kuulosti ihan ilahtuneelta. sen jälkeen Gabe tuli puhelimeen ja kysy mitä mä sanoin ku Kent säteili onnesta. ei hitto, ei sen kannata tälläseen kusipäähän ihastua.. ;) no joo onhan se tietty imartelevaa.. ja oon mäkin vähän ihastunu siihen. joo mut nyt tarttis toi akvaario putsata ennen ku Shade ehtii häipyä, ku Birdy ei osaa vielä auttaa mua siinä, ja se on nyt vaan tehtävä, ei siitä pääse mihkään. vois sen jälkeen mennä pihalle istuskelemaan ja noi kakarat voi uida jos haluaa. Birdyä en päästä yksin uimaan ku toi allas on aika syvä toisesta päästä, ja tosta terassilta olis hyvä näköala siihen koko pituudelta. voisin vikan olueni juoda kans.

No comments: