26 November 2009

walking in memphis

21.11. hirvee paine sisällä mikä vaan odottaa sopivaa heikkoo hetkee purkautuakseen. helvetin levoton fiilis koko aika. sentäs rauhottaa pikkusen istuu koneella ja kuunnella musaa. otin just enkelin et senki pitäs kohta vaikuttaa. ettei pää pimahda paineen alla. ja nimenomaan sellasen paineen et pitäs tehä jotain. jollekulle. lähtä ammuskeleen porukoita tonne pihalle.

tää on nytte jo melkeen koko viikon ollu, ja tää aamu ennusteli taas uutta maniaa. heräsin jo ennen ysiä laittaan lapsille aamupaloja ja pyyhiskelin pikkusen pölyjä ku tänne meinaa tukehtuu ja kissankarvat lentelee. imuroida pitäs mut emmä nytte taida jaksaa. on kyl roskaa ja pölyy mut ollaan vaan huomioimatta sitä. joo mut muuten oon vetäny alkoo tiistaista tähän päivään, ja sain kyl neljän päivän paussin enkeleihin ennenku nytte oli pakko syödä etten sekois ihan täysin. mut kyl silleen ihan possari fiilis ollu.

pojat kattoo tuol jotain fantasialeffaa, kiinalaista tms. mä katoin sitä kans aluks mut sit piti lähtä pois olkkarista ku meinaa halkee. mut siis ihan ok se on. Stellan dvd minkä se toi pojille.

Kelly oli eilen tääl ja puhuttiin siitä keikasta minkä se halus antaa mun tehtäväks. et mä pääsisin siihen tiimiin mukaan. Louis tulee messiin ja yks Roger joka saa sit pomottaa meitä muita, ja TNT halus kans messiin. se halus kattoo miten mä tuun toimeen sen uuden aseen kans. joo mun tarttee sitä harjotella käyttään, et pitäs sopii joku päivä ens viikol et meen TNT:n ja Kellyn kans kokeileen sitä. pitäs alottaa ajoissa. Kelly meinas et jos hyvin käy ni voitas saada se keikka hoidettuu vielä ennen jouluu. tai pyhinä. pyhinä olis itseasias parempi, ku kukaan ei aavista mitään. no joo mä en siitä nytte voi enempää puhuukaan ku se on vähän arkaluontonen juttu. mut mä odotan jo sitä et saa oppii tuntee TNT:n paremmin ja voi duunailla kaikkee sen kans. :)

sain käytyy suihkus tänään ja tukkaki on leikattu taas. siis ajeltu koneella lyhyeks. päältä se on vähän pitempi. joo siis mä näytän aina jotenki heikolta ja masentuneelta ku on pitempi letti ja piristi eilistä päivää huomattavasti päästä siitä edellisestä matosta eroon. siel mun vakkariparturissa minne vien pojatki aina on yks aika hiljanen hissukka mikä leikkaa lapset ja mut kans yleensä, sit on nainen kuka tuuraa aina sitä ja leikkaa pikkasen eri tavalla mut kans ihan ok, ja sit pomo kuka vetää kunnolla siiliks jos sen antaa. mä meinasin eka et ottas vaan vähän päältä pois mut sitte ku se alko kastelee mun päätä ni päätin et hitto hankkiudutaan sit kerralla eroon koko letistä, sanoin et voi vetää ihan lyhyeks takaa ja sehän veti. no eipä tartte sinnekään mennä vähään aikaan. Birdy sai sellasen tukan ku se halus, toi ekana mainittu oli lomalla et se nainen leikkas Birdyn ja ihan hyvä tuli. ja keesi blondiks tietty. ihan söpö. heh. se näytti kans et miten laittaa geelii, ja ostin sit sille sieltä sitä samaa tököttiä.

Tyson ei halunnu mukaan ja vaikka mä en mielelläni jätä sitä yksin kotiin ni pakko oli. mut se oli vaan istunu Shaden huoneessa ja ilmeisesti tuijottanu seinää. se syö minimaalisesti enkä mäkään saa oikeen alas paljoo. mut se ei sit teekään mitään, et se on samanlainen kotona jumittaja ku mä kans. ollaan nytte kasvisruokavaliolla, paitsi kalaa voi syödä välil, ja Birdylle mä laitan kanaa tai lihaa aina kasvisten kaveriks ku se on kasvava lapsi. yrittelen nytte taas vähentää noita hiilareita tai jos on pakko syödä niitä ni ainaki täysjyvää ja vehnän vaihtoehtoja niinku spelttiä, kinoaa ja bulguria. Tyson oli noista ainaki ihan ilahtunu, ku niillä se ei ainakaan liho. meille tuli nytte vähän niinku kalansyönnistä putki päälle. eilen oli kalaa, ala-arvosta pöperöä cityssä, tänään oli valmiiksmaustettua lohta, huomeen on mitälie, purkkikalaa vissiin tai uuestaan lohta, maanantaina on lohta ja tiistaina syödään sit maanantain jämät. viiden päivän kalaputki. O.o mietin vähän et jos huomeen vääntäs spelttijauhoista lättytaikinan ja nakittas jonkun osaavan paistaan ne. mun yritykset on aina kaatunu siihen et mä en vaan osaa. siis kääntää niitä ilman et ne menee ihan mössöks. jos Stella olis tulos tänne päivällä?

huomasin just et mullon noi kaulan rauhaset kipeet. vasta me oltiin kipeenä viime viikonloppuna. mä makasin vaan kaks päivää ja voin huonosti, Stellal se vilustuminen tms. kehitty yskäks ja Birdyl nenä valuu edelleen. Tyson oli kotona et se ei mitään saanu. no se on nytte aika heikossa kunnossa et ihan hyvä vaan ettei saanu. joo mut mul on nytte hellittäny se paine sisältä, et meinaan mennä kattoo jos tulis mitään siedettävää telkkarista. leffa loppu jo ku kuuluu pojat palailevan huoneisiinsa. Tyson meni Shaden huoneeseen ja ne kaks muuta alko pelaa jotain, kuuluu sellasia ääniä. pitää kans vilkasta et mitä ne pelaa, ku Shade ei sais antaa Birdyn pelaa mitään räiskintää tai K-18-pelejä. Need for speed on ollu niitten lemppari ja mä kattelen aina jos tulee jotain uusia, katon jos löytää arvostelut jostain ja katon sopiiks ne mun pojille. viime perjantaina ostin viimein sen GTA 4:n lisäosan, mikä-sen-nimi-nyt-olikaan, ku Shade oli sitä tarpeeks kauan kerjänny ja ku Birdy oli alkanu yrittelee pelaa GTA:ta.. nii joo se oli se Gay Tony vai mikä hän oli. heh. Shade halus sen niinku et Birdy sais vähän eri näkövinkkeliä siihen peliin ja ku se on ite vaan niin ihastunu siihen. mut oon kyl kuullu et se on hiton vaikee peli, haastava. Shade jaksaa sitä varmaan sen takii ku siinä on haastetta. joo Need for speed Shift löytyy kans mut Shade sano et se on paljo realistisempi ja silleen haastavampi ku ne muut osat. mut hyvä hienomotoriikan treenaamiseen.. :P

joo mut nyt mä meen. palailen sit ku taas kerkee jotain laittaa.

26.11. mitähän mä teen ens vuonna tähän aikaan? vaikee sanoo. tietty toivos et menis yhtä hyvin. nytte on ihan rauhallinen ja possari fiilis, tänään. nukuttu runsaasti et ehkä se autto. eikä o levoton olo. olutta ja viiniä vedetty ihan kunnolla. tai mä vedin sitä viiniä eilen ruuan päälle ku mä laitoin sitä ruokaan. siis mä en tajuu niitä porukoita ketkä sanoo et lapsille ei pitäs antaa ruokaa mihin on pistetty viiniä. siis hei haloo?? se viinin alkoholi kiehuu siitä pois alta aikayksikön!!

pitäs kohta alkaa laitella välipaloja lapsille. siis mulle ja Birdylle.. se on nytte taas vaan kotona. mä kans. joo ei ajatus kulje ku nälkä kurnii. on sellanen fiilis et haluis mennä käveleen johkuu lapsuuden maisemiin taas. sinne kans missä noi mun setä ja täti asuu, mis mä olin yhen kerran täs taannoin. sinne niitten talon taakse joen rantaan, ja sit on kans sellanen tunne et olis kiva ku mun setä tulis mun kaa ja antas mulle tikkarin ja pitäs mua kädestä. helvetti. :/ joo mä oon välil ihan kakara, et ei ihme et porukat kohtelee mua niinku kakaraa.

palohälytin alko piipata ku patteri on menny tyhjäks. Birdy pelästy sitä. ja mun pitää taas nousta tuolille sähläämään sen kans.. mut jospa niitä syömisiä alkas laitella. ei tääl oo mitään, ettei sen puoleen. purkkikalaa vaan. selaan täs samal mun tulolähteiden papereita ku niihin pitää muuttaa mun osote ja pitää kattoo mitä muuta pitää muuttaa ku mä tulevaisuudes asun NB:ssä. ainaki osote ja uuden asunnon tiedot veropapereihin ja sellasta. paskaa paperityötä mikä herättää vitutusta. ja kaikki noi Birdyä koskevat jutut pitää hoitaa. vituttaa sekin ku en saa nytte mistään apua noihin juttuihin ku kellään ei o aikaa auttaa mua. ja toi helvetin piippaus joka 30 sekunnin välein!! heh, ostin Birdylle netin kautta pari Aku Ankka -albumia ku löyty jotain vanhoja halpoja. en kyl tiiä vielä laitanko ne sille pakettiin joululahjaks vai annanko heti. varmaan laitan pakettiin. saa se muuta kans, leluja ja vaatteita ja rahaa, ja suklaata varmaan. muitten tyyppien lahjoista en sit tiiäkään mitään. en oo jaksanu mitään katella tai miettiä. ..nyt syömään.

No comments: