02 November 2009

hell on earth.. ..on my skin

2.11. nyt on pantu adoptiopaperit vetämään. Birdyn suhteen. viimeinki tapahtu jotain edistystä siinä asiassa. tai siis et mä sain tehtyy päätökseni. se on ollu nyt vaihteeks taas koulussa ja ku puhuttiin ni se sano et haluu toisen nimen papereihin. ja se haluu toisen nimen, ku se on ollu vaan Jack aina. se halus et mä antasin sille toisen nimen. söpöä. :P papereihin tulee Jay Robin, jos tulee. saa nähä kelpaanko mä ylipäätään huoltajaks jos joku keksii alkaa tonkia. mut ei jaksa siitä stressata. ainaki jotain sai tehtyy.

muuten mä oon ollu jo viikon ihan sekasin, viime viikol niinkin pahasti et tein haavoja ja lähin vertavuotavana pihalle käveleen. nukuin sit sellissä yöni ja ensiapuaki sain ja lääkitystä, mut mä rauhotuin tosi nopeesti kyl. pääsin seuraavana aamuna kotiin jo ku en halunnu tai voinu jättää Birdyy ja Tysonia yksin niin pitkäks aikaa. nytte kirvelee vielä noita haavoja mitä tein päivällä. tää päivä on ihan puuroo ku nuppi on ihan sekasin. pakkoajatuksia vaan ja päätöntä harhailua kämpillä. pihalle en viittiny ku sataa. helvetin levoton fiilis kans koko aika. no kohta alkaa enkeli vaikuttaa.. on se joka ilta syötävä, syystä tai toisesta. ahdistus on jääny nytte vähemmälle mut levottomuus kasvaa ihan älyttömäks jos ei syö sitä.

olisin vetäny nyt illalla vielä energiajuomaa, ku haukotuttaa, mut unohtu laittaa aiemmin päivällä pari tölkkii jääkaappiin eikä sitä oikeen pysty huoneenlämpösenä juomaan. ja ihan hyvä varmaan ettei juo sitä jos meinaa nukkuu..

mullon taas päänahassa sellasia omituisia kipeitä möykkyjä mitkä lähtee vaan raapimalla pois. siis et raapii joka päivä niistä kerrosta pois ja sit jossain vaihees ne häviää sen raapimisen tuloksena. :P ei oo eka kerta, mut ku ei tiiä mistä se johtuu. ja joka ilta iskee hirvee ihottuma, korvat, rinta, naama ja käsivarret raapii verinahalle ilman allergialääkettä, ja siitä huolimatta alkaa olla jo jotkut paikat verinahalla. yks epäilyksenaihe olis kissankirput, ku olkkaris on yks peitto minkä päälle se yks menee aina makaamaan ja mä käytän sitä usein jalkojen peittona ku istun sohvalla. mut voi se olla joku muukin juttu. mut se helvetin kutina alkaa aina iltasin ku istun sohvalla. tänään päiväl tuli kans ku istuskelin siinä paikallani. pojilla ei oo mitään vastaavaa, paitsi Birdy valittaa et sen jalkapohjia kutittaa. mä annoin sille rasvaa ja se on auttanu. se voi tosin johtuu jostain kasveistakin ku se kävelee usein paljasjaloin tuol uima-altaan ympäristössä ku sen leluja on pihalla eikä se viitti laittaa sukkia jalkaan. mun pitäs varmaan täl viikol joku päivä käydä öljykylvyssä, ku mullon sellasta ihoa rauhottavaa kylpyöljyä minkä ostin joskus Shadelle ku sil on aina haavoja. se vois auttaa tähän kans. vaikka mä en silleen hirveesti diggaa kylpemisestä (vedentuhlausta). ja vesikammoki on palannu heti ku lakkas lämpimät kesäkelit. mut naama on ihan ruvella, ja perse, ja selkä niistä kohdista mihin ylettyy raapimaan. ei tän näkösenä kehtaa ees ettii panoseuraa. :P

kuvittelisin kans et psyykkinen sekavuus vaikuttaa et tää voi osin johtuu siitäkin ja paranis- what the fucking hell?? mitä saatanan hörhöilyä, paskat mun sekavuus vaikuttaa siihen raavinko mä itteni verille vai en. mut ruokavaliotaan vois alkaa tarkkailla vähän paremmin ja vähentää pizzojen vetämistä ja muuta valmisruokaa. tänään sai sentäs lasagnen tehtyä, mut mä en saanu syötyy paljoo eikä Birdykään (ja se nyt on lapsi, ei se saa aikuisen annosta alas) ja Tyson on anorektinen. viikonloppuna yllätin sen ku se meni ruuan jälkeen vessaan oksentaan. eka kuvittelin et se johtus niistä pillereistä mitä se dh:n lisäks vetää, mut ku se alko toistumaan, ja ku se on laihtunu kuukaudessa vielä lisää ku se ei alunperinkään ollu normaalipainonen. no joo. ja siis mä yllätin sen täl kertaa ihan sormet kurkussa. se huus mulle et mitä sä jostain tyhmästä huorasta välität, ja pizzat tuli ylös eikä ollu mitään kovin mukavaa kateltavaa. sit se sano vielä et jos se sais valita ni se ei söis mitään ja jois vaan pelkkää vettä. no mä en oo pakottanu sitä sen jälkeen syömään. lasagnesta se söi kaks ruokalusikallista ja kyseli et miks mä en enää tee salaattia. ku mä oon tehny sillon ku Stella tai Shade on tääl. no salaattiki olis parempi ku ei mitään. pitäs ryhdistäytyä..

helvetti ku mä en itekään syö normaalisti, et välil pidän tiukkaa linjaa ja sit välil tulee ihan ahmimiskausia, ja Birdy ottaa helposti mallia meistä muista. sen näkee. ku jos mä syön jonku valtavan annoksen ni se mättää lautaselleen samanlaisen ja jos se syö Tysonin ja Shaden kans ni se syö ihan yhtä minimaalisen annoksen ku nekin.

pitäs kai tukka pestä ku se vois vähentää kutinaa, mut ei viitti alkaa sählää yhel kädel ku toises on side, eikä haluu et pojat näkee sen jos ne tulee vessaan ku mä oon siellä (kato meillä ei oo tapana lukita vessan ovee ja yleensä se on apposen ammollaan ellei sit joku istu sisällä vääntämäs paskamakkaraa). ku ovi on auki ni pytyltä näkee melkein olkkariin asti, melkein, ja jos joku liikkuu portaissa tai huoneitten ja olkkarin välillä.

synttärit oli ja meni (eilen), ei ollu mitään juhlia, oltiin vaan kotona, mä olin levoton. Shade kävi, Ray kävi, Yan kävi sekin kääntymässä, Erin soitti. Stella oli tekee mulle kakkua jota sit syötiinki kaks päivää. Hypno laitto mulle viestin kännykkään ja kysy mitä mulle kuuluu. sanoin silleki et mä oon nytte niin hiton levoton et parempi jos ei nähä ennen ku tää menee ohi. mut mullei oo hajuakaan miten kauan tää kestää. ei oo vielä osottanu mitään merkkejä olevansa menossa loppua kohti. ihme et mul keskittymiskyky riitti ylipäätään tähän postaukseen. joo ei tuonu enkeli hirveesti helpotusta, mut emmä nyt toista ainakaan syö ku olis tarkotus mennä Seedin ja Suez-sanin kans nukkumaan kohta. Birdyn nukkumaanmenoaika meni jo ja ne kaks istuu tuol ja kattoo telkkaria edelleen. mä menisin mieluiten rasvakylpyyn mis on jotain kutinaa estävää ainetta. :P

no joo. mennään nukkuun et herätään huomenna normaaliaikaan. Birdylle laitoin kouluun mukaan lapun et se tulee joka aamu vasta myöhemmin ku se ei jaksa herätä yksin niin aikasin. tuli sieltä palautetta et hyvä et se ylipäätään ilmaantuu sinne, ihan sama mihin aikaan. ..mä meen huomeen öljykylpyyn.. bye!

No comments: