28 November 2009

something wrong with me

28.11. vähä lihakset kipeet, käsistä. ja oikee käsi on taas ihan paskana.. ja mä saan ihan takuulla kuulla jälkeenpäin tästäki jutusta, ellei jopa tipu syytettä samantien. vähän pelkään et tippuu. mut mitä väliä. ei kiinnosta yhtään eikä herätä mitään tunnetta koko asia. :P pitäskö? pitäskö katua tai tuntee syyllisyyttä tai omantunnon kolkutella? olisinko mä sit jotenki parempi ihminen? vitut.

onnistuin murskaan yhen pikkuvarpaani ku potkin sen kämpillä huonekaluja. siis hei, ei mul ees oo mitenkään aggressiivinen fiilis. huvikseni mä vaan.. siis just ihan tota se vaan oli. pientä hupia. perjantai-illan piristykseks. sit kotona join yhen oluen ja sammuin sen jälkeen. en oo vetäny ees mitään aineita. nytteki yritän olla selvänä, ainaki aluks. voi tietty olla et jotain tulee juotuu vielä, ei voi aavistaa etukäteen. mul on puhelin pois päältä ollu koko päivän, et jos joku haluu yhteyttä ottaa ton asian tiimoilta ni saa kyl raahata perseensä tänne. joo mua jonkunverran vituttaa nytte, mut ne on ihan muut jutut. muuten oon ihan rauhallinen. luonnehäiriöinen kusipää. :)

tuol kuuluu Shaden puhelin soivan, mut se ei oo kotona. otti Tysonin messiin OU:n. jotain vissiin meinas et se pääsis jonku aikuisen siivellä sinne. whatever.

ni se oli Ryan taas kuka sai turpaansa. kyl mun vähän jotenki käy sitä sääliks. ku se on niin söpö. se ei ees halunnu nähä mua, sano puhelimes et sil on muuta puuhaa, mut mä menin kumminki sen kämpille ja se päästi mut sisään. ei olis helvetti päästäny. eka uhkailin sitä kunnolla, pelottelin aseella jne. ja sit hakkasin sen. pahasti. se katteli pelästyneesti ja anovasti (et mä lopettasin, mut ku on alkuun päästy ni antaa mennä vaan..). vitun huora. saa nähä onks sil kanttia nostaa syyte. siis oikeesti, mä en ihan sitä usko siitä, mut voi olla et joku sen kaveri patistelee vähän. no joo ei mul oo mitään oikeutta yrittää mitenkään puolustella tekoani, mut joskus noi alistuvat idiootit raivostuttaa. oli se kans jotenki paineitten purkua, ku eilen mua vitutti ihan samat jutut ku tänäänki, eikä se vitutus oo hellittämään päin. ku on tota helvetin paperityötä ja muuta paskaa. mut ei toikaan oo mikään syy.. joo mut emmä oo ennenkään syitä tarttenu jonku pahoinpitelemiseen.

tääl kotona kytee kans. mä oon rauhallinen jos mä saan olla rauhassa, mut ku tulee paskiaisia syytään mun niskaan kaikkee sontaa ni räjähän kans helposti. Stella jauhaa paskaa nyt ihan koko aika muutenki, mut ku joku älykääpiö (Kelly) oli kertonu sille tosta tulevasta keikasta ja se alko mäkättää ettei mun taustoilla kannattas sellasiin ryhtyä ja mul on yks prosessi jo valmiiks niskassa ja blaa blaa, eikä se tykkää ku mul on Seed näkyvillä, niinku sängyssä, ku Birdy kuulema pelkää sitä ja Tysonki pelkää mennä mun huoneeseen. ei se helvetti räjähä käsiin eikä mitään. se vaan on. eikä siihen oo pakko koskee. sit tänne änkes Louis kuka alko määräileen mua sen keikan takia, alko jotain et mun on sit pakko tehä niinku ne muut sanoo, eikä mun olis hyvä alkaa vaikeeks siellä, ja mun olis parempi ihan siviilissäki olla vähän rauhallisempi ja pitäs tehä niinku muut sanoo.

mä haukuin sen ja sanoin et mä tapan sen jos se vielä alkaa sellasta paskaa suoltaa, tai määräillä mua. se lähti meneen ja kuulin ku se sano Shadelle kuka istu Birdyn kans olkkarissa et se ei osaa kuvitella et joku, niinku mun pojat, pystys oikeesti elämään sellasen psykopaatin kans ku mä oon. et Shaden pitäs viedä Birdy pois mun luota ja pysyy iteki poissa. Shade sano sille et varoo ettei saa kuulaa kalloonsa jo ennen sitä keikkaa, ja nauro päälle. Louis oli sit pihalla ajanu tahallaan mun porttia päin ku lähti, mut isomman vahingon se siinä omalle autolleen teki. porttiin jäi vaan auton kulmasta lakat eikä muuta. joku muovinpala sieltä löyty. idiootti.

no, kattoo miten suu pannaan ku tieto Ryanista leviää. et löytyyks vastaaville teoille äkkii todistajia ketkä haluu nähä mut häkin sisässä. on vähän sellanen epäilys et vastaavia kanteita alkas ilmestyy niinku sieniä sateella, et porukka haluu panna mut kunnolla kärsimään. niinku viimekski NB:ssä ne Frankin ja Daven kanteet, et ku yhestä jutusta joudut nalkkiin ni porukka mättää siihen päälle kaikkee mahollista tavotteena et sun kakkus olis mahollisimman pitkä. mut sen näkee sit. kyl mä pahoinpitelystä olisin valmis istuun pitemmänki kakun.. pääasia et mä en saa sitä tosta toisesta jutusta.

söpö pikku Ryan-parka. :/ nyt se on sen näkönen ettei uskalla kämpästään pihalle moneen viikkoon, ei pysty kävelee kunnolla, joutuu menee kumarassa tai konttaa paikasta toiseen. pitäskö soittaa sille ja sanoo et hakeutuu sairaalaan? jos sil meni kylkiluita katki. saatto hyvinki olla. ne hoitas sit siellä kytät paikalle, et olis helpompi tehä päätös eli rikosilmotus. ..siis jos se ei oo menny jo ite hakeen apua. se tarvis apua. eikä sen pidä yrittää suojella meikäläistä. jotenki mä toivosin et asia hoitus silleen et mulle tippus lähestymiskielto kans päälle. se vois katkasta tän kierteen. koska linnakeikka ei välttämättä katkase. et sen jälkeen mä palaan astialle entistä kusipäisempänä. no mä toivosin kans et muutto NB:n katkasee sen kierteen mikä on Hypnon kans syntyny. et mä lakkaisin satuttamasta sitä. juu, ajattele, Hypno, se olisit voinu olla sä kuka sai eilen kuonoonsa. mä olin itseasias kallistumassa jo kovasti sen puolelle, mut päätin sit vaan äkkiä et meen Ryanin luo. mut ehkä mä katusin tai tuntisin jotain jos uhri olis olluki Hypno? kuka tietää..

ja ehkä se katumus vielä tulee.. nyt vaan ahdistaa ja vituttaa noi aiemmin mainitut jutut ja kaikki ihmiset ketä tääl pyörii. olishan se kiva jotain juoda. saa nähä..

No comments: