09 July 2010

and i keep falling falling falling

9.7.

When did you walk into my life?
From the dark you came
And I fell into this burning evil light
12.7.05

mä en oo paljo aatellu Shadea enää sen jälkeen ku erottiin, varsinkaan sen jälkeen ku mä muutin tänne. mut nyt se tuli mieleen jostain syystä. varmaan ku kattelin omia haavojani. muistin miten sil oli aina vaatteet veressä. toi saatanan tukiside mikä on sideharson päällä kutittaa mun ihoo. se on tollasta aika karkeeta materiaalia ja haisee kumille. en löytäny sitä mitä mul on ennen ollu. ni mitähän Shadelle kuuluu nytte? miten ja millä se elää ja kenen kanssa?

näin viime yönä unta et Alan oli täällä mua kattomas, ja se vangitsi mut johkuun bunkkeriin missä oli selli. mul oli oranssit vaatteet ja käsiraudat, mut mä löysin rautalanganpätkän ja pääsin irti, ja kelasin et karkaan heti ku Alanin silmä välttää, mut se vahti mua hyvin. se bunkkeri oli sellasessa aika kuivassa metässä missä kasvo mäntyjä, ja missä oli sellanen osa mitä mä pelkäsin ihan sikana jostain syystä. mä en uskaltanu ees kattoo sinnepäin. sil toisel puolel oli rantapenkere missä kasvo kukkia, ja järvi tai joenpoukama, ja toises osas sitä unta mä leikin siel kakruna joittenki lasten kans. mut mä pelkäsin koko aika sitä pimeetä mettän osaa ja et sieltä tulis jotain pahaa tai mun olis pakko mennä sinne ja mulle kävis jotain pahaa.

mul on menny aika helvetin huonosti jo koko viikon ja oon raapinu ranteet auki kaikilla mahollisilla työvälineillä. joka päivä. sain sentään maanantaille lääkäriajan, sellasen hätätapausajan. huomeen meen taas Tysonia kattoon. saan mennä sen kans kävelylle sairaalan pihalle jos se jaksaa kävellä. oon nytte Samin kämpillä, se ei oo itte täällä mut sain asian järjestettyä niin et mä voin olla tääl nyt sunnuntaihin asti. meen sit takas osastolle. en mee Birdyy kattoon ku oon niin huonossa kunnossa.

joo mut vois mennä nukkuun. pitää yrittää kaikkensa päästä huomeen aikasemmin ylös. kympiltä viimeistään. suihkussakin pitäs käydä. tääl on niin kuuma keli et hikoilee vaikkei tekis yhtään mitään. no, palaan sit taas joskus ku jaksan. bye.

No comments: