01 July 2010

i gave in to red thirst

1.7. let's take a walk together, near the ocean shore, hand in hand you and i..

viinaa ja huumeita mulle, eikä mitään muille. tai no, söpöt ja nuoret on saanu panon ja yks munikänen hampaat kurkkuun. oon ollu ihan hiton levoton jo monta päivää. eikä oikeen maanantain jälkeen enää kovin possari fiiliskään. väsyttää, mut ei se estä mua tekemästä mitään ilkeetä kellekään. joo maanantaina oli sen takia ku oli hyvää seksiä sunnuntaina, ja ku Ginny pääs eristyksestä ja mä sain jutella sen kans, ja sit ku menin kattoo Birdyä ni paneskelin sitä kans.

mut sit sen jälkeen menny alamäkee. kelaan välil viiltämistä, mut emmä oikeen käsivarsiin voi tehä jälkiä. mul on "deitti" Tedin kans ens ke. ei oo tullu nähtyy sitä pitkään aikaan ku mul on aina jotain muuta puuhaa ku oon vapaalla. ja ne oli jossain perhelomalla sillon ku mä olin viimeks ulkona. puhelimes varotteli etten tee mitään tyhmää näillä lomilla. mut on tullu jo tehtyy. O.o ja mitä välii sillä on?

mä haluun Seedin käsiini ja tappaa porukkaa. kelailen sitä päivät pitkät.. :D

ei oikeen mee toi viina mul enää päähän. haukotuttaa vaan. joo mä oon vaan pyöritelly päässä sitä miten pääsisin mun aseisiin käsiks. ne on Rayn kassakaapissa, tai sellasessa isossa niinku, eikä se päästä mua sinne. joo kyl se huomaa et mä oon pikkusen levoton ja kai se tajuaa et siinä piilee terveysriski ihmisille. O_o toivos välil et kaikki vitun ääliöt jättäs mut rauhaan. joo mä riitelin vähä Rayn kans mun tavaroista ku se oli takavarikoinu mun puukon, sen ison, ku oli löytäny sen mun kassista. ja tietty kaikki maholliset huumeet, mut citystä saa niitä lisää vaikka kuinka. kävin tiistaina hakee dh:ta ja ruiskuja, mut ei tietty saanu just sillon ku ampulleja, mut on nekin ok ku vetää puoltoista aina kerrallaan. tällästä tää on tää "vierotus". no siis ei sellasesta voi ees puhuu, ku mä vedän sitä korviketta vaan ku oon linnassa, ja vapaalla jatkan dh:n kans vanhaan malliin. O.o

jotenki mä nytte oon tullu vielä entistäkin levottomammaks aina iltasin puol kymmenen jälkeen. alkaa sydän hakata miten sattuu ja mä oon melkeen vauhko ja käyn päälle jos joku sanoo jotain mulle. siis ei tartte ees olla mitään vittuilua. onneks mä oon ollu tääl Rayn kans kahestaan ja se pystyy nitistämään mut aika helposti. ja se on parina iltana istunu mun sängyn vieressä ja rauhotellu mua niin kauan et mä nukahan.

tarttee herää huomeen aikasemmin ku meen kattoo Tysonia. on se pakko. Birdyä mä en haluu sinne nytte mukaan ku viimesimmän tiedon mukaan Tysonilla olis menny alamäkee. mä en haluu et Birdy näkee sen huonossa kunnossa. mä voin mennä sinne itte ranteet siteissä jos tää siihen menee nytte, mut Birdy saa siitä vaan huonoo esimerkkiä. ..ajat kristalliset ei kaukana lie, pyyhkii tuuli muinainen maata, minut lintuni kauaksi vie, ihanaan kuolemaan saata.. joo siis pointti tais olla se et Ray lähti nytte illalla johkuun eikä se oo täällä rauhottamas mua, ja lääkkeet ei tehoa ku oon levoton, et mä voisin viiltää. ò.o

toisaalta olis monta hyvääkin syytä olla tekemättä sitä. mul on nyt ollu jo aika pitkä taukokin, et olis sääli pilata se tauko, ja jos mä meen kattoo Alia viikonloppuna ni se vois olla sille trigger tai haitata sen suhtautumista meikäläiseen. :P ku vois jalkaansa viiltää, mut ku se ei lakkaa ikinä vuotamasta. ja jalassa oleva vamma paranee ihan helvetin hitaasti ja jälki jää vuosikausiks. et jospa nyt vaan yrittäs sinnitellä ja tapella himoa vastaan..

... no periaatteessa voi sanoa et pari tuntia mä kestin. emmä tiiä mikä täs on mut tuntuu hyvälle. rauhottaa heti ja jotenki näyttää oikeammalle ku on käsi siteessä. O.o mut nyt mä lopetan ja syön ton suklaapatukan iltapalaks. til later. bye.

No comments: