24 July 2010

ei paha ihminen?

24.7. yo. mitähän täs olis tapahtunu. heh. oon ollu tuol CCC:n sairasosastolla jo kaks viikkoo ja nytte alkaa vähitellen toipua, tai et noi uudet lääkkeet toimii. pääsen varmaan ens viikol sieltä taas omaan selliini. ei oo mitään hajua mitä siel osastol olis tapahtunu, miten ihmisil menee niinku Ginnyllä. tai no, siitä mä kuulin sen verran et se oli yrittäny itsaria sen jälkeen ku mut otettiin sairaalaan. mut mä en tiiä joutuko se kans sairasosastolle vai mitä sille kävi, ku emmä sitä tuol kyl nähny.

mä oon nyt Rayn luona tän viikonlopun. olin aikeissa mennä cityyn vähä käveleen sit ku pyykit on pesty. Ray ei oo tääl ku sil oli joku meno tai juttu. pitää kattoo sen avaimien perään, tai siis vara-sellasten, se sano et suuttuu kunnolla jos mä hävitän ne. oli tos päiväl ku heräsin aika helvetin huono olo taas kerran mut onneks sain ihan riittävästi rauhottavia mukaan ja ne on 5 mg vahvempia ku mun entiset. ihan eri fiilis ts. vaikutus ts. toimivuus. mietin vaan et saanko mä noita senkin jälkeen ku pääsen takas selliin, vai en. no, ne on siel pitäny musta tosi hyvää huolta ja kyselly monta kertaa päivässä vointia ja kehunu mua ja sellasta mihin mä en oo tottunu. mut jotenki mä oon vähitellen alkanu hyväksyä sitä et mä en ehkä oo niin hirveen paha tai huono ihminen. O.o enkä mä kelaa enää jatkuvasti miten ja millä repisin ranteet auki.

joo siis nyttehän mun maine tuol normaaliosastolla on menny lopullisesti. alko siitä ku tyypit näki mun raadellut kädet, ku mä en jaksanu tai välittäny peitellä niitä, ja ne alko puhuu ja jotku tuli vähä töniin mua, enkä mä välittäny siitäkään. sit noi henkilökunta kans huomas ne jälet, ja sen jälkeen mä sit hain apua ihan itekin ku en jaksanu enää syödäkään mitään tai käydä pesulla tai siivota jälkiäni. mun selli on varmaan edelleen siinä kunnossa mihin mä sen jätin. O.o mut on se pakko sit siivota, ku tääl on ollu sellanen käytäntö et vangit vie ite oma-alotteisesti likaset vaatteensa pesulan pusseihin tonne yhteen huoneeseen, ja jos lattialla lojuu jotain kamaa ni siivoojat ei kajoa niihin ennenku ne siivoo ite siitä pois. juu, ku siis tääl voi pitää omia vaatteita, paitsi housuja. niitä on likasia siel mun lattialla sekasin linnavaatteitten kans.

en oo saanu vierailijoita tonne sairasosastolle, perusteluna itsemurhavaara jos tyypit tois mulle jotain työkaluja. Stella tuli maahan pari viikkoo sitte ja se halus mua kattoon, mut ei päässy, eikä sille ees kerrottu miks. se soitti sit pari päivää myöhemmin ja mä kerroin sille. se kysy sillon missä Ray on mut emmä sillon tienny, mä luulin et se ei oo maassa, ja Stellalle se oli kuukaus sitte sanonu et tulee tänne. no siis Ray ilmaantu tänne kyl tos alkuviikosta ja se soitti mulle ja valehteli et se menee Tysonia kattoon, mut ei se ollu menny. mä soitin sinne klinikalle eilen ku tulin tänne, ennenku aloin vetää viinaa mistä mä menin uskomattoman sekasin O_o, ja ne siel sano et se on päässy teholta ja syö vähän, mut et se kaipais jotakuta käymään ku kukaan ei ollu käyny sen jälkeen ku mä viimeks olin siellä. vähä alko vituttaa Rayn paskamainen käytös.

siis Stella kerto mulle, et Ray oli tunnustanu sille vähä pilvessä et sillon ku mä sanoin et sen pitäs soittaa 911 jos Tyson ei enää pysy jaloillaan ja lakkaa juomastaki, ni se ei ollu tehny sitä sillon ku huomas sen Tysonista, vaan sil oli kuulema ollu "jotain vitun tärkeempää tekemistä", et se oli itseasiassa jättäny Tysonin vaan sinne huoneeseen makaamaan ja heilunu cityssä kaks päivää ja vasta kolmannen illalla sil "oli ollu aikaa" soittaa ambulanssi. Stella kuulosti aika hysteeriseltä ja mul käänty vatsa ympäri ku tajusin et Ray olis saattanu tollasella vastuuttomalla toiminnalla tappaa Tysonin. vitutti et mä ylipäätään annoin Tysonin sen hoiviin. Ray on täysin vastuuton paskiainen. ja vitutti se et mä en todellakaan tienny tosta, enkä tajunnu sillon ku ne porukat sairaalassa puhu et Tysonil on kova nestehukka ja et se olis kuollu parin päivän sisällä ilman hoitoa, ja mä en tajunnu miks nestehukka, ku Ray oli kerta luvannu mulle et tekee jotain jos Tyson menee tosi huonoon kuntoon. se oli vittu tehny kuolemaa kolme päivää ennen ku Ray teki mitään. oksettaa ku ajatteleekin. Ray ei sitä enää saa hoitaa, ei ees päivän verran. Stella sano et jos Ray ei olis sen paras kaveri ni se tekis rikosilmotuksen. ..en tajuu mikä tollanen kaverisuhde on jossa kumpikin vaan käyttää toista hyväkseen. mut mikä mä oon mitään sanomaan ku mä oon tehny itteni melko täysin riippuvaiseks Raystä. :P

juu, Stella oli laittanu mulle eilen aika sekopäisen meilin. se oli Shaden kans kotona kaksin ja ne veti viinaa, ja Shade aineita kans. sit Shade sammu ja Stella alko laittaa meilejä porukoille. kuulin sit Shadesta taas huolestuttavia juttuja. sillon ku Stella meni sinne viime lauantaina ni koko talo oli ollu täys hiekkaa ja likaa, ja kävi ilmi et kaikki astiat on likasia eikä Shade oo pessy niitä kuukauteen, ja se Mark kuka siel käy oli nytte lähteny johkuun minne lie yli viikoks ja Shade vaan makas kotona pilvessä. sillon sil oli ollu vielä kaikkee "lääkkeitä" ja huumeita pitkin taloo kaikille pöydille levitettynä, Yan oli hoitanu sille rauhottavia ja yrittäny saada sen hoitoon mut tuloksetta. kyl se sit siivos ne pois. Stella oli yrittäny saada sitä vähä kertoon mitä se nykyään puuhaa, mut ilmeisesti se lähinnä vetää kamaa ja käy jossain OU:ssa bileissä ja yrittää löytää seksiseuraa. oli valittanu ku kukaan ei vaikuta olevan siitä kiinnostunu.

Yan kerto et se käy kyl säännöllisesti testeissä, et kyl sil ilmeisesti jotain seuraa aina on. aloin noista sit tietty kelaamaan millanen pano se mahtas olla. siis onks se yhtä hyvä ku nuorempana vai onks se oppinu jotain uutta siihen rinnalle, ja miten paljon se nykyään sietää.. Stellalle se oli sanonu et yleensä kukaan ei haluu antaa sellasta mitä se tarttis tai erityisesti haluis. ei ees Yan. juu se ilmeisesti tykkää nykyään vähä enemmän tosta rankemmasta menosta, tai se on vaan kyllästyny pehmoseksiin tjtn. kyl se mulle kelpais.. ;)

..nytte kelpais varmaan mikä tahansa pano. heh. mä oon kyllästyny pelkkään käteen.

kelailin eilen kännissä tota ku mä haluisin käydä Birdyy kattomas, ja siis nimenomaan siinä tarkotuksessa et sais panon, ja sit mä aloin kelaa et Birdy alkaa kohta olee mulle liian vanha. siis mä en usein haluu ees myöntää itelleni et kelaan tällästä. sitä et mua alkaa kiinnostaa alle 5-vuotiaat. ne olis niinku vielä oikeesti viattomia. :P emmä tiiä, ehkä tää on tää kehitys, et mikään ei enää riitä. ja siis se on se ku mä oon ilman dh:ta ni seksiaddiktio alkaa taas nostaa päätään. mä en uskalla kellekään puhuu, noille hoitajille tms. tästä, et mä en tiiä miten pitkälle tää vielä menee ja et välil mä pelkään, ja välil oon ihan tunteeton kusipää jolla ei oo mitään moraalisia estoja alle 5-vuotiaan raiskaamiselle. O_o ja siis mun miesihanne on sellanen vahva päälle viiskymppinen, hyvä olis jos sil olis väkivaltarikostausta ja kiinnostusta aseisiin. ;D joo ei nyt voi mitään ku haluu panoo, oli se millanen hyvänsä. ó.o

missähän se Ray on? et olisko sillä kiinnostusta.. no mut, käyn kattoo onks pyykkikone pessy, ja pesen sit itteeni vähä ja lähen täältä litomaan. ehkä mä törmäisin tuol pihalla johonkuhun kuka vastais joko tota ihannetta tai olis alle 18-vee, ja halukas..

No comments: