21 September 2010

back to hospital?

21.9. törmättiin viime maanantaina Meliin ja Tommieen lasten kans. ne oli tuol Dixonis ostamas jotain pöytää. siis Mel itseasiassa näki mut ikkunan läpi ja tuli pihalle, ja mä menin sit sinne sisälle ja ne myyjät katto siel mua niinku halpaa makkaraa, ja mun lapsia ku meil oli vähä jotenki rähjäset kuteet päällä. no joo Shade ja Birdy mul oli mukana, Tyson ei saanu vieläkään lähtee osastolta eikä se ois pystyny käveleenkään paljoo.

Mel on työtön edelleen mut Tommie oli saanu jonku ihan laillisen hyvän duunin ja nyt ne sisustaa sitä niitten kellarikämppää. ne käyttäytyy vähä niinku ne olis pari, mut jos niille siitä vähänki vihjasee ni meinaa saada turpaansa. mä sanoin Melille jotain sellasta ku käveltiin niitten autolle ja Tommie kanto pöytää, mut se kuuli sen, laski pöydän maahan ja tuli ottaan mua kurkusta kii ja kysy haluunks mä saada puukosta. sit ku jatkettiin matkaa ku ihmiset alko tuijottaa ni Mel sano et seuraavan kerran saan siltä turpaani jos mä sanon jotain sinne päinkään. et niinku hiukka herkkiä tai jotain sen teeman suhteen. O-o mut ei ne oo pari, kyl mä sen tiiän. ne vaan tykkää asuu yhessä. lapset ei onneks sanonu mitään. ne pelästy ku Tommie kävi mun kimppuun.

mä ostin niille vähä vaatteita, Birdylle lähinnä. Shade sai yhen pelin mitä se alko hinkumaan heti ku päästiin cityyn. sit se oli ihan täpinöissään siitä koko loppupäivän. :) välil se käyttäytyy yhäkin niinku teini. mä jätin ne yhes vaihees sit Melin luo, ku Tommie oli lähteny vie sitä pöytää niitten kämpille (Mel halus käydä mun kans kahvilla ja jutella tjtn), ja kävin ostaa Birdylle sellasen violetin kesämekon ja legginssit, jostain tyttöjen kaupasta. emmä voinu sen kans sinne mennä. :P sil aikaa ne oli saanu jätskiä Meliltä ja se ja Shade oli päässy vähä intiimimpään keskusteluun. sehän oli mul joskus ennen mukana ku kävin noitten luona, se oli sillon ku Shade kommentoi sitä musaa mitä Tommie soitti niillä ja se sai hirveen raivarin. sit myöhemmin ku Shade vei Birdyn peliluolaan ku mä annoin niille kolikoita, ni käytiin joo kahvilla ja Mel sano et Shade on aikuistunu tosi paljo, mut on se vielä söpö. vähä sivuttiin siinä mun mahiksia, ja Mel sano et parempi ku pysytään vaan kavereina, et se mitä joskus oli ni on ollutta ja mennyttä. :/ no joo emmä mitään kyl ees toivonukaan enää. mut se oli Shadesta kiinnostunu. mä näytin sille mitä mä Birdylle ostin ja naurettiin siinä sitä juttua, ku Birdy haluu tyttöillä ja sen lempiväri on pinkki, ja sit puhuttiin Shadesta millanen se oli sillon ennen.

Mel kerto kans yhestä tyypistä ketä se on vähä tapaillu viime aikoina. nuorempi ku mä mut vanhempi ku Shade. siltä väliltä tjtn. Mel sano et se käyttää aina sellasta South Park -paitaa ku sen nimi on Kyle ja siis siinä sarjassahan on yks sen niminen. mut ei se muuten sitä kyl muistuta. polttaa ketjussa ja vetää jotain huumeita aina välillä ja se onnistuu aina saamaan hirveesti haavoja ja mustelmia. Mel sano et se kyl tykkää sellasesta. se sano et se tykkäs musta sillon joskus osaks sen takia ku mul oli aina kädet paskana, ja ku Mel on ite aika siisti kaveri ja pitää ittensä kunnossa, ni se on jotenki kiva kontrasti tjtn. joo mä en sillon halunnu hirveesti muistella mitään, mut myöhemmin, ku Birdy oli viety takas mun sukulaisten luo ja mä menin takas CCC:n ni itkeskelin yöllä ja kelasin Meliä ja "sitä mikä joskus oli".

muutenki menny nytte pahasti alamäkee, varsinki toi viime viikonloppu. ihan hirveitä pudotuksia ja mä pelkäänki taas. sitte ku muisteli jotain vanhoja juttuja ni oli pakko itkee vaan koko aika. nytteki ahdistaa taas. mut ei mun tartte ku soittaa kelloo ja mennä kameran alle seisoon ni tulee tyyppi ja antaa lääkettä. torstaina on hoidon tarpeen arviointi, ne päättää ottaako mut taas kerran sairaalaosastolle vai ei. lääkärit mukana jne. on alkanu kuuluu kans puhetta et ne pistäs mut täältä pihalle ennenaikasesti ku ne ei kestä katella mun naamaa tjtn. tai sen takia siis ku mä oon liian kipee oleen tääl osastolla eikä ne voi pitää mua sairaalassakaan ikuisesti. pääsisin mahdollisesti johkuun avohoitolaan. esmes sinne mis Bill Grey on. just sinne samalle osastolle. jou, meen seisoon tohon ovelle. be right back. * juu se pitää heti heittää kitusiin ku se tyyppi on vahtimas, etten mä jemmaa niitä mihkään ja kauppaa jolleki muulle. mut ei oo tarvetta. mä vaan haluun et mul on siedettävä olo.

siis tilanne on nyt tää, et mul on tääl Stellan läppäri. mut mä en saa käyttää tätä ku kerran viikossa maksimi. mä voin kirjottaa jutun, ja sit ku haluun postata sen ni klikkaan ton netin auki, mut sit se postaaminen pitää hoitaa vartissa, ku sit yhteys menee kii. et siinä ei paljo netissä surffailla. ei oo toisaalta ollu mitään haluakaan. viime viikol laitoin vaan meilejä, eli postasin siis valmiikskirjotettuja muutaman, ja täl viikol laitan tän jutun.

kuulin et Ginny oli tullu kipeeks ja joutunu johkuun leikkaukseen. Stella oli sitä kattomassa. se tulee takas joskus tänä yönä. sit se tulee mua kattoon huomenna päivällä, varmaan Shaden kans. mul on niska ihan jumissa taas. ja selkä paskana. ku siis tääl on edelleen noi vanhat kämäset patjat mitä mä valitin jo aikoja sitte. ja siis itseasias mä totuin siihen patjaan mikä mul oli edellisessä sellissä, mut ku mä jouduin vaihtaan ni nyt mul on vielä huonompi yksilö, ihan kovettunu. ja se on ihan paskanen, keltanen ja siinon läikkiä jos kattoo lakanan alle. mut ne on kaikki sellasia.

mä haluisin nähä Melin uudestaan sit seuraavan kerran ku oon kattoo mun lapsia tjtn. mut ei voitu mitään sopia ku mä en tiiä millon se seuraava kerta tulee. jos mä joudun sairaalaan takas ni ei kyl ihan hetkeen varmaan. sil oli puhelinnumero vaihtunu, et ainaki mä sain sen uuden numeron. ja se sai Shaden numeron kans. joo Birdyllä on nyt kans oma puhelin, mut sil on täl hetkel siinä vaan neljä numeroo: mun, Shaden, Stellan ja Sheila-tädin. siinä on maksullisten numeroiden esto eikä sil voi tehä mitään muuta ku soittaa ja lähettää viestejä. ei nettiä eikä kuvaviestejä tai sellasta mikä maksaa liikaa. ..joo nyt mä tiiän miltä Joe-sedästä tuntuu joka aamu, ku ei meinaa päästä sängystä ylös ku selkä on niin kipee. :P et siis kyl mä ymmärrän et ne haluu päästä piankohta Birdystä eroon. mun pitäs saada se kouluun uudestaan. sit joskus. mut se on jääny taas niin paljon jälkeen ikäsistään. se alkaa kohta olee kolme luokkaa jäljessä enkä mä voi tehä asialle mitään. emmä osaa. enkä mä haluu pakottaa sitä. en antanu sille vielä sitä mekkoo minkä ostin sille. ei ollu aikaa enkä mä haluu et Shade on sillon mukana. pistin sen jemmaan Rayn luona, sellaseen boksiin mihin mulla vaan on avain ja mis on mun kaikkee tavaraa. ostin sellasen yks kerta ku alko ottaa liikaa päähän se et Rayllä on mahollisuus tonkia kaikkia mun tavaroita. siel on mm. se katalogi minkä otin messiin ku viimeks kävin Angelon mestassa. mullon siihen merkattuna pari sellasta juttua mitä kiinnostas hankkia ja Angelo teki mulle tarjouksen ja kirjotti hinnan siihen. mut ei mul nyt taida oikeen olla varaa. pitää eka saada noi raha-asiat kondikseen ja etupäässä noin LA:n tulot järjesteltyä. ja sit olis kiva kans olla joku paikka mihin mennä lasten kans sit ku pääsen pihalle täältä. O_o

joo tää selkä/niskajuttu tappaa mut vielä jos en ite saa nirriä pois.. on täs välil ollu niinkin huono olo et kelaan itsemurhaa ja viiltelyy. mut mä en tääl saa mistään teriä. mut sellanen välil et tulee mietittyy miks mä oon elossa ja eiks olis parempi kaikille et mä kuolisin. lapset pääsis johkuun parempaan paikkaan hoitoon, sellasten ihmisten luo ketkä osaa kohdella niitä oikein eikä pahoinpitele ja raiskaa niitä O.o ja kaikki keitä mä käyn hermoon sais viimein rauhan. ei tarvis enää kenenkään kattoo mua vinoon jos mä kerjään niiltä panoo. ihmiset olis 100% turvassa multa. lopullisesti. sellastaki just nyt kelailen et miks saatanassa se lääke ei jo ala vaikuttaa?? paha olla. :(

mut lopetan tän nyt tähän. yks biisi vielä loppuun. tollanen vähä surullinen. ku itkettää taas. bye.

No comments: