28 January 2011

hyvä fiilis, huono toteutus

24.1. uskomaton fiilis. Seedin ja tollasten pienten huorien aiheuttama. piti sellasia kelailla eilen, niin pitkälle et lähin sit pihalle ettiin seuraa, pitkästä aikaa. Birdy oli huoneessaan, syötiin jotain yhessä, sitä ruokaa mitä mä tein lauantaina. juteltiin vähä kaikkee, sit se sano et se haluu tehä jostain valokuvista Raylle albumin ja haluu olla yksin, ja mä lähin sit vähä myöhemmin pihalle. sit ku tulin takas ni kävi ilmi et se oli pantannu ja jemmannu yhtä evaa jo monta viikkoo ja se oli syöny sen eilen. kokonainen eva. sen ikäselle. Birdy oli vähän sekasin, ei silleen huonossa mielessä, mut se olis saattanu lähtee täältä johkuun ja mun piti panna se lupaamaan et kertoo mulle aina jos meinaa jotain aineita syödä. ettei käy mitään vahinkoo.

se näytti mulle sen albumin. se oli piirrelly kuvien ympärille kaikkee, eläimiä ja ihmisiä ja kukkia ja sydämiä ja sellasta. siinä oli pari kuvaa mitä mäkin oon siitä ottanu joskus 2-3 vuotta sitte. mä en tienny et sil oli niistä kopiot. Shade varmaan antanu tjtn. Birdy oli värittäny niitä omia piirustuksiaan tusseilla ja värikynillä, silleen kivan ammattimaisen näkösesti. olihan ne valokuvat siinä tietty pääasia mut mulle siitä jäi sellanen "rakkaudentunnustus"-imago. ehkä se on ihastunu Rayhin. O-o siinä oli kans Shaden ottamia kuvia, siis ku ne oli otettu mun talossa, ja sit tuolta viimekertasista joulujuhlista pari printtiä mistä mä en itseasiassa tiedä yhtään kenen ottamia ne on ja mistä se ne oli saanu. aika.. tietyllä tavalla raakoja kuvia.. O-o emmä tiiä, mulle tuli osasta niistä jotenki häiriintyny olo. sellanen et emmä olis halunnu et tää päättyy näin. emmä olis halunnu kasvattaa Birdyä tollaseks ku se on kasvanu. sit toisaalta se tapa miten mä oon sen kasvattanu on tuonu sen just tähän pisteeseen. :P ja mä oon kohdellu sitä senverran pahasti aikoinaan et oikeestaan on ihme et se edelleen haluu asuu mun kans.

no joo, mut pointti oli oikeestaan se et ku mä tulin kotiin ni mä tajusin et mun ei olis tarttenu oikeestaan lähtee yhtään mihkään. ku kattelin Birdyy, ku se ilosena esitteli mulle niitä kuvia, ne vaatteet päällä mitä se haluu aina kotona pitää. se on joskus pelkissä alusvaatteissa. no tääl on lämmintä. nyt sil oli t-paita ja liian lyhyet verkkarit. oon mä sille uudet ostanu, mut se pitää noita vanhoja aina kotona. ja niitten alla jotain tangaa tms.

siis mä olisin voinu mennä sen huoneeseen häiritsemään, ku se oli enivei syöny sen evan, ei se olis varmaan paljo vastaan pannu. nää ajatukset on ollu poissa aika pitkään. mä en oo ees ajatellu et vetäsin sitä turpaan. antanu sen vaan olla. yrittäny pitää huolta. eilen joku juttu telkkarissa nosti nää taas pintaan. pahasti. ehkä sen takia kun oli niin pitkä paussi, sen takia se tunne oli taas niin voimakas. mä en yhtään pystyny tappeleen vastaan. kelasin ja kelasin ja sit lähin pihalle. joutu menee aika helvetin kauas ennen ku mitään löyty. sinne missä mä joskus tuhat vuotta sitte asuin, siinä talossa mis oli eläkeläisiä. sinne menee juna. ja bussi. mä pääsin sinne viel junalla mut takas piti tulla neljällä vaihdolla eri busseilla ku mikään ei menny kunnolla oikeeseen suuntaan enää. joo, sunnuntai-yönä. :P et se keikka ei ainakaan kannata useammin, ja mä jouduin vielä maksaan itteni kipeeks ku ainut kuka vastas mun senhetkistä tarvetta oli sellanen olevinaan yläluokan huora. se ei ottanu ees huumeita maksuks. mun piti käydä nostaa rahaa extra sen takia. ja vessassa piti varoo sen vaatteita jne. emmä tosin varonu, ja löin sitä pari kertaa ku se alko valittaa siitä. siis niinku koko rahan edestä. ja loppujen lopuks ei se hirveesti vastannu mun tarvetta kumminkaan. liian vanha. liian hyvässä kunnossa, liian rikas (vaatteitten perusteella), liian ylimielinen.

nyt mä kelaan taas. sitä mm. et Birdy on kolmen metrin päässä ja mullon tota "lasten bilehuumetta" mitä mä diilaan ympäristön pikkutytöille, jos panis sen syömään pari niitä. O-o jotenki kans tää on hyvä fiilis. haluta jotain todella pahasti. sielullisesti ja elimellisesti. mut sit ku miettii tarkemmin ni Birdy ei oo mun tyyppiä. se ei vaan oo niin yksinkertasta, ja jos mä en saa tasan sitä mitä haluun ni mulle jää sellanen fiilis et tarvetta ei oo tyydytetty, mä turhaudun ja tuun vihaseks.

*

nää ei oo pitkään aikaan edenny toteutukseen. mä oon ollu laiska ja tyytyny vaan runkkaamiseen. nyt musta tuntu et mä en jaksa sitä. mä sekoon. siis jos mä en saa sitä mitä kaipaan. ja nyt mä oon tyytyväinen, rentoutunu, ainaki osittain. aseella uhkaamalla saa yhtä jos toista. mä oon ollu liian pitkään ilman toimintaa, ilmeisesti.

Birdylle mä en sit tehny mitään. ehkä se on parempi näin. kyl mä sitä kelasin, mut en toteuttanu. vähä sellanen ajatus et jollekki vieraalle on parempi tehä pahaa ku omalle lapselle, eiks niin? se itki ja sitä sattu pahasti ja mä löinki sitä. mut kyl se useimpien ihmisten kans näyttää pitävän paikkansa et ne tekee ihan mitä tahansa jos aseella uhataan.. höh. mullei ees ollu kuteja siinä. pieni vastustelu ei oo pahasta. mä en tapa sellasesta syystä ku et jos vastustelee ja potkii ja raapii. mä tapan jos musta tuntuu siltä, mut useimmissa tapauksissa ei tunnu. enkä mä oo sen edellisen mokan jälkeen ees ajatellu mitään tollasia.. mä oon vasta päässy pihalle. mä oon vasta saamassa elämän hallintaan. ei sitä kannata pilata tekemällä taas jotain älytöntä. siis niinku tappo. joku raiskaus nyt ei oo mitään..

no, tai siis kyl mä oon ajatellu, paljonki. kelannu vanhoja juttuja, vanhoja fantasioita, ja miettiny et lähtis vaan tonne pihalle Seedin kans ja ampus randomilla ihmisiä.

toisaalta siinä ei oo mitään vaativaa jos ne ei puolustaudu. ja sodat on multa kielletty ku en päässy armeijaan ees sillon ku olis ollu aika mennä. liikaa väkivaltarikoksia historiassa ja sitäpaitsi mä istuin linnassa just sillon. :P joo, ehkä mä kattelen nytte vähä telkkaria, jos sieltä tulis jotain kivaa. on mul nauhallaki kaikkee kiinnostavaa. nytte vaan harhailee ajatus silleen ettei saa mitään järkevää ulos. eikä pitäs alkaa kelata tota tappamisasiaa sen enempää. O.o

28.1. no vähä venähti tän postaamisen kans. ja nytte on muutenki kaikkee puuhaa, ei ehi mitään kirjotella. 40 min päästä pitää lähtä asioille. mut palaillaan sit joskus. bye.

No comments: