03 January 2011

polte

28.12. no, nyt tulee toinenki juttu samalta päivältä.

tuli tossa vaan taas puheeks tää pienin askelin edistyminen. niinku Tysonin kans. Erin sano et mun pitäs välttää isoja harppauksia omassaki elämässäni ku ne vois johtaa taantumaan edistyksen sijasta, niinsanotusti. jos mä epäröin ja pelkään tehä jotain ni etenee vaan pieniä askelia kerrallaan. ei yritä liikaa kerralla. niinku jos nostas painoja: ei liikaa kerralla. ei reuhtomista pelkän reuhtomisen takia. mullon aikaa.

mä näin sen tänään. kutsuin viinille. ei oo nähty niin pitkään aikaan. musta tuntuu et mul on ollu pää ylikuormittunu jo kuukausia ja nytte vasta alkaa selvitä se vyyhti ku maniat jäi pois. mä näen muutakin ku vaan suoraa putkee edessäni. :P Seedin tärkeys ei oo hävinny mihkään mut nyt mul on jotenki muutakin ku se. mä olin puoltoista kuukautta täysin keskittyny siihen. mul ei keskittymiskyky ees riittäny muuhun. nyt mä näen selvemmin joitain juttuja. ja sen esmes et siihen älyttömään energiajuomien litkimiseen pitää tulla muutos. ja älyttömiin syömisaikoihin ja siihen eineksien mättämiseen. pitää huolehtia kokonaisuudesta, mut jos haluu muuttaa asioita ja parantaa elämänlaatua ni pitäs silti edetä vaan askel kerrallaan. laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. pitäs siellä salilla alkaa käymään.. ja hankkia jotain uusia harrastuksia jne. jos tekis vaan sellasia juttuja mistä oikeesti tykkää eikä yrittäs olla jotain muuta ku oikeesti on.

Erin sano et jotkut pojat jossain iässä tykkää pitää tyttöjen vaatteita, mut mun mielestä Birdy on jo reilusti vanhempi et se vaan leikkis. Erin meinas et mun ei pitäs antaa sen lähtä niin usein noitten äijien matkaan ku ne vaan opettaa sille et huoraaminen on ok. ja ku ne haluu vaan ilmasta sakkolihaa. pitäs yrittää opettaa sitä silleen et varjelee sitä ikäviltä yllätyksiltä, niinku mitä seuraa jos paneskelee ilman kumia jne. onhan se pikkusen nuori vielä seksivalistukseen, mut ku sen kiinnostus seksiin on kasvanu mun mielestä aika älyttömäks. niinku sellaseen mä viimeks törmäsin omalla kohallani sillon ku olin linnassa ja kärsin seksiriippuvuudesta. nyttehän mul on tällänen "kuiva" kausi meneillään.

mul on vielä tollanen vajaa lasillinen viiniä. hyvää viiniä. löyty mun kellarista. Shade ei oikeen tykkää viinistä, ainakaan punasesta. kaikki valkkarit se oli kyl vetäny. varmaan järkänny niistä jotn drinksuja. sen miehen kans. se ei oo nytte täällä ja Shade on jossain. kello tulee ykstoista ja Tyson nukkuu jo. Birdy pelailee sen huoneessa. se on nytte lomalla innostunu taas piirtämään. lintuja ja joulujuttuja. kateltiin tossa aiemmin niitä sen vanhoja piirustuksia ja se kysy jos mä ostasin sille savea, et se vois tehä sellasia lintuja siitä ja maalata ne ja antaa lahjaks kaikille keltä se saa kivoja lahjoja. :)

juu ei toi viini kyl tunnu tekevän hyvää mulle. ekat kaks lasillista meni ok mut tää vika tuntuu olevan liikaa. mahassa tuntuu taas aika ilkeeltä. ja keuhkoissa. ei saa kunnolla henkee. :/ ja alkaa pänniä vähitellen tää saakelin yskä. no joo mä en oo juonu punkkua about neljään kuukauteen, tole on tippunu, Erinin luona mä en oikeen kestäny sitä valkkaria enkä muutenkaan niitä sen ruokia, vaikka oli ne tosi hyviä. maha vaan alko valittaa. ja nyt toi ettei saa kunnolla ilmaa tuntuu tosi inhottavalta. ja maha on turvonnu. blääh. voi olla et tää on lievä yliherkkyys sulfiitille. tai ylipäätään johtuu siitä ruuasta mitä tänään söin. pastaa lohikastikkeella Louisin lempiravintolassa tuol ku olin pihalla. mä en oo käyny siellä ikuisuuksiin. taso on selkeesti laskenu. siel ei ollu melkeen ketään ja ruuasta puuttu runsaasti suolaa ja vaikka maku oli ekat pari suupalaa ok ni lopun aikaa ei, enkä mä sit syönykään siitä ku vähä yli puolet. ärsyttää ku joutuu jättään ruokaa minkä on maksanu, mut ei voi mitään ku ei saa alas.

2.1. no en sit kerenny tota kirjottaa loppuun. tuli jotain muuta. olin vielä aika kipee torstainakin ku tultiin takas kotiin lasten kans. uuden vuoden bileet meni ok, oltiin Rayn mestassa, vaikkei se ite ollu siellä kovin pitkään. sil oli joku promojuttu mihin sen piti mennä. mut sit ku se tuli sieltä takas ni kyl se leikki mun kans. me tunnutaan löydetyn joku yhteys. sen jälkeen ku juteltiin sillon muutama viikko sitte, millon se oli, en muista. mistä kumpikin tykkää. se on jotenki helpottanu meiän suhdetta. ei tuu kränää enää niin paljoo eikä se ees valittanu sitä ku mun kamoja on edelleen sen luona ku ne ei mahu tänne. no mä sain turpaani ja jouduin sitä sit selittelemään lapsille. Birdy vaikutti nyt viimein tajuavan sen jutun mut Tyson oli peloissaan. no mut kyl sen ymmärtää ku se joutuu kelaan jos sille tehtäs jotain tollasta ni se olis tosi kipeenä ja ahdistunu. :/

hirveen huonoo suklaata tääl kämpillä. ei maistu yhtään ja melkein koko pakkaus jälellä. hyi. pitäs vissiin antaa pois tai heittää pois. ei saa alas. muutenki ei oo saanu paljo makeeta alas viime aikoina. paitsi juomia. drinkkejä meni Rayn luona, mut kolme riitti mulle. vikan vedin eilen, sellasen juoman minkä olin itte ostanu itelleni.

juu nytte kun oikeen haluis nettiin ni ei tietenkään pääse ku ei oo sitä kotona. perkele. vanhassa kotona käytin Shaden nettiä ja Rayn luona sen nettiä. no huomeen on taas ryhmäterapia joten kirjastoon vie tieni. Birdy haluu pyöriä tuol pihalla itekseen. ei tääl lähiössä mut cityssä. mä näytin sille junat ja oikeet reitit kartasta. menköön. ei sille mitään käy. Tysonin vein tänään takas sairaalaan. sen suhteen meni pyhät ihan ok ja se pysty pitämään sen dieettinsä eikä luistanu ku yhestä ruokailusta ja se oli sellanen juttu et mäkin luistin siitä. mentiin cityyn käveleen siks aikaa ku toiset mätti brunssia napaansa. käytiin siellä suunnalla mis Tyson on ollu "töissä" sillon joskus ennen. sille tuli vähän paha olo siitä. lähettiin sit pois ku se sano ettei se haluu törmätä siihen kusipäähän kenen luona se siellä asu, jos se edelleen pyörii samoilla kulmilla.

jotenki ei oikeen kerenny tottuu ees kunnolla olemaan "vanhassa kotona" ennen ku piti taas lähtä sieltä pois, et mulle jäi vähän jotenki sellanen outo olo et oon olemassa vaan puoliks. ja koko aika paikasta toiseen juokseminen syö hermoja. ja flunssa siihen vielä päälle. :/ juu oli sellanen fiilis et mut on revitty irti jostain mihin mä oon just ehtiny kotiutua, eikä tuntunu se talo enää yhtään kodilta. vaan siltä et mä en tasan kuulu sinne, ihmiset siellä tuntu vierailta, jopa mun kaverit tuntu vierailta. enkä tietty onnistunu tapaamaan niitä ketä olisin halunnu. Alanin onneks kyllä. mut se ei tehny mitään näkyviä vammoja mulle. ranteisiin ja kaulaan tuli mustelmat mut muuten ei oikeen mitään. mut se herättää edelleen sellasen tunteen mussa et mun on pakko alistua sille täysin. jalat menee veltoks eikä voi sanoo mitään vastaan.

olihan se ehkä pikkusen paljon, ku keskiviikkona se ja perjantai-yönä Ray, eikä jälkimmäinen ollu mitenkään varovainen, mut tuntuu ainaki elävältä olo. :) siltä et asiat on taas oikealla tolallaan. vähän joutuu särkylääkettä ottamaan välillä mut se et on iho rikki tuntuu kivalle, se polte. mä tykkään siitä kosketuksesta ku joku lyö. energiaa. :)

silti aika masentunu olo välillä. jos kuuntelee jotain surullista biisiä tjtn. ja näyttää tulevaisuus vähän synkemmältä taas jostain syystä. vähän liikaa sosiaalista kanssakäymistä viime aikoina. ei saa ladattua akkuja ollenkaan. ku koko ajan pitää jutella ja olla ystävällinen. alkaa tulla raja vastaan kohta. pitäs tänään kans yrittää saada takas univelkaa menemällä viimestään ysiltä petiin. huomiseks tuli lisämenoa yheltätoista ja arvata saattaa ettei kiinnostas y h t ä ä n. mut on se pakko mennä. :P lasten takia. ja pitäs alkaa selvittää uutta asuntoa, laittaa hakemusta tjtn ku tähän me ei jäädä. joo mut nyt mä lopetan ku ei keksi enää mitään. bye.

No comments: