29 August 2009

whatever

29.8. Sam on karanteenissa eikä pääse sitä kattoon, ja mä oon haussa murhasta. ilmeisesti FBI potkimassa kyttiä perseelle ku ne sai etsintäkuulutuksen jo eilen ulos. nyt on sit 20 vuotta linnaa tulos jos ei mitään ihmettä tapahdu, mut ainaki mul on hyvä asianajaja ja se jos kuka pystyy ihmeisiin, kuulemma. se sano jo ku otin yhteyttä et parhaimmillaan mä joudun 5-6 kuukaudeks sisään. vaikee jotenki uskoo tollasta. no, puol vuotta olis ihan sopiva rangaistus ku mua vituttaa se et käytin Shinigamia ja sen takia ne mut saikin. vittu. ku piti ihmisen olla niin tyhmä sillon ku kysyttiin mitä asetta meinaan käyttää, et sanoin et tota. ihan takuulla olis saanu noita kalliita muovikuorisia taiwanilaisia kuteja muihinki ku siihen.

no joo se oli toi maanantainen.. sattu hyvä mesta ja vähän muuta porukkaa ja kaikki suju suunnitelmien mukaan. paitsi siis se et ne tosissaan sai jäljitettyy mun aseen. mä en vielä tiiä sitä mitä tarinaa pitäs kytille syöttää jos ne nappaa mut ennen ku meen takas LA:n. mun toimeksantajahan sen päättää yhessä asianajajan kans.. mut tehkööt mitä tykkäävät, mähän oon pelkkä työkalu.

toisaalta työkaluhan on se mikä uhrataan ensin, mut E lupas mulle et mä selviin lyhyellä kakulla, ja mä uskon sitä. luulisin et vältyn jopa tutkintavankeudelta, et joudun vaan kykkiin talossani prosessiin asti, ja prosessi on varmaan vasta ens vuonna. tuskin mä FBI:tä kiinnostan ja ne ettii nyt vaan syntipukkia tai jotain. sitähän oli lehet täynnä et tää tyyppi, asekauppias ja terroristi, oli menos tapaamaan jotain mafian pomoja, ja et ne olis sillon saatu kiinni rysänpäältä, mut mä sotkin koko jutun. mut mä ymmärrän kyl et E halus et se tyyppi pitäs turpansa kii. ku FBI:n tyypit olis ihan takuulla ehdottanu sille jotain diiliä. (siis mulleki tullaan ehdottaan, mistä vetoo..) ja se olis saattanu siten vahingoittaa sellasia porukoita keillä on E:lle joku merkitys, tai sitä itteään. siis tää juttuhan on käynnistäny tääl ihan kunnon ajojahdin mafiaa vastaan, kaikkia niitä keillon tääl jalansijaa, porukkaa pidätetään massoittain ja niin poispäin. on se kyl vähän vittumaista ku ne on kaikki syyttömiä. :/

vituttaa itseasias jo etukäteen se tuleva prosessi. ei jaksas. vastahan siitä edellisestä on pari (neljä) vuotta. sit ne saattaa keksii et ne ei laitakaan mua tonne D8:n vaan tonne pohjoseen CCC:n. sinne joutuu jos tääl on täyttä, ja muutenki sinne joutuu sellaset vähän päästään pimahtaneet ja jos mä teen porukoihin sellasen vaikutelman ni menolippu sinne on varma. kuuleman mukaan siel on aika hiton kylmää ku se on vanha rakennus ja vaan yks siipi on uus, rakennettu jotn vasta 10 vee sitte. siel on yks ainoo hyvä puoli: siel on tyhjää. ei pääse syntyyn mitään sisäpiiriä tai jengejä ja sellasta vahditaan kovalla kädellä. joo en oo itte ollu siel mut porukat on kertonu ketkä on ollu. siel on vieres seksuaalirikollisten terapiaosasto ja se koko seutu on ihan kalseeta ja ikävää.

tää kirjottaminen vähän rauhottaa oloa. keskittymiskyky on huono, mut ainaki saa jotain aikaseks. mut mä toivon kyl et pääsen taas D8:n. se on mun mesta. :) tietty sielläki on porukka vaihtunu kaikkien näiden vuosien aikana mut enköhän mä siellä silti pärjää. jos en millään jaksa ni hoidan itteni eristysselliin. saa ainaki olla rauhassa.

nyt mä meen täs välis heittään tollasen pillerin naamaan, noita mitä mä sain hermostukseen ja mikä toimii kans unilääkkeenä. * ostin eilen uusia levyjä. tää yks on aika halpa-massatuotanto-kamaa, mitä mä oon ekaks kuunnellu. sit on tiibetiläisiä mantroja ja toinen parempilaatunen trance-kokoelma. sitä mä säästelen vielä. ollu jo monta päivää iltasin niska jotenki jumissa ja kipee. ostin teetä kans, pitkästä aikaa. jos yrittäs useemmin juoda aamuteen. sit yks oli sellasta ku tulsi-yrtti-teetä. jotenki vähän sellasta maanista puuhastelua, mut oon ollu rauhottavilla liikenteessä et eilen meinasin nukahtaa ku kävin istuun sellasen pömpelin päälle vähäks aikaa. istuskelin siinä jotain kakskyt minsaa ainaki ja kattelin ihmisiä. mut ei mul nytte mitään maniaa kyl oo päällä.

mul oli tääl viikolla se söpö pikku huora vieraana. se oli siel puiston pohjoispäässä liikkeellä ja mä kutsuin sen kämpille vähäks aikaa. juotiin sen kans yks päivä punaviiniä pullo ja se oli jotenki hirveen kiltti ja empaattinen. mä lainasin sille mun vaatteita ettei sen tarttenu tääl kämpillä minihameessa olla. olin mäkin kiltti sille. mut se oli niinku lemmikkieläin jotenki. niinku kissa, anto pitää sylissä ja kehräs ku sitä silitti ja pyöri koko aika mun jaloissa ja seuras mua ku kävin pihalla ja niin poispäin. ihmeekseni en oo täl viikol törmänny vielä yhteenkään kusipäänaapuriin eikä kukaan oo ollu tuol pihal vittuilemas. ihan hyvä vaan niin. saa vähän aikaa olla rauhassa. enkä olis tykänny jos ne olis tolle pikkuselle alkanu aukoo päätään. ku se oli niin söpö ja kiltti. :)

alan kohta oleen aika jumissa. se juttu Don-sedän ja sen sen kaverin kans meinas päättyy huonosti. se äijä halus sen jutun videolle ja Don-setä dissas sitä, eikä tykänny sit katellakaan. liian rajuu meininkii sille. sit se alko mulle aukoon päätään et mun pitäs näyttää itestäni enemmän sitä pehmeetä puolta jne. meni hermo siihen. mä aloin sille huutaan jotain ja ruma äijä joutu tuleen väliin ku muuten Don olis saanu nyrkistä. Don alko et mä en sais sanoo sitä Don-sedäks eikä se tykkää siitäkään ku mä sanon Tedii Tediks ja mun pitäs käyttää ihmisten oikeita nimiä. helvetin helvetti. joo mut se oli nauttinu alkoholia ennen ku tavattiin.. ehkä osa niistä jutuista meni viinan piikkiin. se juo kans liikaa.. mä tiedän. ja mä näen sen ku alkoholistin arki on mulleki ollu tuttua. jo lapsesta asti. mun ei oo ees tehny mieli mitään juoda, se viiniki oli semmonen päähänpisto ku meinasin jos se rentouttas vähän. mut ei oo sellasta tarvetta, you know. et olis pakko saada yks drinkki tai pari olutta tai niin poispäin. auttaa kyl helvetisti jos ei osta sitä olutta kotiin. ku sit ei tuu juotua. ja mulle on noi vahvat jutut vähän niinku lakannu maistumasta.

vois vielä jonku jogurtin tai sellasen syödä. ja sit mä meen nukkuun. nyt ei ees mikään ajatuskaan enää liiku päässä.

No comments: