11 September 2009

sori mä jauhan taas aseistani..

11.9. tää onki just sopiva päivämäärä kirjottaa jotain vitun perkele. talibanin ääliöt pilanneet multa yhen päivän ikuisiks ajoiks. ja toiset tollot jaksaa jauhaa siitä joka helvetin vuosi ni ettei voi telkkaria avata ollenkaan. vittu. tää on mun 2,5:des päivä vapaalla. kytät tuli hakeen maanantaina ja ke illalla vasta pääsin pihalle. otin sen diilin mitä ne tyypit mulle tarjos ja puhuin suuni puhtaaks niinsanotusti, mut ei nyt siitä enempää. prosessi on ens vuonna maaliskuussa. emmä täältä meinaa mihkään häipyy, et sikäli onneks ei ainakaan tartte kykkiä sitä puolta vuotta pidätyssellissä. vituttaa raskaasti jo noi kaks ja puol päivääkin. ja mä joudun vitun CCC:n. 99% varmasti. mua kävi kattoo ihan joku iso pomokin, nainen joka piilovittuili vaan koko aika ja kyseli kaikkee epärelevanttia kuten jostain sadan vuoden takasesta raiskauksesta mistä mä oon ajat sitte kakkuni istunu. ja sit se asetteli ne kysymyksensä niin et kaikki mun vastaukset alko kuulostaa ihan pimahtaneilta. joo mut se nyt oli odotettavissa et jos FBI on jutussa mukana ni ihan turha toivoo et pääsis deekasiin. et ne osaa hoitaa homman niin et syyllinen näyttää tosi syylliseltä ja jos on vähänki lääkitystä ni ihan sekopäältä, ja heti jos NB:s kytät saa sen vaikutelman ni CCC:n vaan muitten lahopäitten joukkoon.

no joo ehkä mä oon vähän lahopää.. mä olin maanantaina kattoo Hypnoo ja sillä reissulla näin jotain minkä ehkä ostan itelleni jos se on siellä vielä sit ku on aikaa mennä kattoon. friikki mikä friikki.. :D

ja eka juttu mitä tapahtuu ku pääsee sellistä ulos on törmätä pyro-Billyyn. Stella oli hakee mua ja ajo mut kotiin ja siel matkan varrel tää kävelee meitä vastaan. ihan nokisena. tääl on ollu hiton kuivaa ja palanu puskaa ja talojaki, ja Stella sano et se on monta kertaa pelänny et ne palot tulee meitä lähelle. mul oli vitutus päällä et mä ensitöikseni haukuin sen kaverin lyttyyn siitä et se polttaa toisten omaisuutta, ennen ku se ehti ees mitään selittää. otettiin kyytiin kumminki ja se sai tulla meille peseen pärstänsä ja mä lainasin sille vaatteita niitten likasten rähjästen tilalle. ne on nytte tuol alhaalla narulla kuivumas. Stella pesi.

se lähti sit meneen, ei paljoo puhunu mitään, ainakaan mulle. eilen illal sit ku Stella oli menny jo koisimaan Shaden huoneeseen ja mä istuin olkkarissa Tysonin kans ni se ilmaantu keittiön ovelle koputteleen. toi mulle kokaiinia kiitokseks siitä et mä annoin sen olla tääl. se oli ihan kuuma, et se ihan hehku, ja joi litran vettä yhel kertaa. vein sen mun sänkyyn nukkuun, eka vähän seksiä tietty et se vähän rauhottus. tosi intohimosta. se niinku palo sisältä koko aika ja halus rajun panon. sen jälkeen se sit simahti ihan viiden minuutin sisällä spermat naamalla. Tyson sai sit sen jälkeen vielä osansa ja mä olin vähän rauhallisempi sen kans. Tyson meni Birdyn sänkyyn nukkuun, ku Birdy on Shaden kans tuol toises kämpäs nytte, ja mä söin vielä puol kiloo jogurttia ja menin sit nukkuun kans. tänään oli kaikki ihan rauhallisia aamupalalla. Billy oli vähän jotenki ujo olevinaan tai et se niinku olis hävenny, ei se vieläkään mulle paljoo puhunu mut otti suihin ennen ku lähin kauppaan. se ja Tyson jäi tänne mut se oli häipyny sit ku tulin takas. Stella tuli kans samaan aikaan ku mä ja Tyson meni sit uimaan ku Stella anto sille luvan. ku mä kielsin sitä eka. joo mut Billyn on kyl pakko ilmaantuu tänne uudestaanki vielä ku sen vaatteet on tääl.

odotan jo sitä.. :)

*tauko* kävin Tysonia paneskelemas täs välis. se ikäänkun kerjäs sitä ku tuli ovelle norkoileen, mut mä haluun oikeestaan nytte jotain muuta ku sitä tavallista.. et jos pyro-Billy ei ilmaannu enää tänään ni soitan Alanille ja kysyn olisko sillä aikaa. ees pari tuntia. tää on nytte joku helvetin sekamuotonen kausi ku välil mul on tällästä maanista puuhaamista ja maanisia ajatusketjuja ja kelaamista, ja sit välil iskee hiton paha ahdistus eikä kestä olla ilman rauhottavia.

saa nähä miten toi ilta menee. tääl tosin on olutta et sitä vois alkaa kittaamaan. jos keksis jotain kunnollista puuhaa mikä pitää ajatukset poissa kaiken negatiivisen kelaamisesta ni se auttas. no seksi.. heh.

vähän oon kelannu sitä, ku mullei oo kameraa, ku haluisin kunnollisia kuvia mun aseista. et kellä olis kamera ja osais ottaa niistä hyviä kuvia. mut ei tuu ketään mieleen kelle luottasin sellasen homman, paitsi TNT. sil olis sellasta lahjakkuutta aseitten kans. ku muistelee vaikka sitä prototyyppiä minkä se teki millä Alan ja Frankie pelotteli mua yks kerta. :) pitäs ottaa selvää sen puhelinnumerosta, ni kysysin. ku jos sais hyviä kuvia ni niitä vois laittaa seinälle. ihan oikeen raameihin. :) joo tietty tulis sit negatiivista kommenttia kaikilta ketkä mun luona käy. arvaahan sen. mut mä tykkäisin. ja sit vois kysyy siltä kans et tekiskö se mulle Hopeasirppi kakkosen. mä en meinaan tota uskalla enää paljo ronkkia ku se meni jumekseen viimeks ku sorkin sitä ja ku siel oli yks kuula sisällä. ja on muuten vieläki, ku emmä sit uskaltanu tehä mitään asialle. laitoin temppelis siihen lapun ettei saa koskee, jos joku menee sinne, ettei käy pahaa vahinkoo. joo, sääli. mä tykkäsin siitä tosi paljon. mä muistan ku mä kannoin sitä yhteen aikaan koko aika mukana. joo mä oon ollu niinkin paranoidi et yritän johkuun bileisiin sisälle aseen kans. sekopää. :P ja tietty niin aineissa sillon ettei tajua mitä ne tyypit ovilla mulle sanoo. ja sit jälkeenpäin ihmettelen miks mullon porttari johkuun mestaan. >_<

joo mullon ollu nytte enemmän vaan Shinigami ja Suez-san mukana. edellinen on tosin nytte temppelissä ja toivon ettei kytät tuu ettimään sitä. vaikutti kyl olevan niille toissijainen asia saada se käsiinsä. tietty ne varmaan tarvis sen et vois testaa oliks ne kuulat oikeesti siitä ammuttu, mut sit ne tarttis niitä kuulia kans enkä kyl usko et kytät sais niitä mistään hommattua. ellei ne siis tee ratsiaa mun taloon. mut sen ne olis jo mun mielestä tehny jo ajat sitte jos sil olis merkitystä. en tajuu. ehkä sillei oo mitään merkitystä. koska jos ne tulee ratsaan mun talon ni mä oon vielä pahemmassa kusessa ku nyt jo.

ei saa kelata tota tai alkaa ahdistaa taas. just join vihreetä teetä viis mukillista eli litran. vähän tuntunu et on vastustuskyky kaikkee virusta ja bakteeria vastaan alkanu menee huonommaks ku mitä se on ollu ennen. et pitäs teetä juoda enemmän ja useemmin. ja aamutee on hyvä juttu, et juo muutaki ku puol lasii vettä lääkkeitten kans. nytte jäi päähän pyöriin toi Suez-san. siis ku mä tän blogin osotteen nimesin sen mukaan, et se on mulle tosi tärkee "ystävä" ja "suojelija". silleen etten mä NB:s ollu ikinä yksin, ku se oli mul lähellä. vieressä pöydällä tai sängyssä, täälki se on mul aina joko lattial sängyn vieres tai sängys. varsinki jos joku muu nukkuu mun sängys kans ni se on meiän välis. joskus pidän kans puukkoo siinä. et mä oon silleen vähän friikki. mä pidän joskus kättä sen päällä ku nukahan. niinku tuntuu silleen et mä oon paremmassa turvassa tai etten mä oo yksin. ku joskus on yksinäinen olo ja ahdistaa ni sit ku hakee Suez-sanin viereen ni olo paranee. niinku noi muut ei silleen anna mulle samaa fiilistä. niinku Shinigami herättää aggressiot vaan usein ja niinku antaa voimia, ja Flame, ja BC esmes on vaan söpö katella. ja Hopeasirppi oli niinku jotain mikä anto ylemmyyden tunteen ja sen fiiliksen et mä oon voittamaton ja haavottumaton eikä kukaan voi mulle mitään. no se oli sitä aikaa ku mä tulin tänne ekaa kertaa ja oli se vapauden tunne tosi vahva. ennen kaikkee helvetin suhdetta ja ongelmaa ja suhdeongelmaa ja päihdeongelmaa ja mielenterveyden ongelmaa. et silleen Suez-san on jotenki sitä mitä mä tartten nytte. et se tukee ja auttaa mua.

ihmisten on hirveen vaikee jotenki ymmärtää näitä juttuja. Stella esmes kattoo kieroon jos vaan mainitseeki jonkun mun aseista ja Erinille esmes ne on vaan tunteettomia välineitä saada mitä haluaa. Shade tykkäs tästä mun friikkiydestä, mut ei sekään oikeesti ymmärtäny. niinku tunnetasolla. ja mun suhde Restlessiin jäi vaan aika kylmäks ja ku se jotenki "sano mulle" et se on Shaden suojelija, ni se oli sit samalla mun vihollinen. et mä pysyin vaan yleensä kaukana siitä ku siitä tuli mun suuntaan vaan negatiivisia viboja ja tuntu et se on mulle vihamielinen jollain tavalla. varsinki sillon ku mä hakkasin Shadea ni Restless niinku mulkas mua joka kerta pahasti ku se sattu mun näköpiiriin.

oon muuten helvetin onnellinen ja ilonen siitä et pääsin siitä suhteesta eroon. mä upposin ihan täysin siihen parisuhdeväkivallan suohon ja jouduin sellaseen emotionaaliseen kierteeseen mistä ei päässy enää irti. eikä Shadel ollu ilmeisesti voimia jättää mua ku mä löin sitä. kyl se välil itki ja valitti mut se ei sit kai pystyny tekeen mitään asialle. ja mä olin sit välillä aina kiltti sille. kai mä sitä jotenki rakastin, sillon alussa, mut se rakkaus vaan kuoli ja tilalle tuli pelkkä väkivalta. sen takia mä oon vähän nykyään vältelly ees ajattelemasta mitään suhdejuttuja, et mä pelkään et uus suhde päättys samaan kierteeseen, ku ei se ollu kivaa mullekaan. olla niin jumissa ja sekasin. ja mä oon kans ilonen siitä et oon saanu tota alkoholinkäyttöö kuriin. ettei usein tee ees mieli enää juoda. oli sekin ihan hiton vaikee taival ja mul tulee usein vieläki päälle putkia, mut mä en vedä jotain vitun votkaa tai konjakkia joka vitun päivä, et se on sit vaan sellasta seurapiirijuomista. nytte on sekin ettei enää tee mieli juoda ees kahta olutta, et se jää yhä useemmin vaan yhteen. ei maistu ku yks vaan. jos on kavereitten kans baarissa ni muut vetää olutta ja drinksuja ja mä lipitän sitä ekaa oluttani koko illan. dh:nki oon saanu alas. ainaki väliaikasesti. kyl mä ihan takuulla joskus taas sorrun vetään sitä isoo annosta viis kertaa päivässä, mut nytte on silleen parempi ja terveempi olo. kyl sitä mieli tekee, mut ei tee mieli totella sitä mielihaluaan. seksiki on kivempaa ku tuntee muutaki ku sen et leijuu pilvissä.

mut nyt mä meen tekee jotain muuta. soitan sille Alanille tai jotain. mullon ihan puhdas iho, ei mitään jälkiä missään, et se näyttää vähän epänormaalilta ja Alan vois mun puolesta merkata mut taas. :)

No comments: