17 October 2009

got milk? got GHB?

17.10. mul on nytte taas menny kaikki todella sekasin, et ei tajuu mikä on todellisuutta ja mikä ajatuksia. alkava mania tai joku. torstaina illalla mä annoin Birdylle ghb:tä ja raiskasin sen ku se oli taju kankaalla. mä olin vitun sekasin ja levoton. lähin sit sen jälkeen psykopaatti-Alanin mukaan ja tietäähän sen mitä siitä seuraa. eilen vedin a:ta ja olin ihan kuollu koko päivän. tänään ollu vaan kotosalla ja vältelly siivoamista, oon menos Rayn mestaan tos myöhemmin illalla. se soitti mulle ja sano et se tykkää musta ja huvittasko mua tulla sitä kattoon. :D

välil ollu vähän huono fiilis Birdyn takia, ja ku se on ihan sekasin ku se ei tiiä mitä sille kävi. mä sanoin sille eilen et mä laitoin sen mehuun yhtä huumetta ja sen takii se ei muista mitään, eikä sen vielä tartte ymmärtää miks mä sen tein. et se on vielä liian nuori. nyt se miettii pikku päässään et mitä se on tehny väärin et mä en enää tykkää siitä ja oon sille ilkee. :P mäki oon ihan sekasin ja mahaki on sekasin. oon kans syöny toooosi terveellisesti tänään, pizzaa ja suklaapatukoita. välil närästää niin et meinaa oksentaa, sit välil pelottaa tai vituttaa ja välil on surullinen fiilis, mut pääasias lähinnä hiton levoton. mut siihen sopii kyl ihan hyvin saada taas turpaansa ja olla huomeen niin kipee ettei pysty lähteen mihkään tai tekeen Birdylle mitään. Shade ei tiedä tosta ku se lähti to Joshin mukaan eikä oo vielä tullu takas. Stella on kans muualla. hei, joku soittaa mulle.

*tauko* no joo sopii se näinkin. et Ray tulee tänne sen sijaan et mä meen sen luo. mä heitän pari nappii naamaan ja annan Birdylle kans jotain ja sanon et laittaa sen hameen päälle. Tyson on muutenki edelleen ihan pilves koko aika. tänään viimeks se sammu kylppäriin ja neula roikku kädestä, et onneks Birdy ei ehtiny nähä sitä ennen ku mä sain siivottuu vähän. nyt se on mun sängys taju kankaalla. tai on se hereillä ja silmät auki mut ei ketään kotona. ei sit tiiä mikä sil on, ku se ei oo sen vertaa selvänä et sen kans pystys puhuun. tai et se ymmärtäs mitä sille sanoo. mä luulen vähän et Shade on sanonu sille jotain vähemmän mukavaa meikäläisestä, ja se nyt yrittää hukuttaa sen pahan olonsa aineisiin. mun on pakko saada puhuttuu sen kans piankohta, et pitää kytätä selvää hetkee. no joo, ei mullakaan oo ollu pitkään aikaan selvää päivää. joka helvetin ilta pitää jotain aineita vetää, vaikka olis vaan tuplat dh:ta. enkeli menee usein sen kimppaan ja sit välil heroiinia jos saa sitä jostain. mä alan olla ihan helvetin huonos kunnos. pää sen sijaan voi ihan hyvin olosuhteisiin nähden. parempi fiilis jo viikon. oottelen vastausta sieltä koulusta mihin halusin Birdyn laittaa mut ei nyt viikonloppuna mitään tapahdu. mä sain sen meilin ulos vasta perjantaina ku sorvasin sen moneen kertaan uusiks. niillon resursseja lasten mielenterveysongelmien ynnä muitten ongelmien varalta, et siel Birdy ei ainakaan voi saada mitään vahinkoo aikaan. se toinen mesta on ihan tavallinen mihin tarttee vaan ilmottaa kaks päivää ennen ku laps tulee kouluun. on melko todennäköstä et Birdy ei pääse tohon ensinmainittuun ku ne ei yleensä ota ketään kesken lukuvuoden, et sit korkeintaan ens syksynä. ja se on aika kaukana mun kämpiltä enivei. Birdy joutus meneen metrolla sinne. on niil maksullinen kyyditys kyl, mut mun pitää alkaa tarkkailla budjettiani vähän tarkemmin ni ei tiiä onks mul varaa siihen. ja se koulu on aika hiton kallis jo itessään. joo mietinki jo vähän et olis se varmaan parempi, toi toinen, mikä on E-tonessa. se on lähellä sitä mestaa mistä mä haluisin saada kämpän myöhemmin, ja suhteellisen lähellä mun Bridge Endin kämppää. kestää jotain kolkyt minsaa kävellä.

alkaa masentaa asiat. mä haluun NB:n takas. se on mun city. ó_ò no pitää enivei mennä syö lääkkeet et vedän sit samantien vähän muutakin. kello on jo seittemän ja jos se Ray tos kasilta on tulos ni oltas sopivan pilvessä siihen mennessä. :P ettei Birdy pelästys sitä taas. ja mä itte parantasin mielialaani aineilla et jaksaa jutella sen kans ja olla normaalisti. joo ei sekään oo oikein, ku jossain vaihees ne lakkaa auttamasta ja mul on annokset muutenki kasvanu jo ihan älyttömiks. mun pitäs se saatanan heroiinin vetäminen jättää kokonaan ku se raunioittaa mut muuten taloudellisesti. enkä mä oo pystyny sitä evojen vetämistäkään rajottaan niinku oli aikomus. >< no. enkelitki loppuu. vittu. tai ei ne vielä mut jos mä jatkan sitä et vetää niitäki perkeleitä lähes joka päivä ni menee ne 50 kpl kahen kuukauden sisään. viime kuu ja tää kuu oli jo niitten kohdalta ihan tarpeeks paha. mut mullei oo evoja enää ku Shade vei mukanaan ne viimeset "yleiset" (kato ku mä rahotan täl hetkel kolmen ihmisen huumeidenkäytön..) ja mun huonees on vaan kaks ecstasyä, jotain vanhoja mis ei oo mitään logoo eli ne on aika paskoja. ruskeenkirjavia. >< enkä mä niitä nytte haluu ottaa ku oon muutenki ihan tarpeeks levoton. a:ta ei viitti vetää ku sit mä oon taas ihan kuollu eikä pysty nauttiin mistään. et enkelin mä pakostaki vielä syön tänään. psyykkinen koukku on vaan niin helvetin paha ja jos mä oon kolme päivää ilman ni fyysinenki koukku ilmottaa itestään. olis vähän pakko päästä jouluun mennes ees siitä eroon. kärvistellä pari viikkoo ilman niitä ni sit helpottaa kyl. mut sit tulee alkoholi mukaan peliin. olkoonki et seurajuomisena, mut pitäs kyetä joskus sanoo ei ku tarjotaan, ja oluttahan ei osteta ku tietää mitä siitä seuraa.

ja helppohan asiasta on puhua, mut käytännössä se on ihan hirveetä kärvistelyä ja koukussa pyristelyä. ..meen syö lääkkeeni ja ruokkii kalat ja sit kattoo paljon niitä "Birdyn evoja" on jälellä. mä oon niitä syöttäny sille välil jos sil on oikeen paha olla, niinku eilen ku se ei vaan pystyny lopettaan itkemistä.

*tauko* olis mul tääl viel niitä reactilla jatkettuja MMB:itä. ostaskohan Ray ne multa? ehkä sillei tuu pahoinvointii reactista ni se vois kokeilla syödä sellasen vaikka tänään. :) joo mä tarjoonki niitä sille. heh.

Birdy on jo ihan rauhottunu ja se on jopa ihan ilonen siitä et Ray tulee, alko jo sovitella mitä vaatteita laittaa. se on tosi helposti manipuloitavissa. sanoin et Ray haluu vaan ottaa siitä pari kuvaa ja ku se tykkäs siitäki ku Shade otti siitä kuvia, ja Ray antaa sille varmaan rahaa tai ostaa sille jotain kivaa. ja Birdy on tarpeeks tyhmä et se ottaa palkkiot mieluiten vastaan tehtiin sille mitä tahansa. se on ahne. se haluu rahaa ja tavaraa. mul kestää vielä ennen ku toi menee päähän. joo Birdyy varmaan rauhotti se ku samalla ku mä annoin sille kamaa ni heitin ite kans enkelin kurkkuuni, ja ku mä sanoin et Ray saa sit tehä mulle mitä haluu, samassa yhteydessä ku sanoin ettei se Birdylle mitään pahaa haluu ja et mä haluisin et se olis myöntyväinen jos Ray haluu sitä koskee vähän. ja aineet hoitaa loput. on mul vielä tyrmäystippoja, mut mä haluun nytte et se on hereillä ja vähän toivos et tää olis sille positiivinen kokemus, ku se näkee mitä Ray tekee mulle ja ettei se mua "satu". tai et se on ok.

mut meen nytte pois koneelta ku ootellaan jo sitä kaveria, Birdy näky äsken menevän keittiön ikkunaan kyttäämään tietä, ku menee autoja et jos joku niistä kääntyy meiän pihaan. söpö pikkunen. mun pitäs ehkä vielä vaihtaa vaatteita mut en tiiä jaksanko. nää on ihan hyvät. oh yeah. nytte alkaa mennä päähän toi aine. helpompi hengittää, musa kuulostaa paremmalta (goa) ja huolet hävii. bye.

No comments: