15 October 2009

take me back to heaven

13.10. olin pitkästä aikaa tuol Kellyn ampumaradalla, tuhlaamas rahaa. halus vaan taas kokeilla et miltä tuntuu ampuu jollain isommalla ja niin poispäin. Frankie oli siellä ku se on siel duunissa. silleen osa-aikasesti. mut se istu vaan baarissa ja puhu joittenki muitten tyyppien kans. ne katto mua vähän omituisesti, tyyliin et mitä toi pikku runkkari täältä hakee.. :P mä menin sinne juoksuhautojen taakse mis sai olla rauhassa, vaikka siel on kylttejä et pitää varoo jos tippuu luoteja taivaalta. Kelly sanoo joskus aina et sinne on tapettu porukkaa ku ne ei osaa kattoo eteensä ja menee sellasiin paikkoihin mihin ei pitäs. no joo mut siel oli ihan hiljasta ja porukat ampu maalitauluja et mä sain olla ihan rauhassa. siel oli kaks tyttöö ketkä osu tosi hyvin, aina ihan keskelle läpyskää. toisel oli jakkupuku ja korkokengät, heh. mietin et ne varmaan tappaa rahasta.

no mä en oo ollu siel pitkään aikaan.. ne porukat siel katto kans kummasti sen takia mitä mä raahasin autosta mukaani, ku mul oli noi kaks isoo, Kalashnikov ja Sudden death. (emmä tiiä onks toi niin sopiva nimi, ku jos mä sitä raahaan mukanani ni porukat kyl näkee mitä on tulossa ja ehtii juosta karkuun, mut en keksiny mitään parempaakaan sillon ku mietin.)

vähän kaduttaa noi väkivaltasuudet mitä tuli tehtyy tos kuun alussa. meinasin jo et laittaa lehteen ilmotuksen et on pahoillaan et ne kaks tyyppiä sai turpaansa ilman mitään syytä. O_o mul oli nytte muutama päivä ihan ok fiilis joka käänty nytte illalla taas laskuun. mut nytte kumminki silleen jotenki kevyempi olo. nytte kans enkelin takia.. mut on vaan jotenki parempi ku jos olis vaan tosi väsyny ja masentunu koko aika. oon päättäny etten ihan alkuun NB:ssä hanki uutta kämppää ja oon eka Bridge Endissä pari kuukautta ja hoidan muut asiat ja Birdylle paikan kouluun ja sellasta. sit ku muut asiat on kunnossa ni voi sitä toista kämppää aatella. meinaan olla nytte joulun täällä, mennä ihmisten joulubileisiin ja silleen, ja sit helmi-maaliskuussa lähtään NB:n ja koitan siirtää kamojani ja levyjäni täältä sinne kevään aikana.

mun toinen identiteetti on haihtunu ilmaan viime kuukausien aikana sen jälkeen ku kytät alko tutkii mua tarkemmin sen tapon takia. mut mitä väliä. on vielä se prosessi meneillä et muuttaa kaikki paperit mis lukee Sam Leigh mun oikeelle nimelle. se on ihan saatanallinen urakka näköjään, pitää allekirjottaa kaikki paprut uudestaan ja pankissa porukat oli vähän happamia. onneks mun ei tartte kaikkee hoitaa itte ku mä en ees osais. vähän mua kyl vituttaa, ku se oli aika homma pistää se identiteetti pystyyn ja mä oon investoinu siihen niin paljon aikaani ja hermojani.

näin Rayn tos viikonloppuna, piti lähtä johkuun bileisiin mut mä en sit jaksanu. oltiin vähän rannassa ja mentiin sit Kellyy kattoon ku Ray halus siltä jotain. ne puhu ja mä istuin ulkopuolisena vieressä. Kelly tarjos kyl välipaloja. sit ne halus mut mukaan johkuun toiseen huoneeseen ja käytäväs Ray otti mua takaapäin kurkusta kiinni ja uhkas puukolla, ja Kelly vaan nauro. ne vei mut Kellyn sinne SM-huoneeseen kellariin mikä oli unenomasesti mulle tuttu, mut ei ne mulle tehny mitään mistä mä en tykkää. uhkaili ja löi ja kuristi mut se on pientä. ihan hyvä pano. mä tykkään tosta Kellyn ilkeestä puolesta ja Ray näytti vähän et mihin se pystyy ja mä oon ilonen et näytti. se on muuten aina mulle niin ystävällinen, et se oli virkistävää huomata et se osaa olla tosi ilkee. se sano mulle kaikkee ilkeetä, mut mä en oo joku alaikänen huora, et mä tiedän mitä niitten puheitten takana on eikä ne silleen satuta mua. Kelly näytti Raylle jotain kuvia, ilmeisesti musta otettuja joskus ku mä oon ihan pihalla ja sekasin, ku ne naureskeli mulle ja Ray sano et mä oon pikku huora kyrvänimijä. mut sain mä sit kans ottaa siltä poskeen ja niin poispäin. Kelly löi mua pari kertaa ruoskalla pitkin selkää. tuntu kivalta. mut ne ei halunnu sit jatkaa sitä leikkiä.

Ray ajo mut sit meille ja jäi syömäänki ja naureskeli vähän ku Shade näytti edelleen hakatulta ja sit se meni käpälöimään Birdyy ja Birdy pelästy. myöhemmin ku Ray oli lähteny ni löysin Birdyn itkemästä sen huoneesta. joo mut mitä muuta mä voin sille sanoo ku et Ray on ihan kiltti eikä se pahaa tarkottanu ja muuta paskaa. no vittu Birdy oli laskenu housuunsa ku Ray tarttu sitä kädestä lujasti ja kouras pakaroita ja laitto kättä paidan alle. se häpes sitä ku housut oli likaset ja pelkäs tietty mitä mä sanon. ja mun oli pakko mennä sanoo sille et sit ku Ray tulee seuraavan kerran ni sen pitäs laittaa se minihame päälle. et Ray tykkäis varmaan siitä. ja Birdy vollottaa ihan täysiä. kyl se sit rauhottu ajan kanssa. näytin sille ne ruoskanjälet mun selässä ja sanoin et Ray ja Kelly teki ne, eikä ne silleen mitään pahaa tarkota. Birdyy näytti kummasti lohduttavan se tieto et mua on kans kohdeltu "kaltoin". se on ollu kans ihan rauhallinen ku Shade on meillä ja turpa rullalla. mä sanoin kans sille et Shade sai rangaistuksen siitä mitä se teki sille niitten kavereittensa kans.

vittu mä oon pilvessä.. :D enkä oo taaskaan ainut ku pojat löhöö sohvalla aineissa. ne anto Birdylle kans jotain ja nyt se nauraa kaikelle mitä telkkaris on ja näyttelee paikkojaan. ne on kaikki kolme niin söpöjä.. mä en tajuu miks Shade nyt jäi tänne olemaan. kai se seksiä kaipaa ja sen takia jäi ku mä oon osottanu taas kiinnostusta sitä kohtaan. jokin liikahtaa just nyt mun sisällä, jotain mitä en oo tuntenu pitkään aikaan. meen tonne olkkariin mun lasten luo, ja jos jotain tapahtus vielä tänään... ;)

15.10. the world doesn't know.. mä oon taas käyttäytyny niinku typerä huora. mut mitään uuttahan se ei oo. :/ mun pitäs tajuta et joka vitun kerta ku Kelly haluu mun kans naida ni sil on kamera jossain piilossa. ei se kusipää mulle siitä mitään erikseen sano. vituttaa vaan pääasiassa se mun oma käytös, ku mä en tajunnu osata käyttäytyy itelleni edustavasti. kerjäsin vaan kyrpää ja turpaani, ja just se on se kuva minkä kaikki Kellyn porukat on saanu musta vuosien varrella. ku ne ei ikinä näe mua normaalisti sellasena ku mä oon esmes tääl kotona. vittu ei mikään ihme et ne kattoo mua aina kaikki niinku halpaa makkaraa. ja puhuu kaikkee selän takana. mut sillon ku mä haluun panoo ni mä en vaan pysty parempaan. ja Ray on sellanen et mä meen ihan voimattomaks sen edessä, niinku Yan, ja sillon ku Kelly näyttää sitä ilkeetä puoltaan ni mä oon sillonki niinku sulaa voita. niillä on hitosti valtaa muhun ja ne voi saada mut tekeen mitä tahansa, tai pikemminkin sietämään mitä tahansa niitten puolelta.

mitä kukaan ei vielä tiedä on se et mä näin Rayn eilen sen jälkeen ku Stella oli eka kertonu mulle tosta kamerajutusta, ku Ray oli patistanu sitä tekeen sen ja se sano itte ettei se voi sanoo Raylle ei. tai no ehkä se on jo kertonu Kellylle. O_o mut mä en vaan voi muuta. mä oon ihan tahdoton mytty vaan ku se vähän pehmittää mua. eikä tarvi muuta ku koskee yhen ainoon kerran ni mä käyttäydyn taas niinku aivoton huora. :/ onhan se kivaa, niin kauan ku sitä kestää, mut jälkikäteen on vaan vitutus siitä mitä kaikki taas sanoo.

Ray kysy et sikskö mä sen luo menin ku Stella kerto siitä videosta. helvetti se ties ihan tarkkaan et Stellan on pakko totella oli mitä oli, ja senkin se oli varmaan aavistanu ennalta et mä meen sen luo. mut mä en vaan voi mitään sille tunteelle et on pakko mennä sen luo ja antaa sen raiskata mut ja niin poispäin. you know, joskus mul on sellanen fiilis et en vaan välitä paskaakaan siitä mitä muut mahtaa sanoo, tai yleensä, mut sit joskus tajuaa tosi selkeesti miten idiootti on itte ja se vituttaa sit. mä rakastan sitä äijää. kaikki mitä se tekee on okei, vaikka se nöyryyttäs mua kuinka ni se on ok. se pisti mua puukolla rintaan mut seki oli ok. mul on sisukset kipeenä mut silti mä haluun mennä takas sen luo. joo se valta on uskomaton. ja se on uskomattoman hieno fiilis tuntee itte et on pakko totella ja pakko mennä takas sen luo. :) mä luulen et Stella pystys ihan hyvin vastustamaan sitä mut se ei vaan haluu tai sitä kiinnosti vaan olla mulle ilkee. mut se on kans ok.

mä oon nytteki ihan heikkona. ^_^ en vaan tiiä olisko Rayllä aikaa mulle. se oli menos johkuun tänään. mut ei se oo ainut...

mun pitää nyt eniveis syödä jotain kohta. välil kaduttaa toi tiistainen, ku mä ja Shade oltiin vähän ilkeitä Birdylle. sitä sattu, sanat ja teot. sit välil mä oon ylpee siitä. ihan outo fiilis mut kumminki tuttu. mä en oo aina ylpee itestäni, mut sit joskus jotkut jutut on ylpeyden läpitunkemia, sellaset mitä muuten ehkä katuis. Shade on ilonen et mä tein sen kans jotain tollasta ja se niinku osotti et se on mulle tärkeempi ku Birdy, tai siis Birdyn hyvinvointi. emmä tiiä halusinko mä et se ajattelis silleen. mä vaan halusin olla kusipää. Birdy joutu taas itkemään eikä se eilenkään ollu vielä toipunu siitä ja vältteli mua ja Shadee. oli vaan huoneessaan, ei tullu syömään, istu Tysonin lähellä. Tyson on vaan koko aika ihan tööt, et se ei oo tajunnu mistään mitään mitä tapahtuu.

nyt tää huora menee syömään ja kattoo sit jos löytäs jostain panoseuraa.. :)

No comments: