07 October 2009

i walk on mindfields

5.10. mä oon nyt vähän väsyny. kaikkeen. kelaan tota viiltelyy ihan liikaa.

oon yrittäny jotain lueskella joka päivä, runoja. jos ei niitä pysty kirjottaan ni ainakin lukis. viime päiviä varjostanu paha ruokaoksetus versus ahmiminen, hampaitten yhteen pureminen ja yleinen ahdistus. joudun tos loppuviikosta taas kerran profiilinkorjaukseen ja vituttaa ja jännittää se. no joo mun asianajaja vie mut sinne ja hakee, mut se ei saa olla paikalla. emmä tiiä. ei kiinnostas pätkääkään mut jos ei ilmaannu paikalle ni sillä saattas olla vielä negatiivisemmat sivuvaikutukset. Simon sano et pitäs olla ilonen et mut on kelpuutettu siihen ohjelmaan ja et musta ylipäätään on tehty profiili. NB:s ei olis ketään kiinnostanu paskaakaan. sikäläiset ku ei oo vieläkään tehny mitään sille syntipukkiasialle mitä monet siel edelleen harrastaa. ne tietää ongelmasta, on tienny jo kymmeniä vuosia, mut mitään ne ei tee. väittää vaan et resurssit ei riitä. ja viattomat täyttää vankilat ja isot kihot pääsee niinku koira veräjästä. emmäkään siitä ikinä mitään isoja rahoja nähny. joku kymppitonni tais olla eniten. tosin sen kakun mä sain niputuksesta ja siinä oli mul itelläni oma lehmä ojassa joissain niistä jutuista, ja kolme niistä oli sit ihan vaan syntipukkijuttuja. vituttaa ku mä en sillon ennen kokenu sitä mitenkään vääränä tapana tienata rahaa.

vituttaa sekin et ennen mun elämä oli rakentunu linnatuomioiden ympärille. mul ei ollu yhtään mitään perspektiiviä tai mitään muuta sisältöö elämälle ku päästä pihalle, pahoinpidellä joku tai ottaa muitten synnit kannettavakseni, joutuu takas sisään, ärhennellä niin et saa eristystä, päästä pihalle jne. saada turpaan kytiltä, hoitaa huumesäätöjäni sellistä käsin, hakata porukkaa syystä tai ilman, raiskata alaikäsiä poikia ja murtautua vanhojen ihmisten taloihin hakeen vähän extraa et sais ostettuu tupakkaa tai viinaa.

emmä tiiä. emmä silleen oo sielullisesti paljo muuttunu, joskus tuntuu, mut sit taas mä oon ehkä tullu vaan laiskemmaks ja pelkuriks. tai mulle on vapaus tärkeempää ku raha. vituttaa joutuu palkkamurhasta istuun. ja syntipukkikeikka siitäki tulee, tavallaan. toki asiaan vaikuttaa varmaan sekin etten satu oleen täysissä sielunvoimissani - eli mä oon ihan pöpi - mut ei se silti riemunkiljahduksia herätä.

joskus aattelen et toi mennyt on jotenki nostalgista, ja et mä olin sillon jotenki vapaa. mut ehkä mä oon nytkin vapaa, mut eri tavalla. ja jotenki vastuuntuntosuudesta on kans hyötyä, siitä et huolehtii noista pojista kellä ei oo mitään paikkaa mihin mennä, et ne on kiitollisia eikä vastustele jos mä niitä vähän haluun käyttää hyväkseni. ja mun suhde Birdyyn on kans jotenki hyvä juttu. tai just se huolehtimissuhde. et mä pidän siitä huolta ja katon vähän ettei se tee mitään tyhmää ja lohdutan sitä jos sil on paha olla. se on jotenki mulle kans antoisaa, jollain kierolla tavalla. ... jäin nettiin surffaileen ja lukeen ja kelaan itte kaikkee itsetuhosta. mitä niinkun en olis jo tänään tarpeeks kelannu. mä en nyt jaksa enempää laittaa, meen käymään huoneessani sanoon hei partaterälle ja meen sit ihan muina miehinä olkkariin istuun Stellan ja Rayn ja poikien kans.

7.10. verijäljen oon jättäny taakseni eilen ja tänään. pari tuntematonta sai turpaansa, mut aika lievästi ku ne jakso juosta kovaa pakoon ja mä en jaksa. sit kävin uhkailees Ryania, mut sen mä jätin vaan kyykkimän peloissaan sinne baarin vessaan enkä tehny sille mitään. Shadelle kävi huonommin. nyt mä oon äärimmäisen rauhallinen kiitos lääkkeitten, et yritän saada tän jutun loppuun. helvetillinen pelko ja ahdistus päällä, tulee aina sellasii kohtauksii ja mä oon ihan hajalla niitten takia. eilen liitty kans hermokipuihin mitkä pelästytti mut.

joo Shade, sai panon ja turpaansa. mut sehän on sille tuttua. mut siitä näki kyl et se pelkäs ihan tosissaan ku mä otin Suez-sanin mukaan leikkiin. mul oli kans puukko vieres ja uhkailin et leikkaan siltä kurkun poikki, et kuka tollasta tyhmää huoraa kaipaa. sit ku se meni tajuttomaks ni raahasin sen autoon ja ajoin tonne kauemmas lähiöihin ja heitin sen siellä autosta. oli se kyl kotiin löytäny ku se oli siel mun kämpillä tänään ku kävin. makas sängyssä ihan kipeenä ja pihalla. silmät haritti ja pupillit lautasen kokoset ja jotain se yritti mulle mokeltaa turvonneesta turpavärkistään. mä ajattelin et se kerjää panoo, ja annoinki sille sitä, ja kuristin sitä vielä. se on kyl aika pahannäkönen nytte. mullon jotenki kevyt fiilis ku muistelen sitä. mul oli sillonki jotenki kevyt ja vapaa fiilis ku hakkasin sitä. outoo. tai et siis mullei oo pitkään aikaan ollu niin kevyt olo. aina on jotain ongelmia tai apina istumas niskassa tai muuten masentaa.

Alex oli siel talossa, se oli tulos ylhäältä rappuja ku mä lähin Shaden luota. huora liimautu heti mun kylkeen kii. vaati niin selkeesti panoo et emmä pystyny kieltäytyyn. ja se on jotenki söpö. vaikkei niin söpö ku Chris.. no joo, ja Alex on tottunu saamaan turpaansa ja mä oon nähny sil jälet kaulassa aika usein. mut se aina hymyilee ja se lähtee hymyillen niitten asiakkaittensa mukaan ketkä tulee hakee sitä sieltä talolta. kaikki Kellyn porukat on nainu sen kans ja sanoo vaan et se on kyltymätön narttu ja niin poispäin. mul riitti kumma kyl energiaa ihan hyvin kaikkiin noihin puuhiin, mut sit ku tulin takas kotiin päivällä ni olin ihan maassa, istuin vaan telkkarin ääressä ja tuijotin ruutua tylsänä tai välil tuijotin vaan seinää. ei silleen oo pahasti ahdistanu mut kumminki silleen ettei pysty mihinkään ku voi vaan pahoin. emmä jaksanu ees mitään vastata niille ketkä oli laittanu meiliä. c-e ja 99th ja faija (=Ted). pakko se on huomenna saada tehtyä. ei vaan tuu mitään mieleen mitä kirjottas ku ei voi aina vaan valittaa kaikille huonoo oloaan.

vähän tollanen kevyt pilvi nytte. mietin jos jois toisenki energiajuoman. oli yli viikon tauko niistä ku ei maistunu mut nyt maistus kyl. tullu tänään jostain tosi pahaa allergiaa naamaan ja silmätki kutittaa ja on ihan punaset. piti laittaa ihan tollasta paksuu rasvaa naamaan. aika tököttiä.

mul oli viime yönä tosi friikki uni joka liittyy noihin teiniaikoihin. varmaan tuli ku mä en oo käsitelly vieläkään niitä juttuja kunnolla. mä vaan pullotan ne. ignooraan ja tukahdutan sellaset tunteet et ne jutut vetää mua edelleen puoleensa. ja toi uni oli just sitä. välil musta tuntu siinä tosi syylliseltä ja rikolliselta olo, mut sit toisaalta se oli ihan hyvä tunne ja ajattelin et mitä väliä vaikka mä käytänki "noitten myymiä kenkiä" tai "paitaa mis on noitten logo". ja mä tulin hyvin juttuun niitten tyyppien kans siinä kaupassa, et ne oli ystävällisiä mulle ja jutteli kaikkee. mul on ennenki ollu unia just tollasia et mä tuun hyvin juttuun uusnatsien kans ja ne on ystävällisiä ja jotenki hyväksyy mut. tosi friikkiä, ku kumminki mun kokemukset irl on ollu aika päinvastasia. ehkä se on se hyväksynnän kerjääminen mikä niissä unissa heijastuu. no, mut emmä unista huolimatta oikein pysty käsitteleen asiaa, tai se on tosi vaikee myöntää itelleen et joskus on ikävä niitä aikoja. ja sit se pirun hakaristi. sillon muhun joku outo viehätysvoima, ihan liittymätön mihkään ideologiseen pöperöön tai aasian uskontoihin. välil mä en vaan tajuu itteeni. :/ siis mut jotain kertoo sekin etten mä oo hävittäny sitä mun "amulettia" eli rautalangasta väännettyy hakaristiä mitä mä teininä kuskasin aina taskussa mukana. se on tuol jossain mis on muuta vanhaa roinaa. välil tulee sellanen fiilis et haluis kaivaa sen sieltä esiin ja alkaa roudata mukana. vähän samanlainen fiilis ku se et haluun välil kantaa asetta koko aika mukana ja mikä ei oo aina mahollista. et se on vähän samantyyppinen juttu.

jokohan riittäs tosta aiheesta. sekin ku pystyy kirjottaan asiasta on askel eteenpäin. siihen suuntaan et hyväksyy noi jutut osana omaa menneisyyttään, mut silleen et ne on menneisyyttä eikä vaikuta siihen millasta mun elämä on nyt tällä hetkellä. joo mut se uni on vaivannu mua koko päivän, et en oo pystyny päästään siitä irti. ehkä se nyt onnistus ku sain sen ulos itestäni. ja ilma on kaasukerros joka leijuu tän planeetan ympärillä.

ka, Shade ilmaantu tänne. tuli just tohon ovelle, katto mitä mä teen ja vaikutti olevan ihan pilvessä. naama ihan punanen ja turvonnu ja alkaa mustua, ja kaula kans. Stella ja Birdy on Kellyn mestassa. Ray oli tääl vähän aikaa maanantaina. mä voisin sen ehkä nähä ihan kahen kesken joku päivä. Tyson oli tienaamas rahaa ja nyt se kattoo telkkaria pilvessä. joo kaikki tääl on pilvessä. Tyson vältty saamasta turpaansa eilen ku se oli ulkona koko päivän. sil tuli sit illal verta perseestä ku se tuli takas tänne, housut oli menny likasiks ja sitä sattu. eikä se oo kivaa ku on vessapaperia housuissa.. ja rahat pistäny samantien menemään aineisiin. reactia se ei oo ottanu nyt pitkään aikaan ku mä suuressa hyvyydessäni tutustutin sen dh:n ja se on nyt alkanu vetää sitä. ja ihan selkeetä ettei se välitä kunnostaan paskaakaan. pääasia on saada päälle se hyvä tunne ku on aineissa. :/

mä taidan lopettaa nytte vähitellen. ei täs nyt muuta kerrottavaa ollu. sain syötyy pitkästä aikaa ihan kunnolla terveellisiä ruokia tänään. sit meni kyl suklaata lisäks, mut sai ainaki liikuntaa tuol pihalla ollessa. kattoo mitä huomeen tekis. jossain vaihees pitää keretä suihkuun enivei. tänään ku en jaksanu mennä. pitää noi meilit ainaki saada pois alta. on täs jo menny kaks päivää ilman suurempia viiltelyhimoja eli on kerenny alkaa parantuu noi edelliset. en oo kelannukaan sitä aihetta hirveesti. pari kertaa käyny mielessä mut se on jääny siihen. jotenki varmaan johtuu siitäki ettei ne vanhojen päälle vedetyt näytä niin hyvältä ku jos ihan puhtaaseen ihoon viiltää.

No comments: