04 December 2009

maailma on täynnä typeriä huoria..

4.12. joo on tullu istuttuu sellissä joitaki päiviä. ekat kaks oli okei ja mä voin siellä ihan hyvin, niinku psyykkisesti, mut sit puski päälle reflat ja mä olin ihan raato vikat kaks päivää. ne päästi mut sit keskiviikkoon illalla pihalle. ei vissiin kestäny sitä ku mä karjuin siel itekseni ja huusin et tulkaa tappaan mut tai antaan kamaa. hee hee. olin sit ke tuol rannassa illan ja yön, vedin dh:ta ja olutta ja istuin yksinäni terassilla. kotiin tulin eilen illalla vasta.

nytte on vaan sellanen fiilis et mä haluun takas selliin. mä otan mitä tahansa korvauspaskaa pääasia et mut suljetaan pois. sitäpaitsi on ollu kotiintulon jälkeen tosi lähellä etteikö joku muukin sais turpaansa. siis jatkuvasti. :/ ei se oo reilua. kävin foorumilla uhkailees tyyppejä kunnes tuli varotus, mut meinasin hoitaa itelleni bännin sinne ihan täs lähiaikoina.. huvikseni. oon kans uhkaillu kotona mun lapsia ja muita ketä sattuu näköetäisyydelle. Yan oli tääl ja mä aloin huidella aseen kans tuol olkkarissa et sen piti käyttää raakaa väkivaltaa et sai mut rauhottuun. laitto mut sit raudoilla kii mun sängynjalkaan etten pääsis liikkuun. olin kyl kovasti tulos ovesta läpi sänky perässä. mut ei se mahtunu. otin turpaani, mut ei tuntunu miltään. rauhottavat ei auta paskaakaan ja mul on niitä menny muutenki tupla-annoksia. ihan vähän ne auttaa mut vaikutus hälvenee tunnin sisällä. Shade lähti johkuun nytte. kai se bilettään menee ja sit jonku yhen yön jutun kämpille kuka antaa sille rahaa tjtn. helvetin huoria kaikki. ><

nytte oon yksin ku Stellalle riitti se et haukuin Birdyy huoraks ja uhkailin et leikkaan siltä pään irti leipäveitsellä (se leipäveitsi kädessä) ja käskin sen mennä myymään persettään hame päällä, ja niin poispäin. mut se on yks vitun huora kuka kerjää vaan panoo ja turpaansa ja tekee mitä tahansa rahasta. välil se vaan näyttelee ikäänkun olis vaan viaton pikkukakara, leikkii pihalla leluillaan ja niin poispäin, mut tosiasiassa se on kiimanen narttu kuka haluu vaan isoo mulkkua perseeseensä. >< mä oon niin täynnä sitä saatanan teatteria. ja Shade siinä kovasti pelailee mukana. ihan ku me oltas söpö pikku perhe ja kaikilla menee hyvin ja kaikki on kunnossa. vitut on. yks on tollanen huora, ja toinen kusipää kuka nauttii siitä ku toiset kärsii, niinku Tyson ku se ei pysty syö mitään, ja mä oon psykopaatti pedofiili kuka ei pysty pitään itteensä kurissa.

mitä mun pitäs tehä? soittaa Alanille et tulee hakkaan mut niin pahasti et en pysty liikkuun enkä tekeen kellekään mitään? ku muuten mä meinaan teen. emmä voi mihkään kotoo lähtee, ku jos joku tulee aukoon mulle päätään ni se on ruumis minuutissa. onneks noi huorat sentään älys häipyä ku muuten mä saattasin toteuttaa ne uhkaukset. eikä kenenkään niinsanotun kaverin tartte tulla jauhaan paskaa et ne välittää. ei ne välitä, ihan aikuisten oikeesti. nobody gives a shit. niille on vitun yks ja sama miten mulla menee. ei ne muutenkaan ota yhteyttä. mun pitää aina tehä kaikki alotteet ja mä oon väsyny siihen. et jos haluu jotain ihmisiltä ni sitä pitää pyytää ja rukoilla, jos haluu tavata jonku tjtn. pitää alentua mateleen maassa ja kerjätä niiltä hyväksyntää. sit ne on hetken ajan niinku sun kavereita ja kaikki on hyvin, ja ku lähtee pois ni ne unohtaa sut sekunnissa. siis mä en ikinä oo kuulunu tänne enkä näihin kuvioihin. ei nää tyypit kaipaa mua. ei ne oo mun kavereita. mun oikeet kaverit istuu deekasissa elinkautista. nää jupit ja pikkumaiset hössöttäjät ja kaikki ketkä uskoo et heikkous on hyve, ja kaikki noi ketkä on niin kovasti välittävinään eka ja sit unohtaa - ei mun pitäs olla missään tekemisis niitten kans. ei ne musta välitä vaikka valehtelee välittävänsä vaan että sais empatiapisteitä kavereiltaan. niitten maailma on niinku olevinaan niin täydellinen ja hyvä ja eettisesti oikea, et ihan oksettaa. painukoot helvettiin kaikki humaanit paskiaiset. emmä niitä ja niitten sääliä tartte. ><

huoria te ootte kaikki, ihan sama mitä teeskentelette olevanne, rahan ja julkisuudenkipeitä typeriä narttuja ketkä pysyy elossa vaan suhteilla.

tarttee mennä syö lääkkeet. *tauko* joo nyt mä oon rauhottunu vähän. ei täs nyt oo paljon mitään muuta kertomista. seksi vois olla vaihteeks ihan kiva juttu. jos löytys joku partneri ketä ei haittaa et mä oon aggressiivinen ja sekasin. taitaa olla harvassa sellaset. Yan ei varmaan suostu mihinkään ton tänpäiväsen jälkeen.. :/ meikä on tainnu romuttaa hyvän perheenisän imagonsa. heh. no joo jos mä sille Alanille soittasin. jos se suostus raakaan seksiin.. täl kertaa saa tehä mulle ihan mitä tahansa. sellasiaki juttuja mistä mä en pidä. bye.

No comments: