17 December 2009

this is the song that never ends

17.12. mä syön tääl salmiakkia ja lapset syö olkkarissa karkkia. ainaki Birdy. tänää on karkkipäivä. ihan musta lähtösin eikä siitä et Birdy aina kerjää kaikkee makeeta. käytii ostaa ruokia ku kaapit oli yhtäkkii ihan tyhjät. minne hittoon se ruoka oikeen hävis? joku on vetäny mun jogurtteja. Shade varmaan. se ei oo tääl säännöllisesti ja saattaa tulla keskel yötä, ja voi arvata et se sillon menee heti jääkaapille mässyttään sellasia ruokia mitä mä tarvin itelleni ja Birdylle. Tyson on syöny pikkusen paremmin täl viikol mut paino tippuu edelleen. sil on jonkunlainen flunssa nytte. käytiin yhessä vaa'assa, tai mä punnitsin sen ja Birdyn. ite en uskaltanu ku vois tulla sieltä joku 120 kiloo.. :P Birdy on normaalipainonen, vähän alle, mut ku se on niin pieni, ja Tyson painaa alle 40 kiloo. kolmevitonen alkaa tulla kohta vastaan. se sano et kolmevitoseen se olis tyytyväinen ja vois olla vähä alleki, ei haittais. mä sanoin et mä vien sen lääkäriin ja pakkohoitoon jos paino tippuu sen alle. en mielelläni uhkaillu sitä, ja se alko itkee ja huutaa et kukaan ei välitä siitä enkä mäkään vaikka oon niin valehdellu jne. jne. :/

joku saatanan kusipää (Shade) oli menny antaan sille partateriä, ja tietty mun piti ne haavat sitoo uudestaan ku ei Tyson osaa. tiukka side kumpaanki ranteeseen. moukan tai vasta-alkajan tuuria vetää niin syvät. mä näytin sille miten laittaa kunnon side, et pitää vetää se sideharso kunnolla tiukkaan, ja teippii siihen päälle. näytin missä mul on kylppärissä desinfiointilappuja jne. se itkeskeli koko aika eikä sanonu mitään. Shade oli siihenmennessä jo tietty häipyny teille tietymättömille eikä vastannu puhelimeen. ja Birdy oli pelästyny ku se tuli vessaan just ku mä olin sitomas Tysonin käsiä, se istu lattialla vaatteet veressä ja terä siinä vieressä. Birdy kysy multa sit myöhemmin et miks Tyson saa tehä tota ja se ei. sano et silläki on paha olo ja ku ne haavat kerta auttaa.

mitä mun pitäs noitten kans tehä? sanoin Birdylle et jos se menee kädet siteissä kouluun ni ne tyypit järkkää mut pahoihin vaikeuksiin ku mä oon antanu sen vahingoittaa itteään. ja ollu huono esimerkki. ja mä haluun et se käy koulua vielä pari vuotta. et sen pitäs olla kunnolla koulussa eikä kiusata ketään tai uhkailla. ja mitä se siihen sano?

yks päivä ku koulu oli loppu ja Stellan piti tulla sitä hakeen ni se oli myöhässä, ja Birdy istu koulun pihassa aidalla, ni yks sellanen vanha äijä ajo autol siihen ja tuli kysyyn mitä Birdy siin puuhailee, ja lähtiskö se sen kaa messiin ni se ostas Birdylle jätskiä. Birdy sano et sen pitäs eka kysyy lupa isältään, mut kyl se sit lähtis. sit se äijä oli antanu sille jonku lapun ja ajanu pois. mä aloin kovistella Birdyy ja toi se sit sen lapun mun nähtäväks. se oli varmaan maanantaina käyny tää juttu. Kyle-setä, plus puhelinnumero. helvetti. jos joku sieltä koulusta olis nähny sen ni se olis ollu kusessa välittömästi. Birdy oli ajatellu jotenki et se kysyy multa et saaks se lähtee yhen kaverin luo koulun jälkeen, ku se halus kapinoida tietty, ja se halus sitä jätskiä. sano jopa ettei se haittaa jos se äijä satuttaa sitä. kyl se tajuaa. ja tietää mitä se äijä sille tekis, mut se ei välitä, haluu vaan olla ilkee mulle, kerjää huomioo, whatever. mä soitin sille tyypille.

ihan ystävällisen kuulonen ääni vastas ja mä selitin sille tilanteen. et mun poika oli kysyny et saisko se lähtee teikäläisen kans jätskille. se pelästy helvetisti. puristu kokoon kivekset. heh. se halus lopettaa puhelun mut mä sanoin et toki Birdy saa lähtä sen kaa jätskille, mut eka mä haluun tietää millanen tyyppi se on. strange, joku osa mussa halus just sillon olla kakara ja tulla jonku aikuisen raiskaamaks. emmä sais antaa omien tunteitten vääristää tilanteita ja vaikuttaa siihen miten mä käyttäydyn mun lapsia kohtaan. ei se oo reilua. mä sanoin sille tyypille et jos se suostuu tapaa meikäläisen ni se saa tehä Birdylle mitä huvittaa. joo mut ei ollu lapset kyl kuulemas sitä puhelua ja hyvä niin. Birdy varmaan luulee et mä oon vieläki vihanen ku mä takavarikoin Kyle-sedän puhelinnumeron. emmä oo. ei se oo sen vika törmätä kaikkiin perversseihin.

mul oli eilispäivä ihan hyvä jotenki, mut toi juttu pilas sen. ainaki osittain. siis jos mä olisin itte törmänny tohon tyyppiin jossain ni mitään ongelmaa ei olis olemassakaan, mut kyl se jotenki kirpasee et Birdy tapas sen. Birdy, kuka ei oo mikään viaton tai tietämätön. se tietää mitä tollaset aikuiset haluaa ja se osaa manipuloida jo aika hyvin. se ei kiristä tai uhkaile, on vaan kiltti ja välinpitämätön ja just se välinpitämättömyys pelottaa. :P

tänään sain pikkusen liikuntaa ku olin vähä aikaa yksin kotona. Birdy koulussa ja Tyson sano et sen on pakko käydä jossain, ja viipy sit neljä tuntia. joku oli kohdellu sitä kaltoin ku nytte illal huomasin et se on saanu mustelmia molempiin käsivarsiin. vessapaperia housuissa, oletan. :/ jos mä voisin ottaa sen pahoinvoinnin kantaakseni ni tekisin niin. mut se on söpön näkönen ku on siteet ranteissa. ^.^ sanoinki sen sille. se hymyili pikkusen. mun omat haavat ei oo parantunu viikossa niin paljo ku oletin, et joulujuhliin ja muihin bileisiin mennään sit pitkähihasessa. vähä vituttaa taas mitä porukat sanoo ku ne näkee ne punaset jälet. mitä helvettiä se niille kuuluu? X(

toi viiltelyhän useimmiten liitetään johkuun teinityttöjen angstailuihin.. vituttaa seki et mä joudun siihen kategoriaan. ensinnäkään mä oon tehny sitä vasta aikuisiällä, ja toisekseen se ei mulla liity enää juurikaan mihkään angstailuihin. se on riippuvuus. toki mä teen sitä jos on paha olla, ku se auttaa siihen. ahdistukseen ja pelkoon. mut mä en tartte mitään sellasta tilaa välttämättä. mä teen sitä huvikseni. haavat on jotenki coolin näköset ja näyttää luonnottomalta jos käsivarret on ihan puhtaat. ei noi arvetkaan mua suuremmin häiritse. välil, joittenki tiettyjen ihmisten seurassa niinku mutsin ja Tedin perheen, mä peittelen niitä, mut yleensä en vaan välitä mitä ihmiset niistä ajattelee. pahempi itsetuho se alkoholi on. tai dh:n vetäminen. joo, mut sit mul on tää, et aina ku mä joudun kelaamaan tota viiltelyasiaa ni alkaa tehä mieli. aina ku mä luen siitä jostain, ja nytte ku mä näen Tysonil noi siteet, ja aina ku Shade tulee käymään ja riisuu vaatteita pois ja näkee sen arvet ja viillot. se ei kans oo pystyny lopettaan. ja se on hardcore-viiltelijä. joka puolelle vartaloa, leveitä isoja haavoja. seläs sil on ruoskanjälet, mistä lie peräsin. näyttää neki kivalta. vanhat jälet ja uuet niitten päällä.

mul on vähän täl viikol sydän oireillu ja siihen liittyy pelkotiloja. sen siitä saa ku on ihan rapakunnossa. et ei vaan voi enää jatkaa sitä et kykkii vaan kotona eikä tee mitään. pitäs ainaki kyetä mennä ajaa kuntopyörää joka päivä. kakskyt minsaa riittää. saattaa tostaki johtuu ku mul on päällä dh:n vähennys ja osittain tosi kärvistelyä ollu, ja mania alkamas.. tai sit se vaan on aikeissa sanoo sopimuksen irti. :/

joo mut nyt mä lopetan tältä erää. pitää syödä unilääke ja mennä koisiin. väsyttää, ja silti samal levoton fiilis. voi tulla nytte vähä pitempi tauko kirjottelusta ku on noi pyhät, mut jos mä en palaa viimeistään tammikuun 10. päivä ni oon saattanu heittää lusikan nurkkaan. O_o hyvät joulut ja uudenvuodet. bye.

No comments: