27 December 2009

i am nothing?

terppa. täs on tullu vähä taukoo. hengaillaan Rayn mestassa, paitsi mä meen välil kotiin poikien kans. vetään dh:ta. ja stressaan pikkuasioista. oon nytte Stellan läppärillä tääl "mun" huoneessa eli ekassa vierashuoneessa. pojat nukkuu täs. me muut vaihellaan vaan et kuka nukkuu kenenki kans minä päivänä. välil ei jaksa hengaa tääl näitten porukoitten kans.

tääl oli ennen jouluu jotain pari Rayn kaveria jostain helvetin kuusesta ja ne käyttäyty mua kohtaan tosi kusipäämäisesti. vitutti ku niitten piti huoritella mun poikien nähden ja töniä ja sellasta. Stella suuttu niille ja munki olis pitäny, mut mä en tehny mitään. vituttaa seki etten tehny. >< no joo, muuten ollu ihan ok, mut nytte sain kuulla Shadesta jälkikäteen sellasta mikä aiheutti mulle ihan jättiläisstressin just nyt, et piti yks enkeli syödä. mul on ollu tosi pitkä tauko niistä kyl. no joo, mut mahaa kourii ja pelottaa. mä en haluu menettää sitä sellasten älyttömien kokeilujen takia. et se vetää överit niitä saatanan ecstasy-johdannaisia jonku paskan reactin kans ja alkoholii päälle. mä oon irti sekakäytöstä ja kirpasee aina ku joku sitä alkaa harrastaa, ku mä tiedän millasta se on. Chris sai joku pari viikkoo sitte psyykenlääkkeet ku se on ihan hajalla, ja Shade oli ollu niillä ja pölliny Chrisin lääkkeitä. jotain rauhottavia, ja vetäny niitä NIILLÄ alkoholin ja huumeitten kans. Brad kerto mulle. Shade oli ollu tosi pahassa kunnossa. se sano kans et Shade on tosi usein OU:ssa ja vetää aineita ihan holtittomasti. yks kerta Brad oli nähny ku se oli heitetty pihalle sieltä ja ne porukat oli uhannu soittaa kytät, ja Brad oli sit ottanu Shaden niille nukkuun ja selviin, säälistä. mun pitäs ajatella et ei asia mulle kuulu pätkääkään, mut jotenki vaan kuuluu. mä oon tosi huolissani.

joo Chris on tosi masentunu nytte. itkee ja sellasta. se on tääl ollu ku mä kutsuin sen ja Bradin tänne, ja Brad häipy perjantaina johkuun ja Chris jäi tänne oleen et saa olla mun kaa ees yhes talos. se on itkeny Stellalle ja Raylle ja Louielle ja vähä kaikille. mul iha polttaa sisuksia ku mä aattelen mitä sille saattaa käydä ku mä en oo tääl kattomas sen perään. tai mitä Shadelle käy. ;_; mä pelkään ja oon huolissani, mut ei Shade sellasta ymmärrä. se vaan vetää aineita ja viinaa aina ku mahollista ja käyttäytyy törkeesti mun poikia kohtaan ja vittuilee ihmisille.

joo mä pelkään. ja Louie on kaappijuoppo. se vetää tääl aina jostain piilopullosta jotain. mul tuli eilen totaalisesti mitta täyteen alkoholin suhteen. et alko kuvottaa juominen (ja syöminenki) ja se et tääl kaikki porukat on aina juovuksissa ku ei Ray sano siitä mitään ja antaa porukoitten juoda sen varastoista etc. et silleen tuntuu välil et ei vaan kestä olla tääl. mä olin siks eilen vähä aikaa kotona, vaikken olis ollu ajokunnossa mut mitä väliä. oli pakko saada olla yksin ja kuunnella musaa ja sellasta. Rayn takia mä nytteki tääl enää oon. ku mä tykkään siitä ja elättelen toivetta et sais vielä vähä seksiä. (alkas jo vaikuttaa se pirun enkeli, mä hajoon iha just).

et tähän tänhetkiseen maniatilaan liittyy kans kuten aina välil pahat ahdistukset. on ne muuten kestäny kyl ku on ollu ihan possaria meininkiä, mut nytte mä oon niin huolissani ja pelkään ja se paheni ihan älyttömäks. huomeen mä lähen täältä omille kämpille muutamaks päiväks, mut oli tarkotus olla yhes samal porukal uudenvuoden aika kans. ei vaan vielä tiietä missä. joo, ja muutenki, mä haluun veks tästä citystä. NB:n.

Tyson on taas vähä raapinu toista kättään täl viikol. ja mun tekis nytteki helvetisti mieli tehä samaa. mä tiedän et se auttas ahdistukseen hyvin. mä alan kelailee ja petailee sitä. mistä mä saisin terän ku ei veitsellä viitti. tuntuu et mun on pakko viiltää. et se olis ainut mikä auttas. se tuntus hyvälle. :/ närästys tulee jo mut ei vielä auta enkeli. miks vitussa ei? mä en jaksa oikeesti. ei jaksa olla. ei jaksa elää. kelaan vaan et miten ja mistä sais terän. Stellal on sellanen jalkakarvojen ajeluun tarkotettu partateräjudanssi minkä se on jättäny vieraskylppäriin pöydälle. mä voisin pölliä siitä yhen sellasen teräjudanssin ja rikkoo sen ja raapii kättäni niillä terillä. mä meenki sinne vessaan sillä verukkeella et meen paskalle, ja yritän saisko sitä rikottuu. :P

ei mul oo mitään millä sitoo ne haavat mut eiköhän ne lakkaa vuotamasta ku painaa hihan niitä vasten. joo ei voi mitään, mä oon liian heikko, mä meen yrittään sitä. bye.

No comments: