26 February 2010

mun lapset

26.2. ei oo joo mitään hajuu mikä toi päivä oli ku viimeks kirjotin tänne. sunnuntai sen pitäs olla, mut ei oo mitään muistikuvaa. joo tyhmää. et pitää ihmisen pilata aivonsa huumeilla ja alkoholilla. mut se on tapahtunu jo. vuosia sitten. ei se nytte oo alkanu vasta.

oon pitäny vähän taukoo netistä ku alko potuttaa kaikki se paska. siis mun lääkärikäynti on vasta ens viikol, mut käytiin lasten kans täl viikol ku se oli jo pakollista. Tyson suostu jopa juttelee vähä aikaa terapeutin kans. ne puhu syömisestä ja siitä ku Tyson pelkää et tää saavutettu tila eli se et mä huolehdin siitä romahtaa ku mä joudun linnaan. ja siitä ku sillä ei oo mitään tulevaisuudennäkymiä eikä se pysty ajatteleen seuraavaa iltaa pitemmälle. sitä vaan ahdistaa koko aika. mä valehtelin siel et huumeongelma on hallinnassa ja et oon ollu kuivilla, vaikka vitut oon. :P Birdyl otettiin röntgenkuvat hampaista sitä varten et sais selville mite vanha se on. ku mä olin jotenki kelannu et se täytti 10 vee viime syksynä, mut noi lääkärit sano et se on ihan liian pieni ikäsekseen. no vittu se oli aliravittu ku se tuli mun luo. ei se vieläkään syö silleen paljoo, tai kyl se kaikkia ruokia syö, mut ei silleen niinku esmes Shade sitä ruokaa vetelee ku se meillä käy.

silläki on saatana joku ongelma ku välil se ahmii ihan tolkuttomasti ja välil pitää laihdutuslinjaa. ja se ongelma sil on ollu jo kauan. luulisin et periytyy jostain sen lapsuudesta. whatever.

no mut siks ne röntgenkuvat juu. tänään soitti tyyppi tuloksista ku spesialistit oli kattonu niitä kuvia. korkeintaan 9. mut helvetti jos se on ollu aliravittu ni tietty kasvuhormonit on menny ihan sekasin ja se voi olla vaikka 11. vitut jos se olis 9 ni se olis ollu jotain 5 vee sillon ku mä sen eka kerta näin. ja vitun viisvuotiaaks se oli ihan liian oma-alotteinen, ja se tyttö kenen mukana se oli väitti et se on 6-7. kuka ei ees ollu sen sisko vaikka se niin aluks sano, ja se valehteli kaks kertaa mulle nimensä. oli kuustoista ja jälkeenjääny. ei se varmaan muuten olis ees Birdyn kaa lähteny matkusteleen jonku kuvitellun sukulaisen luo. nythän se asuu jo monta vuotta jossain hoitoperheessä eikä mul oo mitään kontaktia niihin. alunperin mä halusin pitää kontaktia, mut ku se tyttö lukee korteista. se luki mulle pimeen tulevaisuuden ja sit se alko ruikuttaa et se näkee et mä tapan jonku ja mun elämässä on vaan verta ja suolenpätkiä, ja se pelkäs oikeesti sitä mitä se "näki", et oli sit parempi et mä vetäydyin sivuun sen elämästä. joo mut Birdystä mä sanoin noille et se oli lapsena pitkään aliravittu, mut ne ignooras sen täysin. outoo porukkaa. mä pidän siitä kyl kiinni et se on 10. siis ku sen muu kehitys ei oo jääny melkeen yhtään jälkeen, ja pienellä vaivalla se sais kurottuu kiinni ne kaks luokkaa mitä se on jäljessä koulussa.

Birdy parka. se ei tienny ees omaa syntymäpäiväänsä, eikä se tienny ikäänsä ja siks veikattiin sillon sitä 6-7 vuotiaaks sen henkisen kehityksen pohjalta. ja nytte se on kehittyny siitä jo valtavasti eteenpäin, vaikka takaiskuja tulee jos mä välil kohtelen sitä huonosti. pitäs välttää. :P no joo sil on ikäsekseen kans alipainoo, mut veriarvot oli onneks ihan ok. ne on ollu joskus ihan päin helvettiä ku mä syötin sille aikuisten lääkkeitä, typeryyttäni tai osaamattomuuttani. multa ne olis ottanu kans verikokeet mut se ei sillon just sopinu mulle ku oli side kädessä. sanoin et olin syöny just, vaikka nälkä kurni mahassa. :P

joo mul on ollu ihan helvetillinen stressi täl viikol, ton reissun takia ja muutenki. lähetään ens viikon lauantaina ja pitäs ens viikol pakata kaikkien kamat, ja mul ei oo tarpeeks kasseja. meen huomeen ostaan ku käydään parturissa. Birdy ei haluu ku se tykkää et on pitkä letti, mut kyl se pitää keriä, ku ei mul varmaan tuu olemaan aikaa seuraavaan 10 kuukauteen sitä viedä leikattavaks. O.o Tyson ei sekään haluu ku se ei voi hyvin, mut sanoin sille et se on söpömpi ku on lyhyt tukka. se homma nyt on vaan pakko hoitaa.

no, ja stressin takia ja jatkuvien pahojen ahdistuskohtauksien on tullu vedettyy ihan kunnolla rauhottavia. stressi ne saa aikaan osittain, huolet. eilen söin vaan leipää ja jogurttia ku ei saanu ruokaa alas, eikä sit jämää sit syöny kukaan muukaan. sääli hyvää kanaa. tekee pahaa heittää ruokaa pois, mut on se pakko jos ei yksinkertasesti saa sitä alas. D8:sissa on aina ollu suhteellisen hyvät pöperöt ja mä sain siel aina ennen allergisen annoksia, ilman maapähkinävoita ja muuta paskaa mitä porukat tunkee kaikkii mössöihin. ilman kaikkia muitaki pähkinöitä ja ilman sieniä, ku yhen kerran ku siel söin jotain ni tajusin siinä syödessäni et saatana siinä ruuassa on vitun limasia sieniä, ja oksensin koko moskan lattialle ruokalassa. ja lempinimi 'puklaaja' oli käytös vissiin vuoden ainaki. heh. no joo eli siis stressi aiheuttaa taas ruokapahoinvointia. tuli melkeen tänään ylös jäätelö, ku syötiin Birdyn kans sitä liikaa. Birdyl tuli maha kipeeks. olis pitäny estää sitä syömästä niin hitosti, mut ku iteki mässytin sitä puol litraa. joo, sen jälkeen olin melkeen menos vessaan puklaamaan sen kaiken ulos. mut kelasin sit kumminki et se olis ihan saatanan huono esimerkki lapsille. enkä menny.

puhuttu on tosta lasten hoidosta. sain Rayn kiinni ku Tyson sano et kyl se kestäs sen luona olla. joo, Ray vois opettaa sille jotain. joo strippaamista ja poledancingia. O.o Ray oli ihan tai ainaki melkeen selvänä, se oli jossain bileissä tjtn ja suuteli siel vissiin sen vakkarinsa kans just ku kuulu sellasia ääniä heh. se sano et Tysonin pitää totella sitä sit. et vaikka käskyt vois tuntuu rasittavilta ni ne on sen omaks parhaaks. whatever. Tyson oli jotenki helpottunu, kai sen takia et Ray ei oo moralisti eikä sille oo paha juttu jos Tyson kuljeskelee kämpillä jossain huoranvaatteissa (se on alkanu tekee sitä meillä, ilmeisesti sil on sillon vähä parempi olo, hyrisee jotain itekseen ja juo mukista pillillä mehua ja käyttäytyy viettelevästi), tai sen huumeidenkäyttö. no joo ja mä oon antanu Raylle jo anteeks sen kusipäämäisen käytöksen. on sitä iteki tullu harrastettuu et on ihan holtiton ja aineissa jossain bileissä missä pitäs oikeestaan osata käyttäytyä. O.o

i go back to black.. nyt alkaa olla aivo jo aika jumissa. ja kai se on yks lysti kuunteleeko täs musaa vai olkkarissa. Birdy kuuluu pelailevan ja ne puhuu jotain. Birdy on tottunu Tysoniin kumminki aika hyvin ja ku Shade ei oo tääl ni ei pääse syntyyn sellasta klikkiä joka sulkee kolmannen ulkopuolelle. ..joo mä meen. palailen varmaan vielä ennen ku lähetään ajamaan. jos millään ehtii. bye.

-beg

No comments: