12 February 2010

you can fade you can fade away

12.2. joo, tuli vähä taukoo. mut nytte pakko saada jotain päivitettyy välillä. olin katkolla 12 päivää ku tuli sellanen suositus, lasten takia. sit sen jälkeen otin pahasti turpaani, ja sit sen jälkeen tulin kipeeks ja nytte on aika paska fiilis, kurkku kipeenä jne. ei jaksas mitään. tän koneen näyttöki meinaa kosahtaa ihan just, ku se värisee silleen ja näkee ne kiteet. mut mä otan ton vanhemman NB:n mukaan varmaan.

oon nytte kelannu mun aseita ja mahdollisia uusia hankintoja jo muutaman päivän. noistahan vaan oikeestaan Shinigami ja Suez-san on laillisia... no joo, ei se laittomuus oo mua ennenkään estäny tekemästä jotain mitä haluun. ..tuntuu et viime päivät on menny jotenki ihan sumuun ja muistaa niistä vaan noi kelailut. joo on täs ollu ihan hiton ahdistaviaki päiviä välissä, kaks päivää vanhat viillot kädes mihin tuli mustelmat, jne. et siis mä oon napsinu lääkkeitä aika paljo. ja senki takia ku yritän olla ilman dh:ta. ne ekat 10 päivää oli ihan helvettiä eikä nytkään oo fiilis mikään paras. pupillit on lautasen kokoset ja mä tärisen vaan, eikä toi korvike mitä sain auta paskaakaan. mä sitä annosta nostin jo maksimiin, ja ne loppuu jos mun sitä vielä pitää nostaa. tai sit mä vaan vedän dh:ta pienen ja yrittelen pitää siitä aina parin päivän taukoja.

se turpiinotto oli oikeestaan ainut positiivinen juttu sen jälkeen ku lähin katkolta lätkimään. joo siis mä menin sinne yksinomaan siitä syystä ku alko lastensuojeluviranomaset painostaa et mun huumeongelmalle pitäs tehä jotain. mut jos toi mttd on ainut korvike mitä mä saan ni ei mistään vierotuksesta tuu mitään ku mul on sillä yhtä karsee olo ku jos kärvistelis ilman mitään. ja ilman mä en kestä. mun keho on ihan paskana ja psyykkisestiki se on tosi kuluttavaa eikä mul nytte olis voimia mihinkään ylimääräseen. oikeestaan mä en jaksas ees vierotuksen ajatusta. mä en oo valmis siihen. mä en haluu irti. :P

oon nukkunu nytte jo kaks yötä tosi huonosti kurkkukivun ja kurkussa olevan liman takia. et aina välil herää valvomaan ja kelaan jotain levottomia. helvetin huono keskittymiskyky. joo siis kyl mä päivällä pystyin ihan hyvin keskittyyn kattoo ase-dokumenttia ja fugu-dokumenttia mut nytte alan hajoilee taas. emmä nyt voi viiltää ku lapset on kotona, ja Shade ja Yan on tuolla. Yan oli kattoo lasten perään sen aikaa ku mä olin poissa. kyl se ihan hyvin niitä hoiti, eikä yrittäny raiskata niitä tms. Tyson olis kyl sille varmaan antanu jos se olis kysyny tai tehny alotetta. noi tyypit tuolta oli yrittäny kysellä siltä sen perheestä, vanhemmista tms. mut se oli vaiennu vaan sinnikkäästi. siis ku se ei mullekaan kerro mitään ni miten noi voi olettaa et se niille kertos? se sano mulle ku tulin takas kotiin et ne oli kysyny et onks sillä mun kans seksisuhde. se nauro sitä. ainaki jotain mikä piristää sitä. ja lääkkeet toimii nytte ihan hyvin ja se oli viiltäny vaan yhen kerran sillä aikaa ku mä olin poissa.

no. mä alan kohta olla siinä kunnossa et meen sänkyyn peiton alle. jos sais tän päivän meneen ilman enkeliä. emmä nyt jaksa enää mitään teetä keitellä. kello tulee yheksän vasta mut tuntuu et mä tartten unta. lepoa. palailen sit taas ku jaksan.

No comments: