20 May 2010

breaking the silence pt 1

20.5. on tää joskus perseestä tää elämä. viime viikonlopun oli vähä parempi fiilis ja nytte taas masennuksen alhossa. mitä mä teen ku on niin saatanan huono olo koko aika? iltasin iskee aina ahdistus ja päivät oon ihan jumissa, lihakset jännittyneenä eikä pysty rentoutuun, niskaan ja päähän sattuu. vituttaa ku mul on ientulehdus eikä tiiä mistä syystä. saatanan kipee toi poski on ainaki. jos se ei nyt tän viikon aikana häviä itekseen ni pitää hankkiutua hammaslääkäriin. ja siitä on oikeesti tooooooosi kauan ku viimeks olin NB's hammaslääkärissä. mä en ees tiiä missä tääl sellanen olis, tai mihin mestaan vois saada lähetteen tolta vankilan lääkäriltä. semminkään ku mut siirretään Carolinaan nyt viikonloppuna. ei oo mitään hajua miltä siel näyttää.

sain taas pöperöt päähäni eilen mut tänään mut on onneks jätetty vaan rauhaan. seki juttu tais olla ku mä mulkasin yhtä tyyppiä vähän vihasesti, sellasta ketä pitäs välttää ärsyttämästä. ruokalassa se istu mun vakiopaikalla ja mä katoin sitä silleen et "häivy siitä kusipää". sit mä menin seinän viereen istuun ja sekuntti myöhemmin tää tyyppi tuli homiet kannoillaan ja löi mun oman lautasen halki mun päähän. no sai ne porukat ainaki hyvät naurut. ja mä oon nytte niin väsyny ettei jaksa hermostuu tollasista.

on se yks nuori kaveri sentäs jättäny mut rauhaan aika hyvin sen jälkeen ku mä kävin "juttelee" sille illalla. sil oli pöydäl joku jumalaton eepos ja mä löin sitä sillä päähän niin lujaa ku jaksoin. kukaan sen niinsanotuista kavereista ei tehny mitään vaikka oli todistajia. naureskeli vaan. se oli se kerta ku mä näin Mr. T:n. se käveli siitä ohi ku tää yks makas lattialla päätään pidellen ja ne toiset kikatteli ovensuussa. se katto ja hymyili mulle. mut sil oli joku juttu meneillään ja gorillatki mukana. mut kukaan ei tiiä mikä juttu se oli. yleensä tiedot leviää, mut se oli varmaan joku korkeamman asteen vierailu tai yhteys ku nytte kukaan ei tiiä siitä mitään. täl viikol, olisko se ollu tiistai? no eniveis Tylerin porukat pisti mua turpaan. mut ei pahasti. mä en tiiä mitä se siitä halus ku ei ne tehny mitään muuta. en olis uskonu et ne niin paljon kunnioittaa lääkärin sanaa, ku se oli määränny et mua ei saa pamputtaa. no nyrkittämistä se ei näköjään ollu kieltäny.. he he.

mä olin sillon ku tulin takas vapaalta pari päivää eristyssellissä ja porukat uhkaili toimenpiteillä ku mä olin pihalla kaks päivää pitempään ku oli lupa. no mitään ei oo tapahtunu.

oon yrittäny hoitaa Tysonin asiaa mut se edistyy tosi hitaasti. mun pitäs päästä pihalle yheks päiväks ens viikol ja tulla tänne et pääsee viemään Tysonin lääkäriin. en tiiä viel mikä päivä, mut ens to on tarinatuokio CCC:n lääkärien kans et sillon mä en sieltä ainakaan voi lähtee. sit mä tartten rahaa bussiin, ja sit mä tartten vapaapäiviä et saa vietyy kamat kämpästä pois. ja joka kerta pitää eka tulla tänne takas bussilla ku CCC on sellasessa kulmassa et sinne ei pääse junalla mitenkään järkevästi. no bussi sentäs menee ihan oven eteen. joo ja lapsetki tarttee rahaa ylöspitoon.

Ray kävi yks päivä mua kattomassa ja juteltiin vähä kaikesta. ku se lainaa nytte mun autoo, ja ku se oli välil lukinnu Tysonin sen huoneeseen ettei se pääse käsiks mihkään teräaseisiin, ja lähteny itte auton kans katsastaan mistä löytys huoria. niinku vaihtelun vuoks jotain ees lähelle normaalipainosta. Tyson ei oo yhtään hyvässä kunnossa, sen mukaan. ja se on sentään täysin sokea kenenkään sen ikäsen pahoinvoinnille. mä pelkään et ens viikol on jo liian myöhästä, mut emmä enää saa vapaata täl viikol. ei mitään mahiksia. sanoin sillon Raylle et jos Tyson ei enää jaksa liikkua ni sen pitäs soittaa ambulanssi ja saada se ensiapuun. tiputukseen. mä toivon et se ottas tän asian vakavasti. :/

Birdyltä sain kirjeen minkä se oli ite kirjottanu, ja mis oli mukana kuva missä se oli Joe-sedän kans valmiissa puumajassa. kerto et se on piirtäny taas paljon ja Sheila-täti oli ostanu sille uuden vihon. sille tekee hyvää olla mun sukulaisten luona. ainaki yks asia mistä ei tartte olla huolissaan.

joo nyt alkas ruoka-aika olla käsillä. jotain kanaa on luvassa ja nälkäki on jo. *toivoo et sais syödä rauhassa* be back whenever.

No comments: