06 May 2010

pohja lienee saavutettu

6.5. taas vapaalla, syistä mitkä on sinänsä aika kummalliset. melkeen vois kuvitella et jollakulla mahtavammalla on sormensa pelissä. mä tiedän et se on täs cityssä täl hetkel. Ray ei pystyny pitään turpaansa kiinni siitä vaikka sen varmaan piti. no joo, eniveis mä jouduin tiistaina sairasosastolle. ne pitää sitä varmaan itsarin yrityksenä mut ei se ollu. kunhan raavin vaan metallinpalalla käteni hajalle. vitutti ku perseestä tuli verta ja kaikki porukat naureskeli vaan mulle. en saanu ees ruokaa ku ne otti sen multa pois. ei tän näin pitäny mennä. O_o

no, sit ne päästi mut pihalle eilen aamupäivällä ja anto mulle paperin mikä pitäs näyttää psykiatrille. olis sinne pitäny mennä. en jaksanu kumminkaan. enkä tänäänkään. kattoo jos huomenna. mut mä sain siltä osaston lääkäriltä jotain pillereitä mitkä tukahduttaa himon. ne väsyttää kans, mut ihan sama, pääasia ettei tee mieli panoo. mun fysiikka ei vaan enää kestä sitä.

tiistaiset haavat sai kavereita eilen ja äsken viel pari lisää vaikka nytte on enää 2 paikkaa vapaana kädessä. keli on kyl huono, ei tuu mitään pakotetta kuleskella pihalla ilman paitaa tjtn.

oon nyt kämpillä, Ray makso mun laskut. ne oli eilen tääl mut se vei lapset illal taas veke. mul ei riittäny voimat niitten kans. Tyson tarttee kipeesti ammattiapua, mut Birdy sentään on ihan ok just nyt. se oli innostunu Joe-sedän kans rakenteleen jotain huvimajaa vai mikä se oli. sille tekee hyvää olla mun sukulaisten luona. :) Ray oli yrittäny vierottaa Tysonia dh:sta ku se ei vielä oo siinä niin pahasti koukussa ku mä, ja mäkin pärjään täl hetkel ihan hyvin korvikkeella. Ray saa hommata sille mtt:tä. jos se sopii sille. mulle se ei sovi. :P

hyvä olla ihan yksin välillä. tein eilen ruokaa lapsille ja Raylle, eikä mulle maistunu taaskaan. söin niitä jämiä tänään eikä maistu edelleenkään. mut ei tääl muutakaan oo. vähä olutta, tai siis yks tölkki, ja joku jogurttipurkki. jospa jaksas huomeen käydä hakee jotain sapuskaa et söis kunnolla ennenku lähtee sairaalalle. vituttaa ku joutuu menee niin kauas. ja sit vasta vituttaaki jos ne ottaa mut samantien osastolle. tai ei ne voi ku joskus mun pitää mennä takas deekasiin. tääl lojuu kortsuja ja geelejä ympäriinsä ja mä näin untaki et sain ilmasia kortsuja joltain, mut seksii ei tee mieli ja ihan hyvä niin. kato, tais tulla meikäläiselleki raja vastaan. kuinka mukavaa! no ei, ei silleen raja siinä etten mä olis enempää kestäny, mut stressas älyttömästi vaan se miten porukat alko mua kohdella. ei se alistaminen mitään, mut se ällöttävä naureskelu ja ylimielisyys ja se et ne saatana mua heikommatki alko tehä sitä. mikä meni vikaan? onks toi kaikki vaan sen saatanan seksiaddiktion aiheuttamaa, vai jotain muuta? sellasta voimaa ja ylemmyyttä mitä mä en tunne? ei voi olla. ne on kaikki siellä yhtä lailla Tylerin alamaisia, jotkut nuoleskelee sitä vaan, ja Mr. T voi yhellä sanalla panna ne kaikki kuriin. mut se ja Tyler oli varmaan tehny jonkun diilin meikäläisestä ku Mr. T ei oo alun jälkeen auttanu mua yhtään, mä en oo ees kuullu siitä mitään tai nähny siitä vilaustakaan moneen viikkoon.

kelaan tääl itekseni onks ne tehny jonku diilin et Tyler saa yrittää nujertaa mut, mut miks olis? ei Mr. T:llä pitäs olla mitään mua vastaan? tai jos se onki joku muu kuka sen diilin on tehny, joku jonka varpaille Mr. T:kään ei uskalla astua? joku kelle mä oon tehny karhunpalveluksen.. ..omalla tyhmyydelläni. ja ihan lähiaikoina. oiskohan noin? sopis muuten tosi hyvin, ku se on tääl citys nytte. onks sil oikeesti joku yhteys Tyleriin? Tyler on tosi paskiainen, mut ku mä muistelen mitä Erinistä oon kuullu, mitä se tekee vihollisilleen, ni saattas hyvinki olla et tää on se rangaistus mitä oon vähä odotelluki jo. ei se jätä ton muntekemän kaltasia virheitä rankasematta. joo mun asianajaja vihjas siihen suuntaan jo kauan sitte mut mä en sillon tajunnu mitä se tarkotti. jee jee.

mut miks se olis hoitanu mut nytte vapaalle? tai ehkä tää on vaan sen lääkärin ansiota, ku se otti vissiin sen viiltelyn oikeen tosissaan ja ku mä tiistaina hourin sille kaikkee et mun sisukset ei kestä tätä riippuvuutta. whatever.

jospa jättäs ton kelailun taas vähäks aikaa. menee pää sekasi jos kelailee liikaa. näillä näkymin mä oon kohtapuoleen asunnoton ku mut heitetään pihalle tästä kämpästä. mut en oo yksin - kaikki sai häädöt. talo menee remonttiin ja asunnot myydään tai vuokrataan sen jälkeen kovalla hinnalla mitä kukaan meistä ei pysty maksamaan. sääli oikeestaan. täs on ollu ihan mukava asua. eikä mul oo mitään hajua mistä ja miten mä uuden kämpän saisin. kamat voi varastoida varmaan vaikka Rayn luo. mä haluisin E-toneen muuttaa ku se on parempi mesta ku tää, elävämpi ja ystävällisempi, mut sopivaa kämppää on sieltä melko vaikeeta löytää ihan pelkästään lehtien tai netin avulla. no joo, katotaan. nyt alkuun mä ainaki asun vankilassa, sama se missä. ku saattaa olla et mä saan siirron Carolinaan ku nää psyykkiset ongelmat alkaa kasvaa valtaviin mittasuhteisiin eikä deekasis voi koko aika olla sairasosastollakaan. no. we will see. kamat pitää muuttaa pois tästä kämpästä kuun loppuun mennessä.

ollu vähä mielessä et laittaa sen kuun lopun kans deadlineks Tysoniin kohdistuville toimenpiteille. et kuun loppuun mennessä pitää ongelmaan löytyy joku ratkasu. se joko suostuu vapaaehtosesti hoitoon, tai me pakotetaan se. koska se tappaa ittensä tota menoa. sanoin Raylle et sen pitäs informoida itteään vähä anoreksiasta. mä oon ottanu selvää ja tiedän miten pahaks tilanne voi mennä - tai on menny jo! - ja et ainoo mitä me voidaan tehä on saada se hoitoon. kyl se vähä sattuu ku ei osaa itte auttaa, ei voi itte tehä mitään asialle. :/

joo, tarttes syödä jotain. ei oo mitään ruokahalua mut voimat alkaa ehtyä pikkuhiljaa. neljä (viis?) päivää oon kitkutellu jo meneen ilman rauhottavia, mut tänään voi mennä taas yks. mul on tääl yks avaamaton purkki jemmassa. kyl toi viiltäminenki autto silleen ettei mitään ihmeempiä ahdistuksia oo näkyny nyt niinä kolmena päivänä ku oon tehny. muuten vaan vähä surullinen ja tyhjä ja toivoton olo. jotenki lannistunu. ja heikko. :/

nyt meen yrittään sitä ruokailua. jätän vaikka vihannekset suosiolla pois ku en niitä saa alas kumminkaan. toi maissi mitä käytin on ihan ok mut ei sovi yhtään sen lihaosion kans. ja liha tuli muutenki liian suolasta. vois sit ku pääsee taas ulos ni yrittää taas sitä hiilihydraatitonta ruokavalioo. ku siinä sai hyvällä omallatunnolla mässäillä niin paljo ku jakso, ja vaikka pari kiloo lähti vierotuksessa pois ni mä tiiän et ne tulee takas ihan yhtä helposti heti ku elimistö tottuu kunnolla tohon mun korvikkeeseen, ja ku linnassa ei paljo liikuta ympäriinsä. ruokaki on siel ihan liian rasvasta (ja huonolaatusta kaiken päälle). joo, palaan varmaan viel kertoileen jotain jos tulee jotain mieleen, vois vaikka noista suhteista taas pitkästä aikaa.. ellei mua haeta takas heti huomenna. O.o bye!

No comments: