26 May 2010

Ginny pt 1

26.5. mun sellikaveri on vammanen ääliö, mut muuten tää CCC on ihan siedettävä mesta. mautonta ruokaa mut se on ok, kukaan ei lyö lautasia mun päähän, saa syödä rauhassa ja porukat on muutenki aika rauhallisia. no, kova lääkitys kaikilla. heh.

sain kämpän tyhjennettyä maanantaina, mut en päässy pihalle yksikseni, piti olla tollanen takiainen virkapuvussa mukana. kävin lapsia kans kattoo. Tyson on sairaalassa letkuissa mut se oli ihan hyvällä tuulella. kai se on kans ilonen et asiaan saatiin joku ratkasu tai et siitä huolehditaan ja on osaavia ihmisiä ympärillä. ne kyl oli siel vähä epäystävällisiä mulle, ehkä johtu siitä pirun takiaisesta. Birdy on hyväs kunnos, heitteli just palloo Joe-sedän kans ku menin sinne. se on saanu rusketusta jo ja näytti terveeltä, oli vähä enempi lihaa luitten päällä, ja lihaksia jopa. :) no joo jos karatea harrastaa.. pikku Birdy. mä tajusin vasta ku näin sen miten kova ikävä mul on ollu sitä. sen kanssa yhdessäoloa. heiteltiin palloo ja se vaati koko aika mua heittään vaikeita :) ja mun takiainen katteli sivusta ja synkisteli keskenään.

mul on huomeen istunto lekurien kans. saa nähä mitä sieltä saan mukaani. tää viikko ollu parempi fiilis, tai oikeestaan jo siitä asti ku mä tänne tulin. iltasin vähä masentaa vielä, itkettää välil ku kelaa jotain surullista. tääl on joku klikki mikä hallitsee koko mestaa, mut onneks ne on tuol toisel osastol. mut ne lähetti mulle tän mestan huoran, pikku Stanin ketä kaikki sanoo Ginnyks.

hyvä pano. ettei jopa helvetin hyvä. jotenki mä olin kaivannu jotain tollasta huoraa kaveriks ja mun toive toteutu. :D se on ollu öitä mun petissä, vaikka siihen ei oikeen kahta mahu. kapeet sängyt tääl.. mä oon sen takia ja muutenki nukkunu vähä huonosti. jotenki se aiheuttaa mulle lievää ahdistusta. vaikka mä oon jo ehtiny kiintyy siihen. mut se psykoosissa neljä murhaa ja seksiaddiktio -juttu on mulle jotenki sellanen mikä tekee mut vähä levottomaks. mä lopetin ne seksiaddiktiolääkkeet ku tulin tänne mut mä en tiiä mitä tapahtuu jos mul nytte alkaa maniakausi. vähä ollu tällästä nousujohteista tää viikko. eikä se maniakaan oo kellekään kiva juttu jos se menee pahaks, et jos mä oon koko aika sekasin ja puhun läpiä päähäni ja kelaan kaikkee väkivaltajuttuja. jotenki ehkä on silleen et mä en haluis satuttaa Ginnyä. O_o

mulle voi koituu ongelmia sen kanssa kaveeraamisesta, mut emmä oikeen jaksa välittää. se oli vaan eilenki niin söpö ku se istu mun päällä ja sit seksin jälkeen se käperty mun kainaloon ja itki vähän.

we are lost in this life, you and i, we've been living a lie, time keeps passing us by, but we can't deny, we've been lost all the time..

joo pitää lopettaa. seuraava oottelee jo tossa ovella ja lääkkeetki pitää hakee. ahdistaa. :/ bye.

No comments: