08 May 2010

high as the trees

8.5. no itseasiassa se vierotus kesti jopa kaks kuukautta. eilisestä asti vetäny taas normaaliin tahtiin. ja rauhottavia päälle. vaikuttaa siltä et mut maanantaina joku tulee hakeen tai sit ne olettaa et mä meen sinne ite. ehkä meen. säästää niiltä bensakulut. O.o

olin eilen sairaalassa lyhyellä reissulla. sattu sama lääkäri kenen kans juttelin sillon ku Bill tuli mua kattoon. no se on ylilääkäri siellä. mul oli torstaiyönä niin saatanallisia painajaisia et olisin melkeen ollu valmis ottaa vastaan tarjouksen jos olis ollu mahiksia päästä osastolle. muutenki olin koko eilisen päivän ihan tokkurassa rauhottavista, ja sit iltapuolen dh:sta. no joo sain uuden ajan loppukuulle ja katotaan sit miten vointi muuttuu vai muuttuuko.

sieltä menin ostoksille, siis eka hankkiin kamaa ja sit ruokaa. mut emmä oo paljoo syöny ku ei aineissa tartte. piti tehä tänään kunnon ruokaa mut se jäi ku makailin vaan sohvalla pilvessä. teen huomenna. jäätelöö vois vielä syödä. kera banaanin. tai no, mul pitäs olla pakastimessa ranskiksia. ne vois mennä. pitäs jotain suolasta saada eikä oo leipää ku unohtu ostaa. meen huomeen Rayn mestaan vähäks aikaa ja käyn sit kattoo Birdyä kans. mut mä en tuo niitä tänne. enkä jää Rayn luo asumaan.

pitäs mennä syö lääkkeet. varmaan menee lääkitys uusiks lähiaikoina ku ainakaan toi lääkäri ja sit se sairaanhoitaja kuka siel oli ni ei tykänny mun listasta, tai sellasen kuvan mä niistä sain. helvetti ku senkin asian pitää stressata mua. tulkoon mitä tulee vaan! no, mut mä jatkan tätä vaikka huomenna aamulla tai myöhemmin tänään.

11.5. no enpä sit mennykään takas osastolle. eikä oo kukaan tullu mua vielä hakeen. oon vaan ollu kotona ja vetäny kamaa. kuten arvata saattoi.. O_o mut kyl mä meinaan mennä sinne joko huomenna tai tänä iltana takas. varmaan tänään. oon pitäny vähä lomaa lapsista ja kavereistaki ku emmä täs kunnos mitään hyvää seuraa ole.

no joo eikä mul nyt taida muuta asiaa ollakaan. väsyttää vaikka nukuin tänään taas puol yhteen. nytte on lämmintä ja aurinko paistaa. meen varmaan katolle istuskeleen vielä. palaillaan. bye!

1 comment:

beg said...

tuli paperia sellasta et mullon nyt toinenki virallinen lapsi, ja se lähtee ens viikolla sairaalahoitoon. varmaan joutuu tiputukseen samantien. se ite ei vielä tiiä mitään, mut kerron sille heti kun pääsen kasvokkain. ne tulee mua kattoon huomenna tai lauantaina. sori mut tää päätös oli nyt vaan pakko tehä. ei haluu et se kuolee mun käsiin. oon ollu nytte t o s i huolissani siitä. mun kakku kasvaa vaan ku menin tunnustaan sen yhen raiskauksen mistä vissiin tänneki laitoin. se pahin moka ever. no ku ne kerta kysy! ja mä saan siirron CCC:n kans ens viikolla. meen siel terapiaan niin pian ku on mahiksia päästä. joo ei täs nyt muuta. palaillaan.