13 November 2008

Bazaar & co

13.11. menny taas viikko nopeesti - tekemättä juuri mitään. tv:tä katellu päivät ja illat pyöriny pihalla. eilen Yan tuli meille ku olin tekee ruokaa ja se viipy sit iltaan ja juotiin viiniä ku oltiin kahestaan täällä, ja mä menin sit Yanin mukana sen paikkaan ku Stella tuli kotiin. jotenki ei vaan just nyt huvita harrastaa seksiä kenenkään kanssa ku se voi millon tahansa kävellä ovesta sisään. ei se mua kyl muuten oo häirinny. mut en kans luota siihen jos se sanoo ettei tuu häiritseen, ku se on voinu sopia Yanin tai muitten kans et se saa tulla häiritseen ja kuvaamaan kännykällä videoo meistä riippumatta siitä mitä se on mulle luvannu.

mä oon tänään vaan kelaillu teoreettisiä tulevaisuudenvisioita ja sitä jos asus taas pitemmän aikaa NB:s. Alia mietin ja Johnia kans jossakin määrin. eikä ne kaikki jutut oo kivoja. se Alinkin juttu on alkanu ahdistaa. vaikka mulle se olis jollain tavalla positiivista olla sen kans niinku suhteessa, mut jos se päättääkin ettei haluu olla mun kans ja se on aina ahdistavaa mulle jos asiat ei mee silleen niinku mä haluun. otan tän kyl puheeks sen kans seuraavan kerran ku tavataan, vaikka mä oon varmaan ihan paniikissa sillon ku jotenki mulle on tosi vaikee puhuu tälläsistä. oon nyt jo. ei oo terveellistä märehtii näitä koko aika mut ne ajatukset vaan tulee. otin "kuukauden toiseks viimesen" enkelin, ja reservi on 4 kpl mitä ei oo sisällytetty laskuihin. no toivottavasti se riittää koko illaks, ku meinasin valvoo tänään vähän pitempään. jos alkaa tiukkaa tehä ni haen yhen oluen. oli tarkotus olla ihan vaan kotona tää ilta. olut auttaa ainaki vähäks aikaa ja ehkä ei tartte olla yksin... saa nyt nähä.

Yanin kans meni hyvin. se kertoili et sil on ollu kaikkee puuhaa eikä se oo ollu kotonakaan paljoo. et emmä yksin oo syypää siihen ettei oo tullu pidettyy yhteyttä sen kans. mul meni vähän muisti vaikken ottanu mitään aineita ees. join vaan sen kaks lasia viiniä meillä. johtu ehkä vaan stressistä.

viime lauantaina oltin joo Kellyn kans pihalla. Bazaar on ihan kiva paikka. se on silleen itämaisesti sisustettu ja siel on sellasia koloja seinissä, niinku loosheja mihin voi vetää läpikuultavat verhot eteen jos haluu olla rauhassa. ja sellasia kivoja pylväitä on ja katossa roikkuu messinkisiä lyhtyjä. alakerras soi jotain itämaisvaikutteista housee, kuulosti ihan hyvältä, mut oltiin lähinnä yläkerras mikä oli niinku valtava moderni sisäterassi missä oli keskellä katossa ikkuna. siel oli seinänvierillä valkosia verhoja ja niitten takana voi istuu valkosilla sohvilla ja katella ku porukat joraa. oltiin aika aikaseen siellä ja soi aika hidasta trancee, mut kyl se siitä sit parani myöhemmin. mut ei silti jaksettu kauaa tanssia, et vetäydyttiin välil istumaan ja juomaan drinkkejä. siel oli kaikkee hyviä eksoottisia drinkkejä. ja sellasia paljon mitä mä pystyn juomaan eli mis ei oo kookosta tai amarettoo. ja oli kans paljon alkoholittomia drinksuja. aika vähän porukkaa. et yhes kohtaa mä olin yksin tanssilattialla. se ei oo kivaa, ja sitä sattuu jossain mestoissa aika usein. mut onneks oli ainaki sen verran pimeetä et en hirveesti pistäny silmään. Kelly tapas siellä jotain kavereitaan ja esitteli mut niille lyhyesti. ne oli viimesen päälle stailattuja juppeja ja ensivaikutelma oli musta aika negatiivinen. mut voihan ne olla ihan okei porukkaa ku oppii tunteen paremmin. emmä usko et Kelly kenenkään tosi kusipäitten kans hengailis. O-o

jotenki mun on nytte hirveen vaikee saada ajatuksia pois Alista ja niistä jutuista ja mietin sitä ku asuttiin yhessä tos syksyllä ja mikä merkitys sillä oli sille. ó_o

tapasin O-manin maanantaina. lyhyellä varotusajalla sovittu juttu. nähtiin rannassa ja käytiin syö lounasta. vaikutti ihan okei tyypiltä. se on vaan vähän mua pitempi ja aika lihava, ja sil on partaa ja se on kalju. tai se ajelee päänuppinsa. mut vaikutti olevan sellanen tyyppi joka pitää huolta ulkonäöstään. vaatteet oli kans ihan okei, vaalee huppari ja farkut. ei puhuttu juurikaan mitään niitä juttuja mitä p-foorumilla pyörii, tai niistä teemoista ylipäätään. ihan vaan normaaleista jutuista niinku autoista ja leffoista ja suhdejutuista. vaihdettiin puhelinnumeroita ja puhuttiin missä kukin asuu ja millasella alueella... mä olin apostolin kyydillä liikenteessä mut se oli autolla ja se heitti mut sit vähän matkaa tännepäin. Suzuki joku. ihan okei auto. jotenki sopii sille tyypille. ja helmiäisenpunanen väri. :) niinku mini-SUV.

tiistaina ja eilen olin lähinnä Bradin kans niillä. se on taas (tai vieläki) huonossa kunnossa ja mul oli kans aika huono olo et sehän sopi. juotiin tiistaina parit oluet ja pelattiin korttia ja puhuttiin siitä asuntoasiasta ja et mä olisin valmis sponsoroimaan sitä hanketta vähän ja laittaan sen kämpän kuntoon sellaseks ku ne sen haluaa. Brad oli siitä ihan ilahtunu. joo, ei ne oluet kyl jääny ainoiks, et vedettiin kumpikin dh:ta niitten päälle. mä olisin halunnu seksiä mut en sit sanonu siitä mitään ku huomasin et Brad ei oo sillä tuulella. onneks oli sit eilen toi juttu Yanin kans. mul varmaan menee tänään kans dh:ta. oli siitä vähän taukoo tos kuunvaihteessa. mut oottelen nyt vielä jonkin aikaa ja otan sen vasta sit ku on ihan pakko.

vois lähtä huomeen taas johkuun bileisiin. sais ehkä ajatukset pois noista märehtimisistä. Hypnosta kuulin sen verran et se on ollu vähän vihanen mulle. Cameron kerto. sitä itteään en oo saanu kiinni. mut Cameronin sain ku keksin yrittää soittaa sille. sanoin sille sen ettei se oo Hypnon vika et mä en vaan joskus pysty pitään yhteyttä. mut se ei tarkota et meiän "suhde" olis on/off-suhde vaan ihan sitä vaan et joskus mun on pakko ottaa etäisyyttä ihmisiin. ja se pätee kaikkiin. no joo, näin jälkikäteen ajateltuna se meinaa just sitä on/off-suhdetta. O_o mut se ei oo sen vika. no, nyt ei voi muuta ku odottaa mitä se sanoo, ja hyväksyykö se mun anteekspyynnön. Cameron oli jo kuullu et mä viime viikol törmäsin Kimiin ja sano et mun pitäs vältellä sitä tyyppiä jos mä en jaksa sitä, ku sekään ei haluu olla missään tekemisis mun kans. mut ehkä mä vaan jotenki kaipaan sitä tunnetta olla vihattu... et se on yks syy et mä niitten porukoissa pyörin. mut emmä tota kyl Cameronille sanonu.

mut nyt mä meen laittaan lisää kahvia itelleni. Stella tuli just ja sano et sil on videokonferenssi puol kaheltatoista. Shade ei oo tulos yöks kotiin. missähän se on? mut on vaan luotettava siihen et se osaa pitää huolta itestään. kyl se osaa.

No comments: