28 November 2008

elävä olo

28.11. mul on tää käsi edelleen kipee jossain asennoissa. ja sillon ku joutuu tukeen ittensä sen varaan. mut kai se menee ohi, tai siihen tottuu. olis pitäny sitä ultraääntä ottaa vielä viikko lisää mut en jaksanu ja nyt saan kärsiä. :P

meni viime viikko loppujen lopuks ihan mukavasti. viikonloppuna oli jo parempi olo mulla ja käytiin Billin kans rannassa kävelees ja kateltiin Orion-saarta ja käytiin sit mun rantamajassa. ja sit Bradilla juomas kahvit. se makas siel sohvalla niinku ennenkin mut huonekalut oli vaihtanu paikkaa ja jotain romuja oli siivottu pois. sil oli menny ajantaju aika hyvin ja se luuli et Chris on ylhäällä nukkumas, mut ei se ollu. Bill oli vähän varuillaan siellä mut kai se oli okei ku mä yritin käyttäytyy silleen et kaikki on normaalia. Brad oli tietty pilves ja kyl sen näki. mä yritin olla selvänä viime viikon mut ei ihan onnistunu täysin. siis selvänä = ilman dh:ta.

perjantai-iltana ku Stella oli lähteny ni Shade meni takas Wrenin luo kattoon ettei se tee mitään typeryyksiä. mä ja Bill oltiin kotosalla ja kuunneltiin musaa. parit oluet meni kans. la oltiin siel rannas, ja su oltiin aamul vähän ajelee pitkin poikin ennen ku sen piti lähtä bussille. et oikeestaan meni ihan hyvin se reissu vaikka keskiviikko ja torstai oli aika kammottavia ahdistuspäiviä.

täl viikol oon ollu lähinnä kotona. on ollu paljon parempi olo, paitsi Hypnon takia oon tuntenu itteni vähän kusipääks. niin joo, keskiviikkona näin O-manin uudestaan. olin ettii joululahjaa Shadelle ja törmäsin siihen keskustas. se oli jonku parrakkaan äijän kans kuka näytti mun mielestä ihan joltain uskovaiselta. amishilta. heh. se näytti kyl ihan ystävälliseltä ja tervehti ja silleen. O-man halus tavata mua joku kerta täs lähiaikoina, et pyysin sitä soittaan mulle sit ku sil on aikaa. mut mä tulin kyl iloseks sen tapaamisesta.. :) ja mä varmaan näytin kans siltä.. joo innokkaalta pikku nartulta. :P mietin sit sen jälkeen et suostusko O-man ehkä seksiin..... Billin kans meil oli nytte vaan vähän halaamista ja lähekkäin istumista ja pari suukkoo mut ei jaksettu muuta. ja mun tarttee olla tosi varovainen sen kans. vielä tuhat kertaa varovaisempi ku Brookin kans. mut tällästä tänne on kuulunu.

mul oli itseasias suunnitelmis lähtä tänään johkuun bileisiin, mut paikka ei oo vielä selvä, eikä seura. oon yrittäny vähän tiedustella haluisko kuka lähtä mun kans johkuun (mä tarjoon) mut Hypno nyt ei ainakaan oo vastannu, enkä sitä kyl oottanukkaan jos rehellisiä ollaan. Kellyltä kyselin kans mut se sano et mun pitäs soittaa uudestaan myöhemmin. Brook oli vähän torjuva ku soitin, osu viissiin huonoon saumaan, mut sovittiin et se soittelee mulle ens viikolla et jos nähtäs joku päivä. joo, ja sit olis tietty Shade...

se oli ollu tänään Louisin kans. ja ne oli suunnitellu et lähtee johkuun bilettään ja Shade sano et tarttee eka keskustella Louisin kans et käyks se jos mä lähen niitten mukaan. olishan se kiva sitä ukkoo kans nähä pitkästä aikaa. se oli ollu ostamas kokaiinia etelä-Amerikassa. heh. siel se oli hoitanu itelleen jonku trooppisen kuumeen ja ollu sairaalas pari viikkoo. et sellasta. se oli kutsunu Shaden lounaalle ja sit sen jälkeen ne oli harrastanu vähän seksiä Louien autossa, ja niin poispäin. no joo siis ei mul mitään sitä vastaankaan kyl oo. mut olis kyl kiva jos se äijä kysyis muakin pihalle joku kerta. ó_o se on kumminki tärkee ihminen mulle, ja jos se taas tekee sen et kohtelee mua kylmästi ja haukkuu psykopaatiks ni mä teen jotain kamalaa.

se oli mun eka suhde täällä. jos Jaytä ei lasketa, ja se sen ja mun juttu oli vaan niinku yhenyön ajan ja kontakti hävis aika nopeeta. mä vissiin pelästytin sen tai jotain. mut ei se sit toisaalta olis ollukaan mun tyyppiä.. ja mä sain siitä sen vaikutelman et se on vaan pousaaja. mut Louis on erilainen ja meitä yhdistää aika monet jutut. ja ku me on "aina" oltu kavereita ni ei olis kiva jos se haluu lopettaa tän suhteen. :( jos niin on ni se kyl tekis mut tosi surulliseks.

mut katellaan myöhemmin mitä tehään tänään. huomeen mul on pihan siivoomista ohjelmas, ja talon siivoomista sen jälkeen. Wren varmaan auttaa mua (ja sehän se on tosi hyödyllinen joo O_ó). sunnuntaina se saa mennä takas sinne kirkon mestaan, ku mullon sellanen olo et sen ei ehkä oo ihan turvallista olla tääl just nyt. vähän kaipaisin jotakuta jota saa lyödä ilman et siitä koituu mitään seuraamuksia. Ryania. tai no se olis kyl jo vähän.. ööh.. epistä. ku se on aina ollu kiltti mulle. Toddin mä varmaan saisin hakata jos kysyn eka luvan, mut luvan kanssa se ei oo mitään. siihen ei liity mitään tunnetta. ainakaan just nyt. joo nyt mä alan petailla sitä et hakkaa Shaden. ja se vastustelis ja kantelis siitä jollekulle, ku nykyään se ei oo enää se heikko ja alistettu typerys millanen se oli ku oltiin viel yhessä. mä ottasin varmaan ite turpaani sen jälkeen ja menettäsin melko hyväksi kehittyneen maineeni.. ääh. ja jotenki mä toivosin just sitä. et kaikki vihais mua ja kattos pahasti. :P mut mä en saa antaa sille tunteelle valtaa. mitähän Chris sanos jos mä taputtelisin sen naaman uuteen uskoon? hehe. se nyt ei välttämättä alkas vihata mua sen takia. jos sanoo sille jälkikäteen et sori oli pakko purkaa vähän paineita.. jos tekis siitä vaan rajua seksiä. saattas olla ihan okei. no, mietin tota bileissä ja niitten jälkeen meen sit Bradille jos vielä on haluja. mut vähän kyseenalanen asetelma se on: äijä makaa sohvalla pilvessä sillä aikaa ku sen paras kaveri pahoinpitelee sen poikaa yläkerras. :P ja tästä saa taas vitun hyvän kuvan meikäläisestä..

yks millä tosin sais noi fiilikset pysymään tehokkaasti poissa on dh. jos mä nyt ottasin yhen piikin ja bileissä tai jälkeen toisen ni ei tulis tehtyy yhtään mitään. mut jotenki mä en täl kertaa haluu sumentaa näitä fiiliksiä millään. ku pitkästä aikaa on oikeesti elävä olo. kattelin eilen ku Shade pelas konsolilla pelihuoneessa ja pyöri sit pitkin iltaa päässä amok-fantasioita. et sai niistä peleistä sellasen kimmokkeen. et aloin kelailla sellasia visioita päässä et oon mun entisessä koulussa ison aseen kans liikkeellä ja ammun kaikkee mikä liikkuu. osa niistä on jotain hirviöitä tai mutantteja ja osa sit ihan tavallisia ihmisia. ei ketään tiettyjä kyl. opettajia ja koululaisia. osan yksitellen ja osan sarjatulella. kiva tollasia kelata ennen nukahtamista. eiku siis oikeesti kiva. mä oon ottanu noi kaikki lähiaikojen amokin juoksut aika raskaasti, ku ne muistuttaa niin paljon siitä mun pään sisäisestä maailmasta ennen vanhaan, mut jotenki noilla visioilla saa sitä ahdistusta lievitettyä.

ja ne on vaan visioita. mul harvemmin on niin sekavia kausia et olisin oikeesti vaaraks ympäristölleni. ja vielä harvemmin menetän itsekontrollin täysin. enkä noita MMB:itäkään enää usein nappaile. mä oon kyl ollu menneisyydessä tosi sekasin niillä ja muilla aineilla, ja Kellyhän käytti sitä tilaa kerran hyväkseen.. ja teki musta Unleashed-videon. mut sen jälkeen ei oo ollu enää mitään vastaavaa. emmä mitään tee. visioin vaan.

kohta tarttee ottaa lääkkeet ja sit soitan sille Kellylle vielä kerran, mut saa kyl olla viimenen. ja sit kyselen onks Shade jo puhun Louisin kans ja jos ne ei huoli mua mukaansa ni meen sit yksin SunFlyhin olemaan. OU tosin olis edullisempi mesta jos mä sen jälkeen vielä Bradille meen... ei tarttes ajaa niin älytöntä lenkkiä. on mul täs viel aikaa miettiä asiaa.

No comments: