05 November 2008

temppeli & co

5.11. joo se mun temppeli. alkaa vähitellen näyttää valmiilta. ostettiin eilen Stellan kans sinne sellanen pöytä mikä on uus mut näyttää antiikkiselta, ja kulho suitsukkeille. se pitää vaan täyttää vielä hiekalla, mut en oo vielä kerenny ajatella mistä mä sen hiekan otan. pitäs löytää joku erikoinen paikka aavikolta. tonne oli alun perinkin rakennettu jalusta buddha-patsaalle, ja tilattiin se eilen. ei otettu kullanväristä vaan kuparinvärinen mis on kultahippuja. siihen tulee vissiin sammalenvihree tausta. tänään käytiin kattoo yhestä antiikkiliikkeestä joka on auki vasta kahesta eteenpäin ni sellasia raameja mitkä on aitoja temppeleistä, niinku buddha-patsaiden ympärille. ostettiin yhet. mut ne tulee sinne sen taakse et syntyy syvennys. jotain taustaa. oli aika saatanan kalliit. ja se buddha on kans aika hintava, mut se ei oo antiikkia et sikäli aika halpa kumminkin. kohdevalo mullon katossa mikä on tavallinen valkonen ja pitää kattoo miten se toimii. et onks se liian kirkas ja valkonen vai käviskö keltanen paremmin. et miltä mun buddha näyttää sen valossa. kattelin tota pikkupatsasta kans mikä mullon olkkarissa, et veiskö sen sinne alas kans, mut en varmaan. se on kumminki ihan hyvällä paikalla tossa telkkarin vieressä.

Stella on vähän toiminu mulle tyylieksperttinä noitten värien kans. et se sano et vihree tausta olis jotain erilaista, ja siitä buddhan väristä se sano kans et kullanvärinen vaatis sit melkein punasen taustan ja keltasen kohdevalon ja se vois sit olla liian iso kontrasti ku seinät on mustat ja aseitten kohdevalot on sinertävät. et sikäli toivosin et toimis toi valkonen kohdevalona. mut saa nähä. buddha tulee jonku parin viikon päästä.

olin viime perjantaina Kellyn luona, ku en saanu sitä soittamalla kiinni ni ajoin sinne kattoon onks se kotona. illalla. Colin oli just lähös johkuun omiin menoihin, et silleki sopi se et mä jäin sinne vähäks aikaa. Kelly tarjos mulle vähän syötävää ja tuli sit vedettyy sen kans kaikkee herkkuja. se otti kans pari drinksua ku se oli vähän kireenä jonku työasian takia. et sai ittensä rennoks ja oli hyvää seksiä ja kiva olla vaihteeks sen kans. olin siel johkuun kahteen asti tai vähän päälle. ei se pano niin kauaa kestäny, mut sen jälkeen maattiin vaan sängyssä ja juteltiin kaikkee. Kelly tuntu jotenki nuorentuneelta sillon. munikäseltä. puhuttiin The Holesta, se sano et oli käyny siel pari kertaa. no sekin on useemmin ku mitä mä oon siel käyny. mun olis nyt täl viikol tarkotus lähtä sen kans johkuun bilettään heti kun päästään yhteisymmärrykseen siitä mihin mestaan. mä haluun Privateen ku mä tykkään siitä mestasta, ja se haluu Bazaariin mitä mä en tunne enkä oikeen oo sillä tuulella et huvittas tutustua mihkään uuteen. mut ehkä mä annan periks. ku mä haluun niin kovasti tehä Kellyn kans jotain. ^_^

lauantaina oli sit synttärit ja ihan hyvin meni ilman mitään kummosempia juhlia. en saanu mitään erikoisia lahjojakaan täl kertaa vaikka tuli kolkyt täyteen. enkä mä tunne oloani kolkytvuotiaaks. jotenki mä oon jämähtäny sinne kahteenviiteen tai vähän päälle. no joo, Eriniltä sain osakkeita. sellasen paketin. se kävi meillä Simonin kans ja ne kerto vähän siitä paketista ja et mun ei tartte olla mitenkään aktiivinen niitten suhteen, et kunhan pidän ne vaan itelläni. Erinin firman SD:n osakkeita, ja sen sisaryhtiön Serene Dayn joka on perustettu vasta aika vähän aikaa sitte, jonku vuoden vanha se oli. sit sain rahaa siltä kans. ihan kiva metodi pesettää rahaa kavereillaan.. heh. Kelly anto mulle lahjan mitä en voi näyttää kelleen tai menee loputkin maineesta, heh, mut mitä voi pitää päällä sen nähden ja ehkä joittenki sen kavereitten. Yan anto parit valokuvat mitä en niitäkään voi näyttää kelleen, mut tuli niistä hyvä fiilis ku kattelin. Shade ja Stella anto mulle yhteislahjana sellasen aika paksun mut kevyen kettinkikorun mis on laatta ja mun tagi. voi pitää bileissä. se on siisti. :) Stellalta sain sit rahaa kans. varmaan ku mennään Kellyn kans ulos ni laitan sen korun kaulaan ja ton yhen uuden teepaidan ja rannekkeet. mullon yhet mustat. ja sit yrittää jos pääsis maastohousuissa sinne Bazaariin sisälle. jos ei ni se on sit vaan huonoo tuuria. mullei vaan satu oleen muita kunnollisia housuja. farkut ei oikeen sovi muuhun tyyliin enkä mä tunne oloani oikeen kotoisaks niissä.

no, meni viikonloppu ylettömän kakunsyönnin merkeissä. sitä riitti maanantaille asti ku mä sain syödä sen melkein kokonaan yksin. Kelly ku kävi ni sano et sen pitää vahtia painoaan. Erin söi pikkupalan ja Simon kans mut ne ei voinu olla kauaa, ja Shade söi yhen palan puoliks Stellan kans. Stella söi kyl sit maanantaina kans kaks palaa. mä laitoin siihen vihreetä kermavaahtoo päälle. se oli ananaskakku. ja oli muuten hyvää. :) ulkonäöltään ei hirveen täydellinen mut mä tykkäsin kyl kätteni jäljistä.

näin viime yönä aika häiritsevää seksuaalisesti latautunutta unta yhestä biologisen faijan sukulaisesta kenet näin viimeks ku olin kolmetoista. mistä vitusta tommonen tuli? mä vaan ihan ohimennen muistelin jotain lapsuuden synttäreitä. mut siinä unessa eniveis mä olin keksiny okei lahjat kaikille ketä pitää jouluna lahjoa, mut herättyä tajus miten järjettömiä ne kaikki oli. oli taas aika tappelua päästä hereille tänä aamuna. 20 vaille 10 se sit onnistu. mut saattaa hyvinkin olla et nukun huomeen pitempään. ku perjantaina on taas aikanen herätys ku lähen taas asioilleni ja istuun vastaanotolle. :P ei kyl yhtään huvittas. mut tarttee kans hakee yks koriste-esine/astia minkä menin varaan viime pe. se sopii vaan mun talouteen niinku nakutettu. :) eikä ollu ees kallis.

mulle soitti tänään yks kuka tuntee Johnin, ja välitti siltä sellaset terveiset et se oli kirjottanu vastauksen siihen mun kirjeeseen ja laittaa huomeen sen postiin, ja et sen mutsin luona on jotain mun kamoja mitkä mä ehkä voisin hakee sieltä. se Jennifer sano kans et mä ilmeisesti merkkaan tosi paljo Johnille, vieläki vaikka oon sen ex. joo se on Janen avustaja ku sillä kädet on heikot ja tärisee vaan eikä se pysty tekeen mitään kotitöitä. se asuu niillä siel niitten talossa. John oli ollu liian ujo soittaan mulle ite, vaikka mä lähetin siinä kirjeessä mun puhelinnumeron. jotenki tuli hirvee ikävä sitä. oltiin sillon just siel niitä raameja kattomas eikä voitu puhuu pitkään mut mä sanoin et soitan sille huomeen johonki aikaan et se voi kertoo vähän mitä Johnille kuuluu ja sellasta. on nytte kans ikävä Johnia ja mä harkitsen et jos menis vielä tän vuoden puolella sitä kattoon. tosin mullon nyt sitä ennen muuta puuhaa. Bill Grey tulee tänne 19. päivä ja on 23. asti eli sen viikon loppuun. ja mun pitäs saada joku deitti aikaseks O-manin kans. eli donitsimiehen. :) meni mönkään ne suunnitelmat mitä oli viime viikolle eikä mul oikeen tälläkään enää oo aikaa tai on muuta menoa. joo, joskus en tee mitään moneen päivään ja joskus on jatkuvasti jotain menoo. mut sai nytte ainakin ton temppelin melkein valmiiks.

kas, aika meni niin et vaan hujahti. kello tulee kohta kymmenen. alkaa väsyttää kans jo siihen malliin et meen piankohta petiin. tosin saattaa olla et se peti sijaitsee jossain muualla ku täs talos. jotenki ei vaan huvita herätä huomenaamulla ja huomata ettei ookaan yksin. sekin olis harkitsemisen arvonen idea jos menis temppeliin koisimaan... tai autoon. tai jonku kaverin luo loisimaan. tai rantaan. enivei, mietin asiaa. kuuntelen tän levyn loppuun ennen ku lähen mihkään ja juon ton vesipullon tyhjäks.

No comments: