11 January 2009

11.1. mul on vasemmat reisilihakset jostain syystä kipeet. kesämusaa soimas. väsyttää vähän ku heräsin aika aikasin laittaan Birdylle aamupaloja, eikä menty kovin aikaseen nukkumaan. mut kaikinpuolin ihan mukava ilta.. :) kävi äsken mielessä sellanen ajatus jos yrittäs saada kuukauden taukoo alkoholijuomista. tänään tulee viikko täyteen eikä oo ollu ees mitään ihme himoja siihen. mul ei oo olutta kotona ja votka tuli juotuu pyhinä eikä noi muut hirveesti houkuttele. korkeintaan voi ruuanlaittoon käyttää. vermuttia ja sellasta. viiniäkään ei tee mieli vaikka sitä kyl olis vielä pullo tai pari. kaikkiaan on nytte fyysisesti terve olo. jos sitä ei lasketa et kunto on sikahuono. :P jatkuva teen litkiminen auttaa kans ku saa nestettä ja se huuhtoo myrkyt elimistöstä. laitan kohta kans teetä ja Stella varmaan haluu juoda sitä mun kans. se on kans teen ystävä.

Joni ja pikku huora ei oo vielä tulleet takas. et niistä ei oo kuulunu mitään. mut kai ne on ihan kunnossa. Birdy katteli aamul piirrettyjä ja nyt se pelaa tos jotain tasohyppelyy toisel koneel. siinä ei oo paljo mitään pelejä enkä mä anna Birdyn pelata noita Shaden pelejä täl isommalla. sille vois tulla niistä pahoja unia ja muutenki niis on ikäraja 16-18 kieppeillä.

mä meen kohta takas olkkariin ku sinne paistaa aurinko ja on lämmintä. oli aamul aika helvetin kylmää pihalla ja sisäl ihan kuiva ilma. piti rasvata jalat ja kattoo jos yrittäs ottaa sen tavaks sen aikaa ku on viileetä. joka aamu käsivarret ja jalat, ku ihokin on elin ja sitäki pitää hoitaa. :P mulhan naama kuivuu ellei siihen pane rasvaa joka kerta ku sen pesee. mul on tollasta hajustettua ja sit on ihan perusrasvaa ilman mitään hajuaineita, et niitä vaihtelen. ja kunhan kevät tulee ni tähän taloon hommataan uus ilmastointilaite. lämmitys toimii, mut sitä ei kestä jos kesäl on vaan tunkkanen kuuma ilma sisällä.

myöhemmin iltapäivällä: olin vähän pihalla ja näin O-manin ku sille sopi aikasemmin. oletin jo melkeen et se raahaa sen amishin taas mukanaan, mut ei se. sil oli melkeen samanlainen toppatakki ku mulla ja naureskeltiin sille vähän. oltiin kahvilla jolloin puhuttiin autoista ja kämpistä (se kerto et on vastikään laittanu kämppänsä kuntoon ja mä kerroin et mullon tääl kolme kämppää ja NB:s yks ja niin poispäin) ja vähän mun klubeista joilla mun oli pakko taas kehuskella, heh. sit mentiin rantaan käveleen veden lähelle ja siel puhuttiin lapsista. mä kutsuin sitä meille käymään kattoon Birdyä mut ei sit saatu viel mitään sovittua. mul oli kännykäs pari kuvaa Birdystä ja näytin niitä sille, ja mul oli kans yks kuva Akesta ja O-man sano et se on söpö. ja et miten noin söpö olento voi olla täys huora. mut voi. sanoin kans et se varmaan antas O-manille kans jos menee kysyyn siltä. et voitas joku päivä käydä siel Kellyn paikassa ku se ja Joni asustelee siellä - sillon tietty ku Joni ei oo siellä - tai sovittas joku muu mesta mis nähään. jos menis vaikka Aluminiumiin (se Kellyn klubi minne saa tuoda nuorta seuraa) ja ottas Aken mukaan sinne. Birdyy mä en haluu sinne viedä ku ne muut "nuoret seurat" on aika huoria kaikki. joku roti. :P O-man kiinnostu siitä mestasta ku mä siitä kerroin. mut mä en haluu siel alkaa kovin usein oleilla. voihan siel käydä, mut ei tartte jäädä asumaan.

mul on jotenki nytte vähän ristiriitanen olo tosta tapaamisesta. toisaalta O-man on ihan kiva kaveri ja mä tuun hyvin toimeen sen kans ja meil "on paljon yhteistä", mut toisaalta mul on sit niin paljon muuta kaikkee mistä sen kans ei voi puhuu ja mitä juttuja se ei ehkä ymmärrä tai mitä mä en haluu kertoo sille. mut sellasta se vähän on noitten suhteitten kans. et pitää salata itestään kaikki muu ku noi jutut.

joo, se kysy haluisinks mä joku kerta mennä kattoon sen kämppää, ja voitas sit "viettää iltaa yhessä". ihan kaksin vaan. heh. ja se lisää tavallaan sitä ristiriitaa ku mä oon kiinnostunu siitä seksiseuranakin ja olis mahiksia, ja silti mä en oo sen ikäryhmää yhtään. ja ku on sellanen fiilis et se vaan haluu "kokeilla" ja leikkiä mun kans eikä meinaa sitä tosissaan, ja sit on aina sellanenki mahis et yhen yön juttu pilaa ystävyyden, et mä oon alkanu vähän epäröimään. mut katotaan nyt mitä tapahtuu. mä mietin asiaa. ehkä olis vielä liian aikasta ajatella seksiä sen kans, mut jos tarjoutuu tilaisuus ni kai mä siitä otan vaarin.

Hypnol on ens lauantaina keikka Bazaarissa. soittelee chillareita loppuyöstä. mä ehkä meen sinne vaikkei siitä muusta musapuolesta oo mitään hajua millasta se on. teemana Nostalgia. ehkä ne soittaa jotain vanhoja hyviä biisejä. joo se on Hypnon eka keikka sairasloman jälkeen. mun pitäs sitä varmaan nähä ens viikol muutenki, mennä vaikka käymään sen luona joku ilta. saa nähä. et muistanko. oon lähös helmikuun tokal viikol NB:n jokskin aikaa ja kyselin Halolta et lähtiskö se mun kaa sinne kattoon sitä mestaa. oli se siitä kiinnostunu. :) kertoilin sille vähän miltä siel mun kotikonnuilla näyttää, joesta ja hautausmaasta ja siitä mun blokista. en oo viel varma meenkö autolla sinne. lentäminen kyl huvittas, mut ku ei voi viedä aseita. et kai se on autoon tyytyminen ja koko päivän ajoon. aattelin meinaan vähän et vois mennä Halon kans, jos se lähtee mun mukaan, käymään ampumaradalla tai siellä mestassa mis mä olin sillon kerran Angelon ja niitten muitten kans yöllä. mis on se lentokoneen runko. vähän eksotiikkaa ikäänkun. :)

..jäin miettiin mitä niille tyypeille mahtaa kuulua ja onks ne vielä kuvioissa mukana. vois kysellä niistä Angelolta ku nähään. hyvää lämmittävää inkivääri-sitruuna-teetä juodaan. kohta pitää laittaa jotain ruokaa Birdylle ku se syö vähän eri aikoihin ku me muut, ku mä yritän pitää sen päivärytmin normaalina ja ku sen pitää mennä nukkumaan aikasemmin. Shade ei ilmeisesti oo enää tänään tulos tänne. se taitaa ottaa sen muuttamisen ja itsenäistymisen tosissaan. mut ihan hyvä vaan niin. mä aloinki jo kyllästyä siihen et se tääl asusteli. :P Stella lähtee ens ke kolmeks päiväks Dubaihin ja kyl mä oon ilonen et pääsen siitä vähäks aikaa eroon. vaikka siis on se ihan kiva et se tääl on, mut ku nytte tääl on vaan vilissy porukkaa ja mä tartten kans aikaa olla yksin välillä. et ollaan sit varmaan tääl kolmestaan Birdyn ja Halon kans ja Birdy on oppinu oleen huomaamaton. tai siihen et se saa tehä mitä haluaa ja saa kaiken mitä keksii pyytää niin kauan ku ei herätä negatiivista huomiota.

mitähän muuta? emmä nyt keksi muuta juttua. pitää kohta ku on hoitanu Birdylle ruuan putsata akvaario taas vaihteeks ja vettä puuttuu viel ämpäreistä puolet. en jaksas ajatella tulevaisuutta mut ne ajatukset tunkee aina välil väkisin mieleen. se et jos mä en tulevaisuudes asu enää täs talos. :( onhan tähän kiintyny ja silleen. mut jotenki emmä vaan voi kuvitella et täs olis nyt kaikki. koko elämä. yhessä talossa. tai et mä täs koko ikääni asustelisin. on parempi vaan olla ajattelematta noita tai alkaa taas ahdistaa. vastahan mä pääsin siitä eroon. mut toi akvaarion putsaus on sekin jotenki ahdistava toimenpide usein. ja siihen liittyy ne ajatukset siitä et jonain päivänä mul ei enää oo kaloja, ja sit jos mä muutan takas NB:n ni emmä sinne voi kaloja hankkia, tai voin, mut ne pitää sit tappaa jos meinaan muuttaa sieltä kämpästä taas johkuun muualle. tai antaa pois. ja jos mä muutan ni tulee kyl ikävä näitä täkäläisiä kavereita ja ilmastoo ja niin poispäin. tuntuu et ei se oo mitään käydä tääl aina välil, olla pari-kolme viikkoo ja silleen. mut jotenki kans näihin paikkoihin liittyy sellasta ahdistusta ja pahaa tunnetta mistä haluis päästä eroon. emmä tiiä. joskus mä oon vaan ihan umpikujassa enkä tiiä mitä haluan. nytte mietin kans sitä et millasta olis seurustella Halon kans. ja Alista mä oon elätelly samoja kuvitelmia. ja Al ei tuu tänne. ja joskus mä en vaan jaksa olla ja elää. :(

No comments: