10 January 2009

kumpi on parempi

10.1. nyt mullon sellanen punanen pohja kans blogiin, joskaan sekään ei oo mun itetekemä. et sekin on vaan samasta lähteestä ku tää mustavalkonen ja siin on vaan mun tagi päällä. mut silti aika kiva. Rise of the darkness. :) mut mul on nytte itelläni ideoita omaan pohjaan ja kattelen ens viikol sit jos niitä alkas toteuttaa.

oltiin eilen SunFlyssa. nelistään eli mä ja Stella ja Joni ja Halo. ihan kivaa. emmä nyt siitä jaksa laittaa mitään. mä oon nyt vähän konfliktissa ku Stella kysy multa yöllä ku tultiin takas kotiin et kummasta mä tykkään enempi, Jonista vai Halosta, tai siis kumpi on parempi pano. Joni on niinku paljon lapsellisempi ja "heikompi" ja mä kyl tykkään siitä sellasena, mut silti oon vähän kallistumassa Halon kannalle. se on itsenäisempi ku Hypno ja se on silti heikompi vaikka se on pari vuotta mua vanhempi. et se on se alistuva osapuoli. mut se ei oo silleen yhtä helposti alistettavissa et se on silleen erilainen. et vaikka se on hiljanen ja vähän ujo ja silleen ni se ei anna mun saada ylivaltaa, ja se on niinku challenge. :) et mul on tekemistä siinä et saa sen alistettua. heh. ja Joni taas on sitä tyyppiä et se menee heti polvilleen ku sitä vähän uhkailee. on se olevinaan niin kovista ja itsenäistä - yksinään. mut mun kans heti huomaa kumpi se on tossun alla. ja se on kans sellanen tyyppi et se suostuu melkein mihin vaan. tai ei ainakaan paa vastaan niin hirveesti. ja se sen huorakaveri on samanlainen. ja mä oon alkanu vähän kyllästyä sellasiin tyyppeihin. onhan Joni kyl söpö ja silleen mut mikään ihmeempi persoonallisuus se ei oo. siinä ei oo munaa. eikä se oo mikään suuri saavutus joutuu puukotuksesta lusimaan. no joo ei se kyl toisaalta sillä mitenkään kehuskelekaan. mut sanoisin et kyl mä Halosta enemmän tykkään.

siinä on kans jotain sellasta salaperäsyyttä, ku mä en tiedä siitä just mitään ja ku se ei paljoo puhu omista asioistaan. ja sit se ku se on kiinnostunu sakkolihasta. eikä se silleen välitä moraalisista kysymyksistä, niinku Joni oli kuulema saanu hirveen morkkiksen siitä ku oli paneskellu sen huorakaverinsa kans. no joo siis se on heikko ihminen. kylhän sen jo siitäkin näkee et se juo. :P (paraskin sanomaan oon ku itekin oon heikko nisti.. mut nyt mul on yritystä pitää pitempi tauko alkosta ja sitä on alla jo 6 päivää eikä ees tee tiukkaa, eikä dh:takaan oo menny). mut Halosta mä olisin kiinnostunu tietämään enemmänki ja näkemään sitä useemmin. mä voisin jopa sponssata sen matkustelua.. ja se on jo aika iso juttu multa.

joo siis aineita ei oo tullu otettuu ku on nyt ollu tää viikko aika helvetin paha olo välillä ja oon popsinu vaan rauhottavia. en hakannu ketään ku viiltely autto siihenkin pulmaan ja nytte yritän juoda vitamiinikasta mehua et haavat paranis nopeeta. tuli hyvästi verta. heh. se on jotenki aina possari juttu jos verta tulee ja virtaa eikä pelkästään jähmeitä paksuja pisaroita. et se et virtaa on niinku merkki siitä et on kaikki kunnossa tuol sisuksissa. :) teetä oon kans juonu ihan kiitettävästi ja muita nesteitä. mul menee nytte aivo jumiin vaihteeks jo senki takia et oon istunu täs jo aika kauan, et pidän vähän taukoo ja laitan vaikka jotain syömistä itelleni. sovin et nään O-manin tos alkuviikosta eli ma tai ti, kumpi sille käy. on vähän chattailtu foorumilla ja mul on alkanu taas kiinnostaa nuorempi liha niinsanotusti. niitten juttujen takia ja muutenki. ku tääl pyörii toi yks huora koko aika ni on käyny mielessä useemminkin ku kerran et jos se suostus toistamiseen..? ku se kerta kaikille muilleki antaa ni miksei mulle kans? joo mut nyt mä meen syömään ja pyörittelen syödessä noita juttuja mielessäni.. heh.

illalla: Stella sano et Halo tykkää musta ja sen mielestä mä oon kiinnostava persoona, ja se tykkää siitä et mä en oo moralisti, enkä kaksinaismoralisti niinku Stella (heh), ja et se tykkäs siitä ku eilen mä käyttäydyin aika omistavasti ja halusin mm. et se istuu mun vieressä ja pidin kättä sen polvella ja silleen. kysyin et tietääks Stella ehkä mikä on Halon suhtautuminen väkivaltaan mut ei se tienny. mut voimmä kysyy siltä iteltäänkin sit ku se tulee tänne myöhemmin.. jos naposteltas vaikka vähän huumehia et poistus estot kummaltakin.. he he. Stella sano et Halo on puheliaampi pilvessä.. mul on tuol viel yks eva ja mä voin itte syödä enkelin vaikka nyt ku niitä viel on. säästäminen alkaa vasta kuun lopulla. :P laitan meille popcornia ja istutaan sohvalla ja katellaan telkkaria. pitää häätää muut porukat muualle. tai no Birdy varmaan haluu pelata jotain ni jos Stella olis sen kaa pelihuonees. Shade on muualla ja Joni ja sen pikku kaveri lähti Kellyn luo ku se kutsu niitä (ja sil oli ihan takuulla taka-ajatuksia, heh, eikä se takuulla yksinkään oo). siis se kakara on niin huora ku olla voi. :D

no joo nyt lähtee ajatus vaeltaan... :D kaikkeen kivaan mitä sen huoran kans vois puuhata. alkaa toi tuol jalkojen välis heräillä. heh.

tai kyl Halo kelpais sekin. vois ehkä olla parempi oottaa et se tulee ku että jos alkas ahdistella Birdyä viel sitä ennen ku se nyt tääl kerran on. öh, meen vetään sen enkelin naamaan ja mietin asiaa. :P tää on nyt taas samanlainen juttu ku sen jonkun pahoinpitelyn / viiltelemisen kans. se et kumpaan ryhtyy. tai kumpi olis "parempi" tai kumpi olis vähemmän vahingollinen juttu. sekä itselle että muille. et viiltely on parempi mun imagolle ja muille, ja Halon oottaminen on parempi mun psyykelle ja muille. jos Ake olis tääl ni mä en välttämättä sais itteeni pidettyy kurissa. tekee mieli opettaa sille tapoja.. ja mun psyyke alkaa miettii Birdyy entistä enemmän.

ja alkaa ruuvi näköjään löystyä kans taas kerran ku tulee tollasia kummallisia hetkiä et ikäänkun pimenee pääkopassa ja näkö sumenee ja tarkentuu yhtäaikaa ja valtava voima ikäänkun hyökyy mun sisällä ja kädet puristuu itekseen nyrkkiin. tulee pakottava tarve tehä jotain -> tehä niistä fantasioista totta mitä mun päässä pyörii. joo meen syö sen enkelin ja yritän rauhottuu. hitto ku joskus on vittumaista olla tällänen. mut on tää kans tavallaan hyvä tunne. vaikka on kaikille parasta et mä yritän tukahduttaa sen heti alkuunsa. :P mut ku mä niiiiiiiiiiin tahtosin antaa periks ees joskus. ó_ò tuntuu et jos mä vielä kauan patoan ni joku kerta purkautuu niin pahasti et tulee ruumiita. ajattele sitä Haloa. ajattele sitä ku pidit kättä sen polvella siel klubilla. ajattele sitä et se on kiinnostava tyyppi. älä ajattele niitä kakaroita. niitten pieniä jäseniä. niitten avuttomuutta ja pelkoa. mä hajoon. >.< ens viikol mä joko käyn hakkaamas jonkun tutun tai vedän ranteet auki.

No comments: