17 January 2009

kas, katarri

17.1. olis joo se Hypnon keikka tänään. mut mä oon melkein sillä kannalla etten lähe sinne. oon meinaan vähän kipee. ja Halo on kans. mut kai me silti sinne raahaudutaan. Joni saa kattoo Birdyn perään sillä aikaa. Ake ei oo tääl eikä mul oo mitään hajua missä se on tai kenen kanssa, mut Joni sano et se on okei, et kai se vaan on saamassa mitä haluaa. mä pelästytin Birdyn eilen ku sanoin et sen pitäs olla kiltti O-manille sit ku nähään. mut emmä nyt enää oo niin varma et haluun ne toisiinsa tutustuttaa. ei vaan jaksa sitä kaikkee. Ake ja Joni lähtee pois ens pe, et oon alustavasti menossa Aken kans Aluun huomeen ja nähään O-man siellä. vituttaa sekin juttu jo aika ajoin. ja mitä jos se on joku helvetin ansa? et kytät hyökkää sinne mun "kaverin" käskystä kesken bileitten? ja mua käy aivoon se huora ja sekin et oon itekin paneskellu sen kans ku kerta se sitä jatkuvasti kerjää. ja se ettei yhtä hetkee saa olla yksin täs talos saatana. olin mä jo kerran temppelis ovi lukossa pari tuntia, istuin lattial ja kuuntelin musaa ihan vaan et sais olla vähän aikaa rauhassa. kattelin mun hienoja "seinäkoristeita".

niitä oonkin vähän märehtiny täs ajoittain. tai sitä mitä uusia hankintoja vois tehä..

saattaa olla et mä täs lähiaikoina toteutan sen haaveeni uudesta, ihan tyhjästä kämpästä mis on vaan betonilattia ja -seinät ja missä saa alottaa kaiken ihan alusta. mietin jo et miten sen sisustaisin. meinaan et ihan muulla tyylillä ku mitä mun muut mestat on. jotain uutta ja radikaalia. jotain enemmän mun näköstä.

mut siitä ei oo mitään hajua mistä mä sen kämpän hommaisin ja millä sen maksasin. pitäs sit yrittää lyhentää tän talon kustannuksia jostain päästä. tai hommata jostain uus tulonlähde. vesilaskua vois kyl pienentää ihan radikaalisti sillä ettei enää käytä uima-allasta. mut se kun on melkein pakko olla käytössä Shaden ja Birdyn takia, ja on siel ihan kiva itekin lillua kuumina päivinä. ja kaveritkin tykkää siitä. no joo, on mul toi mitä Stella mulle maksaa vuokraa tosta yhestä kämpästä, ni jos sillä rahalla hoitas sen uuden kämpän vuokran. ku sen NB:n kämpän menot mä otan SunFlyn tuloista niinku oon tehny jo vaikka kuinka kauan. ja bla bla bla. kiviäkin kiinnostaa.

on muutenki pää kipee, ei tartte tollasia ajatella nytte. mul nyt vaan on sellanen haave et vois alottaa alusta jossain. kohta tarttee ottaa lääkkeet ja ruokkii kalat. Birdy haluu aina katella ku mä ruokin ne. et sen vois piankohta opettaa ruokkiin ne ni mun ei tarttis. se vaan aina unohtaa ne ruoka-ajat ku sil on muuta puuhaa. *tauko* nokka vuotaa ja pää meinaa haljeta mut tossa on kuumaa juotavaa ja oottelen et se jäähtyy juomakelposeksi. en kyl huomeen meinaa herätä aikaseen tekeen aamupaloja, se on varma. jos mä kumminkin soitan Hypnolle etten pysty tuleen ku oon kipee. ei millään vaan jaksas lähtä mihkään. kai se ymmärtää. Halo torkkuu tuol sohvalla eikä se oo paljoo muuta tehnykkään koko päivänä. mä nyt vielä jaksan puuhailla kaikkee ja pihallakin käväsin päivällä, et ei oo silleen voimat pois. päätä vaan kivistää lähinnä. no joo, kolme vuotta ja kaks ja puol kuukautta olin terveenä ilman minkään sortin flunssaa. :)

luin tänään vihosta siitä ku viimeks olin psykopaatti-Alanin "käsittelyssä". :) possaria. se kerta oli ehkä kaiken paras. ne säännöt oli tosi hip ja cool. muutenki mä aina muistelen seksiaddiktiokausia lämmöllä. heh.

joo. mitäs muuta? olin Yanin luona torstaina ku alko tulla ekat flunssan oireet. juotiin viiniä. mul oliki kymmenen päivän tauko alkosta. jee jee. ja nytte sai sen putken kans poikki mikä jäi päälle enkeleistä, ku se et on kipeenä on tavallaan possaria vaikkei hirveen hyvälle tunnukaan. ja oon vaan katellu niin paljon telkkaria et pysyy ajatukset pois kaikesta negatiivisesta. ai saatana ku välil oikeen vihlasee otsaontelossa. :P joo siis Yan puhu jotain kesästä ja sit niistä filmeistä mitä se ja Shade teki yhessä. mä en jaksanu paljo seurata sen puheita. mut viini oli hyvää.

muuten ei oo tehny ees hirveesti mieli mitään juoda. teetä vaan lipitän ja nytte limua ku ostin perjantaina. tollasta mikä ei oo hirveen makeeta, ku Birdy juo sitä kans eikä sen pitäs saada niin paljo makeeta. tänään ja eilen syöty vaan pizzoja ku ei jaksa muuta ruokaa laittaa, mut huominen pitää tulla toimeen ilman. teen vaikka jotain pastaa ja kastiketta. no, nytte oon jo päättäny etten ota Birdyy huomeen mukaan Aluun. ei se oo hyvä paikka sille. ja mulle tuli oikeesti vähän huono omatunto siitä ku se pelästy. sillon ollu viime aikoina aika usein painajaisia siitä ku... no siitä kaudesta sen elämässä ku tyypit käytti sitä seksuaalisesti hyväks. ja sit sellasia et se on ulkona pimeessä eikä kukaan välitä siitä eikä haluu auttaa sitä vaikka sil on paha olla. :P mul on ollu kans vähän sentapasia unia joskus. mut eniveis mä tiesin et Birdy on hankala tapaus ja silti mä otin siitä vastuuta ja aloin huolehtii siitä. myönnetään et mä oon tehny pahoja virheitä enkä mä oo syytön sen onnettomuuteen, mut nytte mä oon alkanu vähitellen tajuta miten toisesta huolehditaan oikein ja näen vaivaa ja silleen. ja sillon ku on itellä oikein paha olla, ahdistaa ja pelottaa, ni ku ajattelee et tää on sitä mitä Birdy tuntee ku se raiskataan, ni siitä kans oppii jotain.

oon vähän puhunu Halon kans suhteista. ku se on joskus aika epätoivonen ku se ei löydä ketään, tai sit ku löytää ni kaikki menee päin helvettiä sen tyypin kans tai se on joku tosi kusipää. mä sitä vähän vihjailin et oon ajatellu välillä millasta se olis jos me seurusteltas. mut sanoin sit kans et mun kans ei siitä tulis mitään väkivallatonta suhdetta. :P ja sanoin kans et se olis sit vähän sääli ku se on sellanen ihminen kuka ei oikeesti ansaitse pahoinpitelyä on daily basis. se sano ettei oikein pysty kuvitteleen sellasta suhdetta tai et kukaan olis onnellinen sellasessa suhteessa. (no joo ei ollu Shade onnellinen, enkä mäkään, mut mun kohdal se johtu muista asioista). joo mut mä en vaan pysty kuvitteleen "puhdasta" suhdetta. enkä siis siinäkään mielessä puhdasta et oltas ilman huumeita. et vaikka toinen olis miten kuivilla ni mä saisin sen putoomaan ihan takuulla. :P Halo sano et se ei ikinä vetäs mitään suoneen. et sille riittää kasvikset ja napit. no joo ehkä me ollaan liian erilaisia et mikään suhde toimis pitemmän päälle..

sen jälkeen mä oon vähän miettiny jos vetäis Hypnon siihen parisuhdeväkivallan suohon. ihan vaan siltä perusteelta et kattoo mitä tapahtuu. :P mut ei Hypnon kaverit varmaan antas sen tapahtua. et mä saisin syytteen niskaan jos vaan hipasenkaan sitä.. joskus nää ajatukset ja fiilikset on vaan niin helvetin vaikee pitää kurissa. niinku tos keskiviikkona ja mä näin Hypnon cityssä. se näytti söpöltä, mut kans heikolta, ja se niinku herättää ton pahoinpitelyvietin ikäänkun. :P mä sillon lupasin et meen sen keikalle, mut nytte tuntuu et emmä pysty. joo mä lopettelen ja soitan sille ja kysyn haittaako jos mä en tuu sinne, ku oon kipee. nähään sit vaikka ens viikol joku toinen kerta. sit ku mä oon taas terve.

Birdy pelailee nytte tuol "huoneessaan" et mä ja Halo saadaan varmaan olla ihan rauhassa. et jos ottasin Suez-sanin mukaan olkkariin. mä oon pitäny sitä nytte sängyssä ja Halo on nukkunu sen toisel puolel eikä oo sitä häirinny, et ehkä se olis okei jos mä pidän sitä vaikka sylissä ku katellaan telkkaria. :)

No comments: