02 January 2009

uusi vuosi alkaa samoilla jutuilla

2.1. niin vaan vaihtu taas yks vuos toiseen. oon vähän mietiskelly jos jaksas uuden pohjan tehä tänne jollain eri värillä, mut ei oo mitään hajua millä värillä, eikä oikeestaan siitäkään paljoo mitä kuvia mä siihen haluisin. punanen tai vihree pohja vois olla okei.

oon nytte mun mökillä ja Shaden läppäri mukana ja täs on langaton nettiyhteys. ihme et se tätä mulle lainas. oli tänään aamul puhetta sen ja Stellan kans tosta ku Shade haluis muuttaa muualle. johkuun omaan kämppään minkä vuokran se maksaa itte ja hoitaa itelleen jonku laillisen duunin. tai no kyl se sano et muitakin ottaa jos saa. mut siis se on aikuistumassa eikä haluu olla riippuvainen, ja oon mä tietty ihan tyytyväinen siihen et se haluu oppia tuleen toimeen yksikseen. sit se punastuen sano kans et jos se oppii tunteen jonkun kivan tyypin ni se ei välttämättä haluis sitä tuoda meille deitillä. joo, ymmärrettävää. varsinki ku nyt Birdy on meillä. siis se on mun luona edelleen ja mä vähän meinasin et saa nyt taas asuu meillä jonkun aikaa ja mä yritän pitää siitä vähän parempaa huolta. no joo mut sanoin Shadelle et mä voin auttaa sitä löytään kämpän jos se haluu, ja jos sille tulee joku ongelma ni se voi aina tulla takas mun luo ja pyytää multa apua jne. ja Stella sano samat sanat. ja muutkin kaverit varmaan auttaa sitä jos se haluu. Erin ja Kelly. jotenki tuntuu et ihan hyvä juttu et se nyt viimein haluu irrottautua ja muuttaa muualle. jotenki se on mulle hyvä juttu, et ei tartte enää ottaa vastuuta siitä. onhan mul kyl toi Birdy mut se on jotenki erilainen, et sitä ei tartte ottaa niin paljon huomioon. no onhan se toisaalta vielä aika nuorikin. Shade oli helpottuneen olonen et kukaan (tai siis mä) ei suuttunu sille tosta asiasta. kai se edelleen jotenki pelkää mua. :( mut mä kyl tajuun millon pitää päästää irti. ei se varmaan tästä kaupungista muualle meinaa muuttaa, nyt ku sil on omiakin kavereita tääl. ei se sanonu mitään et haluis NB:n takas mennä, et kai se edelleen on jotenki mun lähettyvillä..

Halo oli jouluna ja uutenavuotena soittamas meiän bileissä. tos toissapäivänä se oli eka Hypno 'n' Techin lämppäri ja sit ku Cameron lähti ni se veti vielä back-to-back-session Hypnon kans ja sen jälkeen chillareita. oltiin tuol Orionin saarella. no joo, mut muuten Halo on asustellu tuol mun kakkoskämpässä ja sit meillä kans. se on nytte siellä kans. se sano et Birdy on söpö. heh. ja yks kerta ku olin sen kans kaupassa ni se vihjas autossa et se tuntee konstit saada "seuralainen" halukkaaks, se niinku pyys multa lupaa Birdyn suhteen. hassua. mä sanoin et joo on Birdy helppo saada halukkaaks esim. Rainbowlla mut se on vähän outo pilvessä. eikä se tykkää aineista kovasti et se juo mielummin. sanoin kans et mua se ei oo enää pitkään aikaan kiinnostanu silleen. jotenki ei vaan jaksa ees ajatella asiaa. heitin et mä ennemmin olisin kiinnostunu Halosta itestään. se vaan hymyili. mut ei oo vielä edenny se asia yhtään.

mä nyt halusin vaan olla yksin vähän aikaa ja tulin siks tänne. saattaa tosin olla et jotain seuraa hoidan itelleni vielä.. melko todennäköstäkin. Brad ei ollu uudenvuodenbileissä, et sen kans vois vähän juopotella tms. Chrisin se lähetti sinne ja se taas oli bileitten alusta loppuun niin pilvessä ettei varmaan tajunnu ees sitä ku Louis otti sen yhes vaihees mukaan yläkertaan.. heh.

niin joo laitoinko mä tosta jo, ku viime sunnuntaina ku mä en ollu paikalla ni Joni ja se pikku huora oli törmänneet Kellyyn siellä ex-hotellilla, ja Kelly kutsu ne ylös drinkille, ja se oli Louisin kans, ja ne sit paneskeli siellä keskenään ja kaikil oli kivaa. sain kuulla ma illalla ku tulin kotiin. pikku huora oli ma ja ti "jossain", mistä Kelly kerto mulle tuol bileissä et Louis oli ottanu sen mukaan vähän ajeleen. ^^ Jonin kans mul on ollu kaikkee.. se on nukkunu mun sängyssä ja silleen, ja laittanu mulle aina aamukahvit ku herään joskus 10-11 välillä, ja välil se on herätelly mua jos on jotain tekemistä. emmä sille oo mitään pahaa tehny. ihan vähän kuristin muutaman kerran ja seksi ollu vähän rajumpaa mut silleen ihan okei. se muuten yks kerta näki Shaden alasti ku meni kylppäriin takakautta, ja sano mulle myöhemmin et ne arvet ja viillot on kyl aika karseen näkösiä. no joo se on vähän makuasia. musta ne on kivan näkösiä ja Shade on kans sanonu et se on ihan tyytyväinen ulkonäköönsä eikä sitä haittaa jos ihmiset näkee ne arvet.

mul on ens pe aika testeihin.. ku ei voi koskaan tietää.. vaikka mä sanoin Chrisille sillon et uskon et sillä ei oo mitään tauteja, mut ku mul on jotenki nyt sellanen kausi meneillään et unohtuu kumi joka kerta. on kyl aika vittumaista. mä oon aina ennen pitäny huolen siitä et käytän kumia tai mun partneri käyttää kumia, mut nytte... ehkä se johtuu tosta psyykkisestä väsymyksestä. et ei jaksa enää huolehtii itestään. pitäs saada kiskottuu ittensä tästä kuopasta ennen ku tapahtuu jotain ikävää. joo ja jotenki olis kans aika iso ihme JOS Chrisillä EI olis mitään. ku se yleensä vaikuttaa aika välinpitämättömältä kuntonsa suhteen. lupasin Bradille hakee puhtaita neuloja ja mietin nytte pitäskö tehä se huomenna aamulla ku se yks mesta ei oo hirveen kaukana täältä, ja ku mä tartteisin itekin niitä ni ei tarvis hermoilla sit ens viikolla.

sain Yanilta joululahjaks lahjakortin sellaseen mestaan ku Studio. siinä oli mukana niitten flaba. aika siistejä kuvia. sil lahjakortil saa yhen sellasen 20 kuvan sarjan itestään. kattoo jos sais ittensä vähän parempaan fyysiseen kuntoon ja kävis siellä vaikka joskus keväällä. se on vuoden voimassa se kortti. Yan sano et ne lavastaa ihan mitä tahansa vaan pyytää, et mä saisin just sellasia kuvia ku haluan, ja niitä olis sit kiva näyttää kavereille. yks idea mulle tuli jo mieleen.. :)

mut ei siitä sen enempää. heh. jotenki ei nytte hirveesti kiinnostas kuunnella Bradin juttuja. sitä iänikuista löpinää käytön lopettamisesta ja jos löytys parempi kämppä (se nyt on siitä alkanu jauhaa ku mä istutin sen ajatuksen sen päähän, mut mitään se ei asialle tee) ja pitäs Chrisistä pitää parempaa huolta, ja sit niitten menneiden jauhamista ja millanen paskiainen Kelly on ja miten hirveesti Chris muuttu sillon ku se alko olla tekemisissä Kellyn porukoitten kans, ja sit tulee raivo ja se alkaa haukkuu Chrisiä huoraks ja meluaa siitä miten maailma on täynnä typeriä huoria ja nistejä ja blaa blaa. ja jos se on selvänä ni se on vaan masentunu. ei jaksas nytte. mul on viinaksia tääl, et vois kutsuu jonku tänne. Gaben ehkä. jos sil on aikaa. vois sanoo sille et voi tuoda ne kakarat mukanaan. sen pojan ja pyro-Billyn. olis hauska nähä niitäkin pitkästä aikaa.. jotenki mä oon hoitanu itelleni fiksaation niihin. et oon alkanu jopa iloita siitä ku pikku Kent vittuilee mulle. ja pyro-Billy oli ihan hyvä pano. joskus olis kiva kokeilla millanen se olis sillon ku lähistöllä palaa joku roihuten..... hehe. se luultavasti katuu tosi paljon sitä ku suostu sillon yks kerta mun ehdotukseen. tais olla tosi puutteessa sillon eikä pystyny aatteleen loogisesti. whatever.

joo rupeen soitteleen porukoille.. sehän olis jotain jos Gabe tosissaan sais ne kaks houkuteltuu mukaansa.. :) jos niille ei käy ni soitan Yanille jos sitä kiinnostas eka ryypätä mun kans ja sit tehä jotain muuta.. saa olla raju. :)

No comments: