07 January 2009

new year - same ol' problems

4.1. oli joo kivat pikku bileet perjantaina. Gabe tuli mun luo sinne mökkiin ja se otti Kentin mukaansa, ja ne oli hoitanu asian niin et pyro-Billy tuli sinne kans myöhemmin. heh. Kent oli innokas kulautteleen votka-appelsiinimehuja kurkustaan alas ja mä vähän puhuin sen kans kaikkee, et haluun olla hyvissä väleissä sen kans jne. eikä mua ne sen pikku ilkeydet haittaa. ihan vähän kans ahdistelin sitä pimeessä vessan edessä, mut ei se siitä hirveesti suuttunu tai mitään. Brad ilmaantu sinne kymmeneltä kysyyn olisko mulla puhtaita neuloja ja annoin sille ne kaks mitä oli jälellä. kävin eilen hakee uusia.. sit jonku aikaa sen jälkeen ku se oli häipyny ni pyro-Billy tuli. se oli vähän vittuuntunu sit ku sai selville kenen luo Gabe ja Kent sen oli kutsunu. heh. mut Kent kai sano sille jossain vaihees et sen pitäs olla kiltti mulle, ku se ei sit alkanu mitään. Kent oli aika kännissä ku se niitä mun tekemiä drinkkejä veteli yks toisensa jälkeen. Gabe vaikutti pysyvän ihan selvänä eikä mullekaan menny mikään pahasti päähän. ja pyro-Billy joi vaan aika vähän. ku Kent kyseli siltä missä se oli ollu ni se vaan katto maahan eikä halunnu kertoo, ja Kent näytti surkeelta.

jonain päivänä mä saan sen pikku huoran.. Gabe kerto ku käytiin pihalla tupakalla et Kent pelkää ja epäilee et Billyllä on joku toinen ketä se aina tapailee, mut se ei tiedä kestä on kyse et se on välil ihan epätoivonen. mut seuraavan kerran ku nähään ni sanon sille ettei sen tartte Billystä huolestua, ja mikä estää sitä itteäänkin pitämästä muita suhteita? sanon et mä olisin kiinnostunu siitä. :) kattoo mitä se siihen sanoo.

illalla: on täs ollu kaikkee puuhaa koneella tänään. syötiin äsken koko roikka pizzaa ja sitä jäi huomiseks lounaaks yli. Shade söi aika vähän niinku sen on tapana ku se tykkää olla laiha, enkä mäkään saanu omaani kokonaan alas. Stella lähti johkuun ja sano et Joni ja pikku huora saattas tulla meille myöhemmin. ja Halo on tulos tänne yöks ja kattoo jos sais sen nukkuun mun vieressä. et aika vilinää on ollu ja mua se on alkanu jo tökkii. et haluis olla välil omassa rauhassaan. oon miettiny nytte kans Lloydia aika paljon. se on kyl hyvä pano, mut emmä voi oikeen kuvitella et seurustelisin sen kans. ku monogamia ei oo muutenkaan mua varten, enkä haluis näin nopeesti alottaa uutta suhdetta ku vasta oon päässy eroon entisestä. heitin tos vähän vajaa tunti sitte yhen enkelin naamaan ku on alkanu taas ahdistaa, ja nytte on jo kevyempi ja parempi olo. Shade on se kans menos johkuun et mä varmaan istun olkkarissa Birdyn kans ja katotaan telkkaria kunnes ne muut porukat tulee..

7.1. olin eilen Halon kaa pihalla ja nukuttiin sit autossa. mut mä en hirveen hyvin nukkunu ku meni noita aineita illalla ja ne piti hereillä ja mul iski aamul joskus kuuelta ihan hirvee mahakipu ja se on jatkunu tänään koko päivän. liikaa vedetty viinaa ja aineita viime aikoina. Halo oli vähän "ujo" aluks ja mä hoidin lähinnä puhumisen. hölisin jotain Birdystä et kyl se saa Birdylle tehä mitä sitä vaan huvittaa, jos se niinku sakkolihasta on kiinnostunu, ja varmaan tolle Akelle kans. se ku on sellanen pikku huora kuka oikeen kerjää keppiä perseeseensä. Halo sano et sillon masennuslääkitys, et haittaaks se mua, ja sano et se haluu enemmän ku vaan yhen yön jutun. mä sanoin et mullon kans lääkitys päällä, et ei sellaset mitään haittaa. ja et mäkin olisin kiinnostunu enemmästä. Halo on jotenki "aktiivisempi" (seksissä) ja aikuisempi ku Hypno ja mä nytte mietin millasta olis jos me alettas seurustella. :) tuli vaan spontaanisti sellanen idea. mut ei siitä varmaan mitään tulis ku se ei haluu jättää kotimaataan enkä mäkään omaani. mut voitas aina sillon tapailla ku se on tääl. se vois olla mun luona yöt ku sil on keikkoja ja silleen. mut on kans sellanen juttu et mä en tiiä siitä ihmisestä just mitään ja kestää aikansa ennenku tutustutaan kunnolla, eikä sit oo varmaa et se mun kans haluu olla ku saa tietää mun pimeestä puolesta. joo kyl mä siltä kysyin haittaaks sitä et mä oon ollu linnassa. se sano et ei.

jotenki se on hyvä ihminen. ja sit ei ehkä olis sille ja sen psyykelle hyvä olla jonku niinku mun kaa yhes. ku jos mä alan johkuun uuteen suhteeseen ni se voi tosi herkästi mennä taas parisuhdeväkivallan kierteeks. mullon vähän sellanen fiilinki. et mullon ikävä sitä. et mä haluun olla kusipää ja pahoinpidellä rakasta ihmistä. mun piti Hypno nähä täl viikol mut oon perunu jo kaks kertaa just ton fiiliksen takia. ja mä sanoin sille ton kans. et jos me nähään ni voi olla et se saa kunnolla turpaansa ja mä raiskaan sen. se vaan siihen et miks mä sellasta tekisin ja se kuulosti pelästyneeltä, ja mä sanoin vaan ihan rehellisesti et siks ku haluan. on sellanen tunne ja mä tiedän et mun on vaikeuksia pitää itteeni kurissa jos mä jotain oikeen kovasti haluan.

joo ehkä olis paras vaan istuu kotona tää ilta. mut sit on kyl Joni ja Birdy vaarassa. vaikka mä tiiän kyl et Jonin kans saa olla rajumpi, mut se ei ehkä kumminkaan ihan sitä tarkota et vetää sitä kunnolla turpaan ja raiskaa. ku mä en tee sitä sen takia et ottasin huomioon mistä se tykkää vaan pelkän väkivallan takia ja ku mua huvittaa olla kusipää. hitto ku tekis mieli hakata joku.. vetäsin tos kyl äsken yhen enkelin ku ahdistaa, mut se ei ainakaan vielä oo auttanu siihen mitään, eikä välttämättä autakaan. no joo on kyl sanottava et Birdy on mulle just nyt melko yhdentekevä ja mun toivekohde olis Hypno. tai ehkä Ryan. niinku aina ennenkin. mut jos mä Hypnoo lyön ni perästä kuuluu. et Ryan olis "turvallisempi" kohde. musta tuntuu et oon laittanu nää jutut jo kertaalleen joskus. >.< joo mut tälläsiä mä vaan märehdin aina välillä. ..jos sanos Hypnolle et sen pitäs kertoo et joku muu olis hakannu sen jos joku kysyy, mut sit taas toisaalta ku ihmiset tuntee mut niin hyvin ni ne tietää et se valehtelee. Hypno jotenki on senkin takia kiihottava kohde ku se pelkää ja näyttää pelkonsa. oommä vaan vitun sairas persoona, ei voi muuta sanoo.

ei saa ajatuksia pois tosta. mul on usein tälläsiä kausia et jää joku juttu päähän pyörimään tai saa fiksaation johkuun juttuun eikä saa rauhaa ennen ku on joko toteuttanu sen fantasian tai märehtiny sitä päiväkausia. yleensä nää menee jossain vaihees ohi kyl. mut mul on sellanen pakko tehä jotain ja toteuttaa nää jutut. et aina ei pelkkä märehtiminen riitä. eikä huumeet auta. ne ei poista sitä tunnetta pään sisältä vaikka turruttaa ruumiin. Hypno parka. mun tarttee soittaa sille ja sanoo et jos mä ilmaannun myöhemmin sen kämpille ni ei sais päästää mua sisään. :P jotenki mul on nytte vaan toi fiksaatio siihen et tekee pahaa sille, tai Ryanille. emmä muita välttämättä haluis vahingoittaa. paitsi jos ei "originaalia" saa. eh heh heh. vittu mä en kestä tätä. kohta mä halkeen ja tää tunne on jo kääntymäs mua itteeni kohtaan et alkaa tehä mieli viillellä et sais purettuu paineet. ja sen mä varmaan kohta teenkin. Birdy pelaa tuol ja Joni syö jotain. meen mun huoneeseen. partaterät on sängyn vieres pussis. ei kaukana. ihan lähellä on "helpotus". seki on parempi ku tehä pahaa jolleen muulle ihan viattomalle ihmiselle.

rauhottaa vähän ajatella niitä partateriä.

rauhottaa oikeesti. mun tartteis vaan eka laittaa joku muu paita päälle ku mul on vaalee huppari enkä haluu et se menis vereen, ku jos se ei sit lähe pois ni kyl vituttaa. laitan jonku vanhan. jos Joni kysyy jotain ni sanon et en halunnu et se likaantus ku pitää huppuu päässä ku tukka on likanen. on kyl joskus aika keksiminen tekosyissä kaikkien juttujen suhteen. :P nyt mä meen sotkeen itteni vereen. happy new year everybody. ehkä viiltely kans auttas tohon ahdistukseen. no, kyl se yleensä..

No comments: