22 April 2009

21.4. namii juotavaa täs, mielenkiintosta musaa ja enkeli alla. et eiköhän lähe ilta sujumaan ihan hyvin. aika paha jumitus taas päällä, et ei kykene tekeen yhtään mitään tai meneen minnekään. O-man oli meillä tos pari päivää sitte mut ei sit tulle harrastettuu seksii millään yhdistelmällä. se epäröi ja mä olin ihan jumeksessa. Birdy oli kunnolla eikä onneks yhtään röyhkee ku se olis saattanu saada O-manin huonolle tuulelle tai epäröimään vielä enemmän. puhuttiin kaikkee ja juotiin parit oluet joo. kateltiin mun pihaa kans. se tykkäs tästä seudusta.

mun varmaan tarttee pakolla yrittää päästä huomeen liikenteeseen ku muuten mä jämähdän ihan täysin. oikein välil agorafobia nostaa päätään. mä muistan et mul oli sekin joskus tosi paha, ku asuin NB:s ja vedin happoja. oli usein sellanen negatiivinen trippi et mä pelkäsin ihan sikana mennä pihalle ja tunsin oloni turvalliseks vaan neljän seinän sisällä. en uskaltanu ees rappuun, et ku sinne tuli porukkaa kyseleen onks mitään myydä ni mä vaan myin ovenraosta ja kykin eteisessä pimeessä. silmät ei kestäny valoo eikä pää sitä minkä valo paljastaa. jotenki mä oon aina tuntenu oloni turvallisemmaks pimeessä..

mul on kans menny täl viikol ja viime viikol ruokavalio aika sekasin ja tullu syötyy tosi epäsäännöllisesti ja epämääräsiä ruokia, ja siitä mä oon nytte huomannu et mul on jonkinsortin syömishäiriö. tulee välil sellasia hetkiä et ON PAKKO SYÖDÄ. vaikka olis just syöny jotain ni aivo käskee hakee lisää ruokaa. mä kyl yleensä tappelen sitä tunnetta vastaan aika menestyksellisesti. et jos on maha täys ni ei syödä lisää mitään ihme epämääräsiä jälkkäreitä tai välipalan välipaloja. ja jos on säännölliset ruoka-ajat ni niistä ei pitäs lipsua. mä nyt en vaan oo jaksanu laittaa aamupaloja itelleni jotain viikkoon, mikä aiheuttaa sen et oon alkanu syödä taas lounasaikaan JA mahollisesti sit vielä jotain 3-4 välillä et JAKSAA TEHÄ PÄIVÄRUOKAA. :P pois se minusta, ja äkkiä. keräsin tohon keittiön hedelmäkoriin kaks appelsiinia ja omenan ja banaanin et syön niitä huomenaamulla, ja sit välipalaks voi puol kahelta tai jotain syödä leipää ja vaikka banaanijogurttia (itetehtyy). eikä mitään ihme sählinkejä popcornin kans. ja Birdy syö sitä mitä mäkin eikä sille laiteta mitään ihme makeita sotkuja sen LISÄKS.

mul nyt taas keskittymiskyky rakoilee ku kuuntelen musaa ja oon netissä samalla.. et mä lopetan nytte ja kirjotan sit myöhemmin jotain taas ku keksin.

22.4. hirvee päänsärky ollu koko päivän. et ei paljo huvita mitään puuhailla ku pää meinaa haljeta. pihalla on liian kuumaa ja sisällä liian kylmää ja valo sattuu silmiin ja kaikki ruoka oksettaa. mut söin sentään oikeisiin aikoihin ja ihan kunnollista ruokaa. koulusta tuli taas puheluu et Birdyn pitäs olla siellä, mut ei se nyt vaan oo, enkä mä ees tiiä missä se on ku se lähti Shaden mukaan eikä ne kertonu mihin oli menossa. mut kai se sieltä sit joskus kotiin tulee..

oluesta menee maha sekasin ku oon sitä juonu vähän liikaa, et yritän nytte olla juomatta sitä ja sen sijaan menny enkeleitä taas. kyl mä niistä yritän kans taukoo, sit joskus ku on vähän stabiilimmassa kondiksessa. en oo päässy mihkään täältä. kykin vaan kotona. no, aurinkoo ottamas makoilin tuolla päivällä. Yan oli täällä pitämäs mulle vähän seuraa. sanoin et voi se myöhemminkin vielä tulla, keittiön ovi on auki. :) joo mä oon ihan rapis nytte. sen minkä pystyin dh:ta vähentään oon ottanu takas, mut en sentäs ihan tuplina. mä voin tosi huonosti jos mä vähennän sitä, enkä tosiaankaan pysty kuvitteleen et olisin päivääkään ilman. mut ei tosta mun tavisannoksesta mitään pilvee kyl enää tuu. ihan pikkusen kevyempi fiilis ja fyysinen olo paranee. joo mut siis eniveis mul olis yks olut jälellä, enkä varmaan osta uutta tällä viikolla. varmaan tiedossa ilmasta viinaa eniveis ku Ray kutsu meitä sen mestaan ens perjantaiks. on se helpotus ku pääsee tänä iltana nukkumaan ja on pimeetä ja voi silmät levätä ja päätä lakkaa särkemästä. O.o

Yan sano et mun pitäs tehä jotain kuntoni eteen. joo vittu kyl mä sen itekin tiiän. :P se meinas et kakskyt minsaa päivittäin riittää ja voi vaihdella kaikkee, et välil tekee painotreeniä ja välil pyöräilee ja välil kävelee ja niin poispäin. mä mietin sit et jos jaksas pari kertaa viikossa sen kakskyt minsaa pyöräillä ja siihen päälle tehä jotain muuta. vois tota tanssimistaki yrittää välillä. no noi on kaikkee sellasta mitä voi tehä oman neljän seinän sisällä ja se olis ehkä ihan hyvä alotus.

joo, ja vois tietty ihan tosissaan kans yrittää hakee apua tähän mun huume- ja alkoholiongelmaan. on alkanu sellanen ajatus kummitella mielessä ettei olis varmaan mikään huono juttu joku ryhmäterapia tai sellanen. mut sellanenki ajatus et mä haluisin ehkä sellaseen ryhtyä NB:ssä enkä täällä. mä haluun sinne. pakko mennä sinne oleen vaikka pariks viikoks nytte kesällä. vaikka olis pakko ottaa Birdy mukaan. jos Shade lähtis kans mukaan ni Birdy vois oleilla sen kanssa sillon ku mä haluun olla rauhassa. ku ne nyt kerran vaikuttaa tulevan niin hyvin toimeen keskenään..

nytte kuulostaa siltä niinku ne kaks olis tulossa kotiin ku alaovi aukes. heh, äänistä päätellen niil on Yan mukana matkassa. et mä lopettelen tältä erää. ku pitää mennä pitään niille seuraa ja silleen. epäkohteliasta kykkiä vaan koneella. palailen sit taas joskus. vois laittaa kans joskus taas jotain noista suhteista..

No comments: