23 April 2009

Kelly, again

joo, Kelly. mä tapasin sen jossain Erinin bileissä kai eka kerran. silleen et näin sen vaan etäämpää. sit mä törmäsin siihen sillon ku menin kattoo yks kerta Toddia ja hakkasin Winnien ohimennen ja Kelly näki sen. ..no ei se siihen mitään sanonu muuta ku et tais Winnie saada kerrankin mitä kerjäs. heh. sit oli sillon joskus se Kellyn järkkäämä miniristeily sen huvijahdilla. ou jee. mä siellä tutustuin siihen lähemmin ja siitä on kuviaki todisteena (minkä ottamisesta ei oo mitään muistikuvia..). se oli mun mielestä vähän pehmo sillon. no mä en ollu vielä nähny sen pimeetä puolta..

(sivuhuomautus: muistin virkistykseks mä lueskelen tota vihkoo mikä mul oli viis vuotta sitte, ja törmäsin siihen ku eka kerran tapasin Chrisin. sweet. ^^ ...no joo nytte riittää. luin melkeen puolet vihkoo yhteensä. kumma juttu ku emmä muuten hirveen usein uppoo tolleen lukeen jotain. pitäs laittaa jotain välipalaa kans..)

joo, Kelly. se on joskus tosi ilkee mulle ja vittuilee päin naamaa ja tekee kaikkee jäynää. sit se joskus taas on ystävällinen ja kutsuu mua syömään tai sen mestaan ja antaa kamaa ja rahaa. varsinki alussa se anto mulle usein rahaa tai jonku pussin evoja niinku maksuna seksistä tai siitä hyvästä et mä olin kiltti ja tein mitä se sano. mut se muuttaa mieltään tosi nopeesti aina ja sen mielialat voi heilahdella ihan tunnin sisäänki monta kertaa, et se on silleen arvaamaton.

mä oon jotenki edelleen silleen ihastunu siihen et en pysty sanoo ei jos se jotain multa haluu. mä yritän epätoivosesti olla sen luottamuksen arvonen ja tehä siihen vaikutuksen omilla tekemisilläni ja esmes sillä et hoidin sille niitä keikkoja, mut silti mä tiedän pohjimmiltaan et jos se haluu ni se voi pudottaa mut ihan pohjalle ja saada mut käyttäytyyn just niinku se haluu ja tekeen mitä se haluu vaikka se olis jotain mitä mä dissaan tai jotain mitä mä absoluuttisesti en haluu tehä. sillon valta käyttää mua hyväkseen ja samoin mun poikia. Shadee ja Birdyä. Shade nyt on paljo vahvempi niinku henkisesti, ku mä, et sen kohdalla se hyväkskäyttö ei ehkä niin 100% onnistu mut Birdy on aika haavottuva. Birdyl ei se oma tahto oo vielä niin kehittyny, niinku Shadella oli alusta asti voimakas tahto ja se teki mitä halus ja sai mitä halus eikä Kellyllä niinku ollu ikinä valtaa siihen. mut mua se pompottelee niinku superpalloa, enkä mä voi tehä asialle yhtään mitään, enkä jotenki haluakaan. mä tykkään siitä, vaikka se on joskus tosi sadisti ja arvaamaton. :)

nytteki mul on mielessä se Unleashed-juttu.. se on niinku tosi hyvä esimerkki siitä mihin Kelly pystyy mun suhteen. se laitto mut niin sekasin aineilla et mä en tajunnu ympäristöstäni mitään, ja sit anto pari MMB:tä et mulle tuli ihan sairaan paha aggressio. se laitto mulle kaulapannan ja hihnan ja parilla sanalla "ohjas" mua tekeen sitä mitä se halus. mun muistikuvat siitä illasta on tosi hatarat ja Kelly sanoo et mä tapoin 9 ihmistä, mut toisaalta mul on tullu sellanen epäilys sen todenmukaisuudesta, ku siinä kunnossa mä tosin pystyn vielä ampumaan, mut tähtääminen on heikkoo. O.o mä muistan selkeesti vaan sen kymmenennen kenet mä säästin. mä sönkkäsin sille jotain sekavaa siitä MIKS mä sen säästin, ja sit pimenee. mun epäilystä tukee se ettei siinä videolla minkä ne tyypit kuvas musta näy selkeesti ykskään niistä uhreista tai se miten pahasti ne on haavottunu vai onko ollenkaan, ja se on kuvattu tosi heiluvasti ja siihen on laitettu jälkeenpäin jotain keltasta pyörrettä päälle, digitaalisesti muokattu sitä et siitä välittyy se mitä mä tunsin, eli et on ihan sekasin. et lähinnä siinä on kuvattu sitä ku Kelly puhuu mulle, ja äänistä kuuluu ku ne tyypit nauraa, ja välil mun oma älytön sekava hölinä ja sit ammuskelu.

ei oo pahasti nälkä nytte mut jotain pitäs syödä et pysyy ruoka-ajat kunnossa. on joo tullu sekoiltuu menneisyydessä, ja siitä puheenollen mullei oo juuri mitään muistikuvaa eilisestäkään. nukuin 13 tuntia ja oli kaikkee sekavia epätodellisia ja rasittavia unia mitkä läheni painajaista. :P joo meen syö jotain ja palaan sit joskus illalla vaikka.

myöhemmin iltapäivällä: olin tuol vähän pihalla vaihteeks. ihme et sain itteni liikkeelle. O.o ja piti mennä törmään yhteen kusipäähän kyttään kelle kaikki keinot on sallittuja ja kenen ansaan mä lankesin kerran. vittu saatana. oommä muuttunu, mut se tuns mut silti ja tuli vittuileen mun ulkonäöstä ja lisääntyneestä elopainosta, alko kyselee mitä kamaa mä käytän ja meinas et sen näkee kilometrin päähän et musta on tullu heikko narkkari. ja niin poispäin. ihmiset katto. ja mä annoin sen haukkuu mua enkä tehny mitään. tuijottelin maata ja taivasta ja yritin olla kuuntelematta. sit ku sain tarpeekseni ni lähin vaan käveleen. se tuli vähän matkaan mun peräs ja jatko vittuilua, mut kai se sit kyllästy ja meni tiehensä. on se silleen hyvän näkönen, vähän pimee tyyppi et cetera ja sellanen et se on puoleensavetävä niinku sellasille ku mä. mut se on täys sadisti ja kusipää eikä ollu kiva törmätä siihen. :(

en jaksanu kauaa pyöriä cityssä. kävin kattoo onks Kelly ehkä sen kantiksessa, mut ei ollu. se on sellanen iso kakskerroksinen kiinalainen ravintola mikä on niinku vanhanaikasesti rakennettu. hieno mesta. ja tosi suosittu ku siel on aina porukkaa. sato vettä ku lähin sieltä et kastuin vähän. kaikki ihmiset meni kauppoihin sisälle pitään sadetta mut mä en viittiny. kahvilat yms. oli halkeemaisillaan porukkaa. näin yhen Leen kuka oli kovin kaukana niiltä nurkilta missä se tavallisesti pyörii diilaamassa, mut se ei nähny mua ja ehkä ihan hyvä vaan niin, ku me ei oikeen olla oltu väleissä enää. musta tuntuu et mä oon laittanu tästä jo. Oó et se liikkuu nytte paremmissa piireissä eikä haluu enää myydä meille luusereille. :P

alko kylmä tuuli puhaltaa et päätin sit tulla takas kotiin. laitoin itelleni ja Birdylle popcornia taas kerran. jotenki en tuntenu olooni kotoisaks cityssä. tuntu et mullon lasipää ja et kaikki ihmiset tuijottaa mua.

muistin just jotain eilisestä.. :P minkä olis voinu jättää muistamatta. illal, ku mä menin nukkuun ni Shade oli hereillä vielä ja puuhas Birdyn kans jotain, ja sit ku mä olin jo puoliunessa ne tuli mun huoneeseen ja Birdy tuli mun viereen sänkyyn ja alko käpälöidä Suez-sania mikä makas mun vieres, ja Shade meinas ottaa siitä kuvia kännykällä. onneks mä tajusin vielä sen verran et laitoin Suez-sanin yöpöydälle ja annoin Birdylle Flamen ku siinä on lipas tyhjä. turvallisempi leikkikalu. silmät raollaan sit seurasin sitä niitten "leikkiä". vitun huorat. pitäs kysyy Shadelta meinaaks se nekin kuvat laittaa nettiin.. ku niissä varmaan näkyy mun käsi ainaki ja varmaan kans mun päätä peiton alta. et editois eka mut niistä pois. niil oli ikäänkun joku taiteellinen motiivi, ku hämärässä kännykällä ei tosiaankaan saa mitään huippukuvia..

Birdy tuli tohon ovensuuhun istumaan ja katteleen. joo mä lopetan ja meen leikkiin sen kans mitä se nyt haluaakaan. kyselen siltä samalla vähän tosta eilisestä ku mä simahdin jossain vaihees eikä oo mitään tietoo kauanko ne mun huoneessa oleili.

p.s. mä tajusin just et oon kirjottanu Kellystä ennenki. no, nyt tuli sit tuplasti siitä. heh. tällänen tää mun pää on, ihan seula.

No comments: