16 April 2009

tripolar

16.4. Birdy.. oh well.. :D emmä tiiä olisko se niin hyvä juttu kertoo tosta. Alan oli meillä ja Birdy sai tulla mukaan leikkiin ku se tuli siihen ovelle norkoilemaan ja katteleen ku mä sain keppiä perseeseen. se laitto hameen päälle ja tuli mun päälle istuun. heh. no kivaa oli, ainaki mulla ja Birdyllä. vaikee sanoo mitä mieltä Alan siitä oli..

joo nytte on vähän pakko miettii onks Birdy mulle jotenki Shaden korvike.. mä oon yrittäny uskotella itelleni etten mä oo sellanen paskiainen, mut ilmeisesti oon silti. :P tääkin juttu on vitun vaikee, mulle itelleni ja mun on tosi vaikee puhua tästä. mut nyt viimeajat on jotenki lähentäny mua ja Birdyä taas. ku se on tääl koko aika mun lähistöllä ja joutuu niinku huolehtiin siitä eli laittaan välipaloja ja sellasta (emmä itteni takia näkis vaivaa niin paljo), ja sit toi eilinen.. se tuli äsken tähän ja otti mua kaulasta ja oli ihan punanen ja kuiskutti et sil oli eilen kivaa. :)

:P nytte MÄ kyl vähän kadun tota.. joo mulle tulee aina morkkis jos on ottanu suihin joltain mua nuoremmalta. :P mut se menee ohi ja se on nytte pääasia et Birdy tykkäs siitä.

mut nyt riittää Birdystä. mä näin unta jostain tyypeistä ketkä oli niinku kalastajia, yks äijä ja sen poika ja joku sen kaveri. niil oli kiva laiva. sellanen sininen pyöreemuotonen. se poika nukku keskimmäises kerrokses ja halus koko aika naiskennella isänsä tai sen toisen tyypin kans. friikki uni. heh. sit aamun puolella oli uni jostain pikkulasten kirjasta missä oli seksivalistusta. O.o ja sit oli vielä joku kiimanen poika kuka hyppi joittenki jääsaarien päällä ja meni välil sohjoon kasteleen jalkansa. jotenki vaikuttaa siltä et mul alkaa taas tulee tripolar läpi, se seksi/väkivalta-kausi. tai silleen et on siihen energiaa. muuhun ei sit kyl oo. niinku talon siivoamiseen tai suihkussakäymiseen tai pihatöihin. :P

*tauko* toi musa häiritsee mun ajatuksia niin paljo ettei pysty mitään kirjottaan.

illalla: joo se happy hardcore ei oo ihan parasta musaa jos pitää ajatella samalla. heh. kävin äsken suihkussa ja nytte on kivan rauhottunu olo. ja ennenkaikkea puhas. mullon tollasta kivanhajusta suihkugeeliäkin millä on ilo pestä ittensä. tajusin just et oon päästäny itteni ihan repsahtaan ja kaikki kilot on tullu takas, osa tuplana. ihan vitun huono kunto eikä haavatkaan parane hirveen nopeesti. vitun dh. sehän tähän on syypää. ja toi pillerien vetäminen tietty. enkelit ja evat lihottaa aika nopeeta jos vaan on ja makaa ja chillailee tanssimisen sijasta. :P no joo kyl mä taas joskus yritän tehä jotain asialle..

olin vähän tuol pihalla ku ei jaksanu olla tääl ku Birdy on tääl. mä en oo yrittäny pakottaa sitä kouluun ku se halus olla tän viikon kotona. no eniveis en tietty kävelly paikasta toiseen mitä olis pitäny, vaan ajelin autolla rantamajalleni ja istuskelin sit siellä ja soittelin kavereita läpi kellä olis aikaa mulle. Gabella oli. :) se on kans vähän sellanen.. isähahmo..

niin muuten, O-man sekin ilmotti taas välil itestään ja halus tavata mua joku päivä. mä vähän niinku kutsuin sitä meillä käymään.. joskus huomisen ja ens viikon välillä. voitas vaikka grillata jos keli pysyy hyvänä. nytte on kyl tullu pilviä. mut kyl sekin käy et istutaan vaan sisällä ja juodaan parit oluet ja Birdy pitää meille seuraa. heh. O-man on pitäny taukoo foorumilta, se sano et sille kävi jotkuu tyypit vähän liian tunkeileviks ja se oli valittanu niistä modelle. se meinas et ei enää tunne oloaan turvalliseks siellä. no joo siel on paljon sellasta porukkaa mitkä mä heittäsin oitis pihalle jos olisin modena siel.. kehen ei voi luottaa u know. vaikkei niillä kellään oo mitään näyttöö mua tai O-mania vastaan ni koskaan ei voi tietää mitä ne keksii jos ne suuttuu meikäläisille. heh, ja se nyt on selvä ketä kytät ennemmin uskoo.. :P niinku siis meikäläisten taustoilla.. vaikka O-manin linnakeikasta on kyl kulunu jo tosi kauan ja vaikka mul on kertyny lähinnä väkivaltarikoksia ni silti. on helppoo saada selville ettei ne kaikki jutut millä mäkin oon siellä kehuskellu oo pelkkää läppää..

Gabe oli jotenki lempeän julma.. ja mä näytin varmaan tosi nistiltä ku oli likaset vaatteet ja likanen tukka enkä jaksanu sataa metriä kävellä yhteen putkeen. :P se laitto mulle käsiraudat ja otti kännykällä kuvia. mä en tosiaankaan oo nyt hirveen fotogeenissä kunnossa, et saa sen kaverit hyvät naurut. se kysy et muistanks mä sen ku oltiin Kellyn kämpässä ja sil oli se yks kuva seinällä missä mä oon kontallani saamassa. mutisin siihen jotain et on se ihan kiva se kuva, mä vaan en muista mitään siitä tilanteesta ku se on otettu. se siihen et "et sä muista mitään tästäkään tilanteesta" ja löi mua jollain (aseenperällä, kävi myöhemmin ilmi) takaraivoon ni et silmissä pimeni jokskin aikaa. ei kyl pitkäks. mä olin ehkä 5 min veks.

sit ku virkosin ni se ei ollukaan enää yksin vaan mun kämppään oli ilmaantunu kolme muuta tyyppiä ketä en tuntenu. mietin vieläki oliko ne oottanu pihalla koko aika.. heh, et se oli alun pitäen suunniteltu juttu. ne tutki mun kämppää, katto kaikkiin kaappeihin ja tonki mun tavaroita mistä mä en tykänny yhtään, mut vastalauseet hiljennettiin aika äkkiä. koko juttu kesti ehkä kaks tuntia ja ne sai äkkiä mitä halusivat ku emmä vastustellu, ja yks oli ilmeisesti siellä vaan kuvaamassa ku kolme tyyppiä paneskelee rapanistiä, ehehehe.

mullon nytte vaan kylmä ja tekee mieli olla pilvessä mut mä oon yrittämäs pienentää annosta vielä vähän. ja yrittämäs olla vetämättä jotain muita aineita dh:n sijaan.. joo kahta asiaa mä haluun koko aika: seksiä ja aineita. sillon ku saan seksiä ni en ajattele aineita ja sillon ku saan aineita ni en ajattele seksiä. :P Alan missä sä oot? no kattoo nyt mitä ilta ja viikonloppu tuo tullessaan.. ...äh, mä tiedän et se jos mä saan seksiä ei estä mitenkään mua vetämästä aineita siihen päälle. no joo mä taidan tästä mennä muualle. jos tv:n kattelu sais ajatukset vähän pois noista viimeyön unista mitkä kiertää kehää mun päässä (ja toi eilinen samoin). ehkä mä vaan vedän dh:n annokseni enkä lähe enää mihkään tänään. sattuu löytyyn tollasta esineistöä kotoa mikä käy elävän mulkun korvikkeesta.. :)

No comments: