08 April 2009

whatever

8.4. mul oli alotus jutulle jostain muutaman päivän päästä, mut se on tolla toisella koneelle mitä en nytte jaksa laittaa päälle. oon taas vaihteeks ollu menneiden aikojen tunnelmissa. faijaa tullu mietittyä taas ja Frankia ja millanen kaveri se oli mulle. se oli tosi tärkee mulle. nykyään ei vois enää vähempää kiinnostaa. mä en vaan enää välitä. tos oli joitakin vuosia sen jälkeen ku olin ollu eka kerran istumas NB:s ku mul oli tosi kova ikävä sitä ja mä etin sen silloisen asuinpaikan ja kävin siellä aina välillä jne. pahoinpitelin sen naisystävän. ja nytte tos ku oli CFS pari vuotta sitte ni se oli siihen samaan ryppääseen (Dave yritti kans siitä ku mä hakkasin sen yhen kerran Shaden kans mut se oli vanhentunu juttu eikä menny läpi. ihan oikein sille kyrvälle) saanu sen et mulle tipahti lähestymiskielto päälle. no joo ehkä se oli just sitä mitä mä tarttin et pääs irtautumaan niistä vanhoista jutuista.

joo mä söin äsken, siis 1,5 tuntia sitte kaks enkeliä niinku ihan viihdekäyttönä täl kertaa. mul on niitä menny ku joka päivä ahdistaa. ei oo vielä pahasti tuntunu, tai sit se johtuu siitä et mul oli puuhaa et keskityin tohon p-foorumiin niin kovasti etten tunne enkä huomaa mitään muuta. kirjottelin sinne Birdystä. siitä millanen se on. sit ku selasin niitä muita topikkeja ni sillä aikaa se alotus oli keränny jo kolme replyä. heh. yks kysy onks mul kuvia siitä ni sanoin et kokeilee googlettaa vaikka Birdy tai Wren tai Jake Bird, ku noi oli niitä hakusanoja millä sinne Shaden saitille oli tultu. se muuten on taas pystyssä.. mut mä en tiiä missä osotteessa. kerroin niille siel foorumilla kyl tosta et kuvia löytyy, mut en vaan tiiä mistä ku mun ei oikeestaan pitäs tietää koko asiasta mitään ku mä haukuin sen saitin adminin siitä hyvästä. no joo mun tietääkseni siel ei enää oo niitä kuvia mitä mä oon Birdystä ottanu. Shade oli älynny jättää ne pois. oli vissiin hyvä opetus sille sen saitin poistaminen.

mä oon istunu auringossa jo parina päivänä alottelemassa ruskettumista. ja mä oon kelannu kaikkee tähän taloon liittyen. ja sellasta et lähtisin vaan ja häipysin kuvioista jokskin aikaa. sitä et hoitas ittensä NB:n istumaan jostain pahoinpitelystä vaikka tai taposta. mun profiili tosin menis sit taas uusiks ja voi olla et mä tippusin siltä listalta missä on ne keiden dns on tullu vastaan sellasissa tapauksissa missä ne ei VOI olla syyllisiä. mun nykynen profiili ku on auttanu mua pysyyn sillä listalla ja joku tappo tms. heittäs sinne taas sen punasen läntin et mä oon vaarallinen. ja sit vois olla aika helvetin vaikee saada sitä sieltä pois enää, ku jos joku keksii et mä oon feikannu vaarattomuuteni. ou jeah. :P ja maine menis samantien muutenki.

tuntuu vaan välil et mitä vittua sil on väliä. :)

selkä menee jumekseen et mä taidan tästä kohta häipyä. meen tonne missä ihmiset kattoo telkkaria. Shade ja Chris. Birdy istuu lattialla tos keittiös - mä näen sen tästä - ja piirtelee sen vihkoon. noi halus alkoholia mut ei mul oo mitään. ostan huomeen. itelleni olutta ja pojille jotain makeita juttuja. ne tykkää sellasista. pikku homot. heh. :D Stella lähtee ens torstaina taas kerran Dubaihin ku siellä hommiin tuli joku muutos ja sen on pakko mennä sinne, ja nytte se on tuol kämpillä Kellyn talossa ja tekee hommiaan. se on ollu tosi busy viime aikoina.

mä oon saanu dh:n annosta ihan vähän alas ja mä oon täl hetkel pois ampulleista ku sain niitä parempaa ainetta köntsän. sitä heroiiniköntsää minkä sain Bradilta oon säästelly. jotain juhlatilaisuutta varten kato. :) joo, jos mä joudun istumaan ni on kaks vaihtoehtoo: kärvistellä sillä paskalla tuhanteen kertaan leikatulla dh:lla mitä sinne saa salakuljetettua, tai lähtä mukaan korvaushoitoon. kumpiki yhtä huono vaihtoehto. leikattu paska tuhoo ruumiin ja pään ja korvaushoidossa mä koukahdan siihen metathedoniin tms. alta aikayksikön ja teen kaikkeni et saisin sitä ylimääräsiä annoksia tai maksimiannosta, ja vetäsin ihan hervottomasti kaikkee mahollisia lääkkeitä mitä vaan saa hommattua - mikä sekin lopulta tuhoo pään ja ruumiin. sairaalas ku olin kattoo Bradia ni ne ehdotteli mullekin korvaushoitoo. mä olin sillon hiukka sekasin (ihan ilman mitään aineita) ja alko menee se tila jo psykoosin suuntaan ennenku viime to ja pe oli paremmat päivät ja pääsin siitä kierteestä irti. siis vittu mä en tartte tähän enää mitään helvetin psykoosilääkitystä lisäks.. :P

no joo mut nyt mä meen. palailen sit taas ku on jotain asiaa ja silleen. emmä tiiä, emmä kai nytte seksiä kaipaa. on kyseenalasta kykenisinkö vaikka haluaisinki. heh.

No comments: