15 September 2009

aineita tekee hitosti mieli ja vituttaa ääliöt foorumilla

15.9. vituttaa ku joutu miettiin omia huonoja puoliaan. niinku sekin vaikuttas olevan, ainaki muitten mielestä, huono puoli et mä en silleen tunne mitään häpeää mistään seksijutuista. O_o mut miks pitäs? vittuako se niille kuuluu jos mä tykkään väkivaltasesta seksistä. miks mun pitäs hävetä jotain sellasta mistä mulle tulee hyvä olo?

Stella siitä alko nalkuttaa, ku mä tulin hakattuna kotiin ja Tyson joutu näkeen mut siinä kunnossa ja sit mä vielä sanoin sille huoralle jotain ilkeetä ku se katto pelästyneenä. Stella meinas et mun pitäs pyytää siltä anteeks, vaikka mä en tarkottaskaan sitä rehellisesti, mut antas sille sen tunteen et se ei oo tehny mitään väärää. joskus mua käy se helvetin akka pahasti hermoille. aina se on sekaantumas mun asioihin. ja puolustamas ja suojelemas niinku noita huoria. sit se sano et Birdy oli alkanu kutsuu mua isäks, ja se oli oikeesti shokeeraava uutinen. Shade oli kertonu sille. tavallaan se on jotenki söpöä, mut se nostaa kans mul pinnalle niitä tunteita ku mul ei oo itelläni oikeeta isää, ja sit niitä ajatuksia et miten parhaiten käyttää hyväkseen Birdyn luottamusta. on se kyl idiootti kakara ku se roikkuu mussa kiinni vaikka mä satutan sitä vaan. mut ehkä se on niinku Shade nuorempana, et se ei vaan osaa tai jaksa lähtee. eikä sil oo mitään paikkaa mihin mennä. ja sitäpaitsi ei oo lainkaan varmaa antasinko mä sen mennä jos se yrittäs. >_<

alkanu oleen ihan kunnolla levoton olo. liikkuu kaikkee häiriintynyttä päässä mistä ei pääse eroon. aloin kans eilen ehdotella itelleni viiltelyä ja huumeita niinku apukeinona siihen et on epämukava olo. tokihan ne auttas, mut vaan yhen hetken verran, ja sit sais taas kuulla ihmisiltä jälkikäteen kaikkee inhottavaa. :( esim. et mä oon epäluotettava nisti enkä välitä yhtään et mun "lapset" joutuu näkeen ne viillot mun kädes. paskaa. osaan mä sen salata "lapsiltani", ja kukaan ei välitä paskaakaan vaikka mä kiskosin kiloittain aineita. ei oo välittäny ennenkään. eikä ketään oikeesti kiinnosta miten mä voin ku ne näkee vaan sen mikä saattas häiritä niitten omaa elämää, eli jos joku joutuu näyttäytyy mun kans ku mullon side kädes tai jotain. et oma imago kärsii, ei ne mun voinnista välitä paskaakaan.

mä en nyt haluu siitä laittaa mitä on Alanin kans puhuttu. ehkä joskus myöhemmin. mut se on nytte vaan liian herkkä juttu, tai silleen et ne jutut on liian pinnalla enkä mä haluu jakaa sitä kenenkään kans. sitäpaitsi mullei oo mitään hajuu miten tää suhde jatkossa pysyy kasassa. mä en oo ikinä ollu sen kotona, mut me oltiin sellases kämpässä missä se ilmeisesti viettää ainaki osan ajastaan. et se anto mun jäädä yöks. mul valu verta silmiin koko aika etten nähny eteeni, enkä pystyny oikeen käveleen. mä sain nukkuu sen vieres, mut en saanu tehä mitään lähentelyn yritystä. se laitto aseensa meiän väliin. ja sano et 'sähän oot tottunu tähän'. ... se tuli hakeen mua kotoo ja sano jo alunperin et mun pitäs ehkä ottaa vaihtovaatteet mukaan. en usko et ikinä saan noita toisia enää puhtaaks. mul tuli hitosti verta naamasta ja perseestä. aamul vielä. nytteki on kävely vielä vähän vaikeeta. istuminen on ok jos ei liiku koko aika. mut vähän jotenki kans turvonnu olo.. :D siis naamassa lähinnä, ja vähän muualla kans ja nytte vasta alkaa mustelmat tulla näkyviin kunnolla ja kädenjälet kaulas ja niin poispäin. et ulos ei oo menemistä ja jos on pakko ni paljo vaan vaatteita päälle.

jotenki kyl ei oo mikään ihme et Stella alko nalkuttaa mulle.. :P ehkä se oli ihan oikeutettua jopa. :/

oon nyt yksinäni tääl vielä jonku aikaa. Stella meni Tysonin kans ostaan sille vaatteita. mä annoin Tysonille jopa rahaa et ostaa jotain mistä se oikeesti tykkää. joo emmä sille oo mitenkään vihanen ollu. ei se oo tehny mulle mitään. mun pitäs varmaan kehua sitä ja sen ostoksia sit ku ne tulee takas. O.o Birdyn pitäs kans tulla kotiin välillä. Shade piteli siel eilen jotain omia bileitä ja kutsu sinne kavereitaan ja se kuulosti puhelimes vähän siltä et niil olis ollu jotain ilkeetä Birdyn varalle (ja sit mä saan taas hoitaa sen kuntoon ku Shade ei pysty kantaan vastuuta teoistaan). joo saa nähä. ehkä mä lähen tonne ja käyn hakee sen kotiin. joo, jalkapatikassa. Stella otti mun auton. nälkä alkaa olla. ehkä mä vaan syön ensin jotain. ootan et noi tulee kotiin ja otan sit auton.

*tauko jona surffailin netissä ja yritin tappaa aikaa ilmeisesti ja vittuunnuin foorumin viesteistä* siis saatanan ääliöt nostaa jotn tuhat vuotta vanhoja topikkeja ja alkaa herjaa meikäläistä ja joitain muita ihan ilman mitään järkeenkäypää syytä. ei olis pitäny mennä ollenkaan. lähti modeille valitusta ja kai c-e ne sieltä poistaa eniveis ku ne puheet oli ihan täyttä paskaa. saanee ne kaks kusipäätä bännin tai ikibänni olis parempi vaihtoehto. miks??? mä en oo tehny niille yhtään mitään, eikä ne kaks muutakaan. toinen niistä ei oo ees enää aktiivinen siellä. siis kyse oli leffoista. alunperin. niis vanhois ketjuis tuli puhetta onks kukaan ikinä nähny mitn snuffia ja meikä heitti et mä oon ja siitä alko hirvee selkkaus moraalista. paskaa. ja jotkuu katto et ne voi uudelleenlämmittää aiheen ja morkata mua vaan sen saatanan heiton takia. sillon sata vee sitte ku aihe oli ajankohtanen ni puhe oli enemmän filosofisista seikoista mistä käytiin hirveetä kamppailua, ku että olis alotettu ajojahti jotain yhtä henkilöö vastaan. vittu saatana. nytte on paha olla. arvata saattaa et ne oli syynänny mun muita viestejä ja laittanu lainauksia jostain ihan kontekstistaan irrotetuista jutuista mitkä sais mut näyttään syylliseltä ihan kaikkeen. vittu se on p********-foorumi saatana ja siel porukoille on jotkut raiskausvideot ihan arkipäivää. mitä vittua ne wannabet sinne tulee vouhottamaan?? tappofiilikset alkaa olee ku tollasta joutuu lukemaan. ne tyypit on joutuneet ihan väärään mestaan, sen mä sanoin c-e:lle kans. mitä vittua jotkuu moralistit siellä tekee??

huh, sain vähän päästettyy höyryjä.. vituttaa kyl edelleen raskaasti. tais olla jotain ääliöitä pehmoseksin äänenkannattajia ne tyypit.. no joo, anti olla. :P siis nää jutut on just sellasta tyypillistä paskaa minkä takia mä en jaksas sitä foorumia. osa porukasta, ne vanhat parrat niinsanotusti, on ihan ok ja kykeneväisiä asialliseen keskusteluun, ja sit on räyhääjiä jotka nostaa pulssin heti kahteensataan jos joutuu ainootakaan niitten viestiä lukeen. emmä sinne silti mitään alkanu postata, laitoin vaan modelle viestiä et i'm not amused. mut ei sekään pysty siellä kaiken aikaa oleen läsnä, et kai se tekee asialle jotain sit ku on taas paikalla.

joo mä laitan itelleni risoton jämät ja meen sit muihin puuhiin. alan petaileen sitä evan vetämistä.. olin eilen Bradin luona ja ostin siltä ku sil kerran oli niitä hyviä tarjolla. ostin vähän muutakin mut yritän sitä olla vetämättä ihan heti. laadusta ei oo hirveesti takeita mut heroiinia sen pitäs olla. jos sitä on reactilla jatkettu ni se selviää sit, et oksentaako vai ei. :P mut yritän eniveis sitä säästellä vielä. dh:taki on nyt uutta minkä pitäs olla parempaa ku se mitä mä sain NB:stä, mut siitäkään ei oo mitään muuta taetta ku Bradin sanat. olin yön siel mökissäni ja Chris tuli sinne kans. Brad sen varmaan lähetti pitään mulle seuraa. se oli ihan pilves. Brad oli kans ku mä niille menin. taas ihan sikahuonos kunnos, makas sohvalla ja yski tupakkayskää eikä oikeen pysyny jaloillaan ku meni hakeen kätköistään niitä mun ostoksia. no joo, kattoo miten tää ilta, et oonks kotona vai lähenkö johkuun. tai siis vedänkö jotain vai en. vaikka todennäköisyys sille on aika iso eniveis ku tekee niin hitosti mieli aineita ja ku mun itsekuri on niin hiton heikko huumeasioissa. :P bye.

No comments: