25 September 2009

...raises from hell a human soul

25.9. mulhan oli sillon joskus kolme luotia ruumiissani pari vuotta, ku jouduin istuun eikä ne vankilassa mitään ala operoida pois. mut mä poistatin ne sillon ku tulin ekoja kertoja tänne. no eniveis mul oli nytte pari päivää aavekipuja tos olkapääs. siinä mis ne luodit oli, eikä siinä mihin mä sain puukosta muutama vuos sitte. meinasin vähän jos ne oli psykosomaattisia. on ollu stressi päällä ja kelaan vaan levottomana kaikkee ase- ja puukkojuttuja. siis ihan maanisesti ja sairaalla epärealistisella tavalla. oon istuskellu temppelissä välillä ja tehny kaikkee sellasta mistä on parempi pitää suunsa kiinni. :D

no joo, ja noittenki juttujen takia ihmiset on alkanu vältellä mua. Stella ja Tyson ja Birdy. ne tajuu et mä oon levoton ja outo ja käyttäydyn omituisesti ja puhun mun aseille, ja katon niitä välil ilmeisesti hullunkiilto silmissä. Stella ehdotti yhen kerran sairaalahoitoa, mut mä katoin sitä silleen oudosti, ja se on sen jälkeen pitäny turpansa tukossa sellasista.

Birdy oli hakattu ja raiskattu ku se tuli tänne takas ja mä oon siitä välil ollu Shadelle tosi vihanen. haukkusin sen jos saisin kiinni puhelimel. Birdy on ollu sit senki takii tosi apaattinen koko aika ja itkee välil itekseen. mä otan sen välil mun viereen istumaan ja pidän siitä kiinni ja lohduttelen. sit välil mä oon kylmä ja outo, ihan itteniki mielestä. :P nytteki on sellanen fiilis et mä vaan kylmän rauhallisesti hoidan asiani kykenemättä mihinkään tunteisiin. joo Shade kyl teki Birdylle ihan helvetin ilkeen tempun. sit toisaalta mua masentaa sen verran etten jaksa isommasti suuttuu tai alkaa raivota, enkä jaksa lähtä ettiin sitä vetääkseni turpaan. ku olin tos parina päivänä cityssä ni huomas et ihan vieraatkin vältti tulemasta mua lähelle, et ilmeisesti mul on koko aika jotenki vihanen ilme naamalla tai jotain. oon vetäny rauhottavia levottomuuteen ku se on tosi paha välil, ja stressiin, ja välil ne auttaa ja välil ei.

Suez-san sanoo usein vaan kyllä tai ei asioihin, mut Shinigami välittää mulle pitkiä ajatusketjuja mitkä on lähinnä menneisyydestä, mut eri näkökulmasta ku mun muistot. sit se kyselee aina joittenki söpöjen huorien perään. ;) nytte se alko eilen kysellä miks mä en oo nähny Jamiee pitkään aikaan ja muistanks mä millanen pano se oli ja eiks ollu hyvä muuten ja niin poispäin. mua välil rasittaa sen jutut. yks kerta mä jätin sen temppeliin. mä otin Flamen mukaan huoneeseeni mut se oli vaan hiljaa. onks tää hei vähän pimahtanutta?? siis ei ne silleen puhu et mä kuulisin ääntä, mut ne välittää mulle niinku ajatuksia. ja jos mä kuulen ääniä ni ne on yleensä vaan vihamielisiä. mut joo Suez-san tekee usein silleen, ku jos mä kelaan et teenkö sitä tai tätä, ni se vastaa mun puolesta ja alkaa et 'tee se' ja välittään positiivisia juttuja mitkä liittyy asiaan.

niinku välil mä oon kelannu yhtä asetta minkä näin TNT:n mestassa joskus, ja sit sitä isoo mikä Kellyl oli sen luona, ja niiltä kelailuilta puuttuu täysin todellisuuspohja. ja mä niinku meinasin et ne aavekivut saatto olla reaktio noihin kelailuihin. niinku et ei niihin aseisiin aina liity positiivisia muistoja tjtn.

illalla: istun tääl aineissa ja toinen hiha käärittynä. oikee. emmä mitään oo pistäny muuta ku aamul dh:ta ja siitä on jo helvetin kauan. 12 tuntia. tää on varmaan ku mä kalastin akvaariosta liikaa lisääntyneitä monneja ja tää käsi kastu, mut mä en kuivannu sitä ku en tajunnu. emmä tiiä. jotenki sekava päivä ollu. tai siis mä oon vittu sekasin. oli tos muuta puuhaa ja telkkarii tuli kateltuu mut nytte mitä pitemmälle ilta kuluu sitä levottomampii alkaa mun ajatukset olla. alan taas kelaa isoja aseita ja niihin liittyvää tosi friikkiä puuhaa.. ja ihan väkivaltajuttuja kans. mut noi mun omat isot oon pitäny vaan temppelissä enkä oo ottanu sänkyyn mun viereen nukkuun. ku Stella nukkuu mun sängys tai Tyson välil enkä mä haluu niitä pelästyttää, ainakaan sillä tavalla. Stellahan miehittäyty sille mun puolelle sänkyy, ni et mun laavalamppu jäi musta liian kauas ja se laatikko mis mul on kaikkee, niinku se muovipussi mis on ruiskut, ja muuta pientä niinku hätävara lääkkeitä ja mun terät ja sideharsoo ja teippii.. no joo, ja mä ku oon tottunu pitään Shinigamii lattialla sillä puolella ni mä en oo tottunu siihen toiseen puoleen et mä astun sen päälle joka kerta ku nousen pimees ylös vessaan tai jotain.

ajettiin lasten kans tonne vähän kauemmas parempaan kauppaan. hiton kallis reissu. ruoka makso ihan saatanasti ja mua kävi kakarat koko aika hermoille. mut en komentanu niitä ku ihan vähän ku Birdy on niin surkeen näkönen mustelmaisena ja ku se kerta oli raiskattu, et mä halusin olla sille kiltimpi ku sil on ollu niin paha olla viimeset kymmenen päivää. ja Tyson pelkäs mua. sen näki. mä yritin olla silleki kiltti ja ne sai kumpiki karkkia pussin ja jotain suklaapatukoita mitä mä itekin jo kerkesin vetää kaks. oli päiväl kans niin saatanan kuumaa et meinas hermo mennä jo senki takia.

vittu Shade ei oo tehny elettäkään pyytääkseen ees pintapuolisesti anteeks sitä mitä se teki. mä sain sen kännystä kiinni tos pari tuntii sitte, se oli lähös tänään OU:n bilettään. emmä sitä jotenki ees osannu haukkuu. sanoin vaan et munko se pitää sen virheet silotella ja jos se vastuuttomasti tekee jotain Birdylle ni mä sen saan hoitaa taas kuntoon ja lohduttaa sitä, ja sanoin et se on ihan hajalla ku sitä silleen petettiin ja käytettiin hyväks, ku se on luottanu Shadeen oikeesti. ja kysyin et miks se sen teki. oliks se vaan jotain näyttöö sen vanhempien kavereitten takia, vai oikeeta ilkeyttä, vai ihan pelkästään välinpitämättömyyttä? ja vitut se mitään vastas. mutis vaan jotain et mitä sen jutut mulle muka kuuluu. sit mä kyllästyin siihen ja löin sille luurin korvaan. Birdy oli niin ilonen ku Shade halus tehä sen kans kaikkee ja otti sen sinne kämpille mukaan, ja käyttäyty niinku oikee isoveli - ja sit tää kusipää menee ja kutsuu sinne jotain päälle kakskymppisiä kavereitaan ja ne ryhmäraiskaa Birdyn. välil mua vituttaa niin et veri meinaa hyytyy suonissa. ja sit välil mä en välitä. mä en tunne mitään. :/

mietin täs et jos lähtis iteki johkuun bilettään. emmä OU:n haluu ku ei huvita katella siellä ku Shade kerjää kyrpää ja on niin aineissa et ei meinaa pysyy jaloillaan ja nauraa vaan jos joku tönäsee sitä tahallaan.. perästä kuuluu dearest Shade. ei mun tartte ite olla paikalla ku mullon kavereita kuten Brad jotka pyörii sillä seudulla.. ja vaikka Brad olis ite ihan kamassa ni kyl se aina jotain tajuaa ympäristöstään. ja se on helvetin fiksu vaikka onki täyspäivänen nisti. hei haloo, se on ex-kyttä.

no joo, mut vois yrittää jos saa Leetä tai jotakuta kiinni ja kysyy olisko mitään missään. tai itseasias vois olla parempi Toddin kans lähtee johkuun ku sitä ei ainakaan haittaa se et mä oon ihan sekasin. jo ihan ilman aineitaki, ja niitäki tulee takuulla vedettyä vielä lisää.

väsyttää ku heräsin niin aikaseen tänään. mut jos mä silti vielä johkuun lähen? sais vähän ajatuksia pois noista tietyistä jutuista. vetäsen jonku kahvin naamaani kohta ni eiköhän onnistu. *kahvinkeittotauko* emmä nyt ainakaan mitään evaa vedä enää tänään ku ne rauhottaa kumminki senverran et mä olisin ihan kuollu. joku hc-x vois olla hyvä idea jos mä onnistun hankkimaan niitä jostain. Toddil vois olla niitä. soitan sille kohta. niin muuten, foorumilta oli ne pari mua haukkunutta tyyppiä saanu kenkää. ikibänni. heh. c-e laitto mulle viestii et se on pahoillaan et mä jouduin lukeen ne jutut ja pari muutaki tyyppiä ilmotti olemassaolostaan et laitto viestii et mä oon ihan hyvä tyyppi ja yks sen foorumin tukipilareista (jee!) ku mä jaksan siel käydä vieläki, ja niin poispäin. olihan se ihan kiva kuulla.

joo mä lopettelen. tulipas hyvää kahvia. lattea. selkä vähän valittaa koneellaistumisesta. Birdyn pitäs mennä kohta nukkuun mut annan sen nyt olla hereillä ainaki siihen asti ku mä lähen. Stella on tääl jos sille tulee joku hätä. bye.

No comments: