27 September 2009

Shade sai ansionsa mukaan

27.9. oh well, mekin sit sinne Orion Undergroundiin päädyttiin. eräillä näky olee meno päällä, Shade hengas joittenki huorien kans ketkä oli ihan kakaroita, lähinnä ne ovilla roikku ja kerjäs jotain. rahaa, panoo, huumeita.. mä menin puhuu Shadelle mut se ei tajunnu mitään eikä vissiin ees tuntenu mua. tai sit se veti jotain vitun teatteria. kuulin sivusta ku joku äijä lupas sille satasen jos se suostuu pantavaks vessassa, ja ne lähti sinne, ja äijä tuli sieltä sit jonku ajan päästä ja kerto kavereilleen jotain ja naureskeli, et mä menin tsekkaan onks Shade ok. ei ollu, mut ei se välittäny. sil oli vedetty nenä poskelle ja se siel yritti pestä pois verta ja spermaa naamastaan. sinne tuli sit niitä sen huorakavereita ja Shade vaan yritti jotn et hyvä pano, ja näytti niille et satasen se oli saanukin. mä sanoin niille et niitten pitäs olla varovaisempia, et seuraava hoito saattaa käyttää puukkoo. ne vaan katto mua naiivisti. no, Shade sai ittensä putsattua ja ne lähti tanssimaan nytte ku oli rahaa huumeisiin. mä hengasin vessassa jonku aikaa. Todd oli koko aika tanssimas ja mua vähän vitutti ku se oli niin energinen ja ilonen ku itteä masentaa vaan eikä aineetkaan auttanu paljoo.

sit Chris ja Brad tuli sinne. jälkimmäinen näki mut heti ku istuskelin siel seinän vieres. ne oli ihan aineissa kans, vaikka Brad yritti et se on vaan juonu. ei ollu. ehkä yhen kaljan vetäny pohjiks. Chris pyöri toisten jaloissa eikä itte meinannu pysyy jaloillaan. mä otin sen mukaan vessaan sit ku halusin vähän rauhottuu.. siel mulle tuli sanoo joku tyyppi et jotkut siel karsastaa pahasti sitä vessassanaimista, mut mulle se oli vitun yhdentekevää just sillon. Chris sano et se rakastaa mua. ó.O

jotain se alko et sen elämällä ei oo mitään tarkotusta jos mä muutan pois ja jätän sen. alko itkeskellä. pikku raukka. mut hyvä pano se on. :) joo mullon vähän sekavat muistikuvat perjantaiyöstä, ainaki osittain. sen jälkeen ku jätin Chrisin vessaan ja kuulin takaani ku jotkut isot kaverit meni puhuun sille ja Chris vinkas ku sitä tartuttiin niskasta kiinni, ni on muistikuvat vähän hataria. menin ettii Bradia tai muita tuttuja, ja musta tuntu vaan et mä oon paikan ainoo joka on ees vähän selvä. tyypit tanssi mua päin ku menin tanssilattian yli toiselle puolelle. yhes vaihees jotkut alko puhuu et kytät on tulos, mut mul ei oo mitään muistikuvaa et ne olis sinne oikeesti ilmaantunu. sit myöhemmästä ajasta on lähes ainoo muisto et mä olin Toddin kans menos mun rantamajalle ja me kaaduttiin ja nukuttiin hiekassa jonku aikaa. mä heräsin ku aallot kasteli mun jalat. Todd oli ihan sekasin. mä en tajunnu sen puheesta mitään. mä sammuin ku pääsin sänkyyn ja se jäi käveleen ympäriinsä ja puhuun pehmeitä. kyl se silti löyty aamul mun vierestä.

joo Shade yrittää toisille tyypeille niin kovista esittää ja sit se kumminki on vitun narkkari ja huora kuka sekoilee joka viikonloppu tolleen. mä olin eilen Bradin luona ja se sano et Shade oli tullu sen luo illan myöhemmässä vaiheessa kerjään kamaa ja itkeen ku sen elämä on niin tyhjää. >< mistä toi mua oikeen muistuttaakaan..? heh. Toddista ja omasta itestäni. ei ne aineet oo mikään oikee sisältö elämälle, me kaikki se jossain vaihees tajutaan, mut se on sit itestä kiinni hankkiiko sitä sisältöö vai ei. vai jääkö siihen entiseen tyhjyyteen makaamaan. O.o mun pitäs katella uutta pohjaa tänne, ku Stella sano et host lakkaa olemasta ni pitäs hankkii joku ilmanen muitten tekemä pohja jos löytyy kivoja, ennen ku se saa jossain vaihees etittyy uuden hostin. mä kysyin eiks se voi ladata noita vaan sen omalle serverille, ja se sano et se ei oo yksityiskäyttöön tarkotettu vaan on pelkästään sen firman käytössä, mut se kyl löytää ongelmaan jonku ratkasun heti ku kerkee.

no, mut mä en halunnu nytte ku Tyson istuu tos vieres ja pelaa jotain Bejewelediä ja surffailee netissä.. ei sen tartte tästä tietää mitään. :) mullon nytte taas uudet haavat käsivarressa, aika vitun monta. ei syviä kyl. ei tullu paljo verta. no joo, riippuvuus mikä riippuvuus.. ja jotenki se oli kans vähän stressinpurkua. oli sit sen takia hyvä olo ku menin nukkuun, rauhallinen ja silleen, enkä ottanu mitään asetta sänkyyn ja annoin Tysonin tulla mua lähemmäs ja pidin sitä kädestä kii.

join eilen vähän, mut ei oikeen maistunu. mietin jos tänään harrastas ihan selvänä seksiä.. pehmoseksiki vois mennä. ku toi Tyson nyt tääl kerran on.. :D

tietty ei paljo kiinnostas sit se jos tulee pehmoseksistä morkkis. ehkä joku semipehmo vois mennä. pieni julmuus. ei huvita olla hirveen aktiivinen aka hakata sitä. tarttee säästää energiaa ens viikolle ku oli vähän aikeena harrastaa jotain kuntoilua ku mä oon yksin tääl joinaki päivinä ku Stella lähtee johkuun Birdyn kans ja Tyson vois mennä mun puolesta tienaamaan vähän rahaa.. Stella kerto mulle et Shade saattaa lähipäivinä saada rangaistuksen siitä mitä se teki Birdylle. :) et se saattaa sit tulla mun luo itkeen sitä et sitä on kohdeltu kaltoin. vittu oma vikansa. no nyt mä olettasin et se on nukkunu eka pois krapulansa perjantailta ja varmaan jo tuhlannu sen rahan minkä tienas. viimeks se on nähty hoippumas OU:sta poispäin sotkusena ja sekasin. Brad sano et sen huorakaverit oli joko lähteny joittenki äijien mukaan, tai sammunu ja ne oli kylmästi heitetty kadulle makaamaan ku bileet päätty.

jos mä menisin Shadee kattoon? tai ainaki vaan kattoon onks mun kämpässä kaikki ok. vois Toddia vilkasta samantien et miten sil menee. ja kattoo onks siel ketään muuta hengaamas. Kellyn porukat tykkää edelleen hengailla siel pihalla ja tavata toisiaan siel talossa, istuu baarissa ja jutella tai pitää jotain kokouksia huoneissa. jos niitä näkis ja jos niitä kiinnostas jotain puuhata mun kans.. tai siis mä toivon et Louis olis siellä ja et mä saisin ottaa siltä poskeen. ^.^ Shaden vois ottaa mukaan ni ne sais kaks huoraa yhden hinnalla. heh.

*puhelu* joo Shade olikin jo saanu ansionsa mukaan eilen. heh. nyt mä meen muualle. mä meen sitä kattoon iltapäivällä ku se on vähän saanu toivuttua ja itkunsa itkettyä.

No comments: