01 January 2010

winter kills. and stress.

välil käy helvetisti hermoille noi Ray ja Stella. mul hajoo pää niitten seurassa. Ray veti viinaa ja aineita eilen, ja mä olin etupäässä selvänä. ei huvita juoda. eikä syödä. mitään. haluu vetää ranteet auki. :P

Tyson parka ku se ei haluu syödä noita joulun liharuokia. kyl se syö, ihan vähän kaikkee, mut oksentaa sit joskus yöllä ku saa tehä sen rauhassa. mul tuli kans ruuat ylös, mut se varmaan johtu muista syistä. söin iha vaan liikaa tai ei sopinu ruuat yhteen. mä näin Gaben viikolla ja pyro-Billyn ja se oli mun luona, ja mul oli tosi hyvä olla niitten kans. vähä seksiä kans. :) muuten hirvee stressi päällä koko aika. eilen oli bileet Hybridissä, soittamas Ion, Noize ja Halo ja sit yks mitä en muista ku se soitti chillareita ja mä häivyin sieltä sillon ku se alotti. Tyson joi, Shade joi, ihan kaksin käsin. Birdylle mä annoin jonku yhen drinkin ku niitä saatiin ilmatteeks ja se joi sen kyl kokonaan mut väsähti sen jälkeen ja nukku yläkerras loungessa ku siel ei soinu musa eikä ollu ketään häiritsemäs.

joo mul tullu nytte tosi levoton fiilis ja ahdistaa melkeen joka päivä eri syistä. tappofiilikset ollu monta kertaa. ja Rayn kämpillä oli tosi lähellä vielä etten olis käyny hakee keittiöstä puukkoo. ja pistäny niitä porukoita sillä kurkkuun. oluetki meinasin heittää Stellan päälle. Kelly ja Erin oli eilen kans Hybridis jonku aikaa, ja Louis oli siel ja mä riitelin sen kans vessassa, huusin et haluuks se puukon kurkkuunsa etc. meni hermo täysin, siihen kusipäähän. se lähti sit sieltä veks ja mä jäin vessaan täriseen. onneks se häipy koko mestasta saman tien.

se Kellyn keikka peruuntu. Louis väitti et se oli mun syytä. aina kaikki on saatana mun syytä. kaikki saa haukkuu ja solvata mua miten mielii enkä mä voi sanoo yhtään vastaan tai nostetaan hirvee haloo. haukuin Stellan tänään ku sen oli pakko jauhaa paskaa mun kyvyttömyydestä hoitaa mun lapsia. saatana, mä hoidan ne ja takaan niille turvallisen elämän ja tulevaisuuden, silleen niinku mä tunnen et on oikein. enkä mä anna kenenkään vitun kusipään alkaa kontrolloida mua.

tuntuu samalle ku sillon ku asuin vielä vanhempien luona. et olis niinku vankilassa missä kaikkee mitä mä teen vahditaan ja kontrolloidaan. mut oikee vankila ei oo mitään siihen verrattuna. siellä musta tuntuu et se on hyvä paikka ja oikee paikka mulle, mut täs ihmisten tekemässä henkisessä vankilassa mä voin vaan tosi huonosti koko aika. tekis nytteki mieli viiltää, mut emmä voi. tai voisin varmaan, mut Stella on tääl vielä ku se teki jotain hommiaan eikä se halunnu jostain syystä mennä Rayn luo yöks eikä tonne toiseen kämppään ku krapulainen Shade on siellä vetämäs pillereitä. on ne huumeetki helvetin paskaa. ja sain taas kuulla niistäki, paskaa niskaan, et mä oon hyödytön nisti kuka ei osaa hoitaa asioitaan ja NB:s takuulla alan vetää tuplasti kamaa, eikä mul oo varaa muuttaa sinne ja muuta paskaa. joo, niinku ihmiset kuvittelee et niil on oikeus määräillä mua ja pakottaa mua tekeen jotain juttuja sellasia mistä mä en pidä. jos on vähänki erilainen tai eri mielipiteet ni heti on paha ja huono ihminen. ja mun kavereista vittuiltiin. NB:n kavereista ja kaikista panokavereista. Louis lähinnä. sitä et miten kukaan suostuu seksiin mun kans ja niin poispäin. täys paskiainen se on.

ainaki sai välil vähä rauhottuu ja levätä, olin yhen yön Gaben kämpillä. Kent oli kans siellä.. puhuttiin kaikkee ja naurettiin ja mul oli tosi rento ja hyvä fiilis. ja sit kotona ku pyro-Billy oli pitää mulle seuraa. se on yllättävä ja hauska kaveri. mä sain kertoo sille Louisiin liittyvistä ongelmista ja tosta muutosta et se stressaa mua. se jotenki ymmärsi. ja mulle sen seura tuli tarpeeseen ku oli pinna kireellä. mä varmaan jään kaipaan sitä. ja Gabea ja jotain muita kavereita. ja vituttaa et Louis on nykyään sellanen kusipää ku me oltiin ennen niin hyviä kavereita ja samal aaltopituudel. ja oli niin hyvää seksiä sen kans. :( mul on sitä välil ikävä mut sit me riidellään aina ku tavataan eikä se oo kivaa.

vitutti kans se ku Shaden piti juoda ja vetää kamaa taas ihan holtittomasti. käveli päin seiniä ja mongersi jotain mitä kukaan ei ymmärtäny. joo mua ei kiinnosta täl hetkel juoda. kyl sitä tulee silti otettuu, kohteliaisuudesta ku tarjotaan, mut en juo silleen niinku ennen - älyttömiä määriä kaikkee mitä on saatavilla. ei vaan huvita. senkään takia ku ahdistaa ja rauhottavat on parempi vaihtoehto siihen. tai viiltely.

siis saatana ku tekis mieli leikellä.. iha kunnolla. et tulee paljo verta ja koko käsivarsi on hajalla. tai syvään ranteeseen. silleen et pitää laittaa kunnon side. mä en nyt tähän hätään tiiä onks mul ees sideharsoo. ei vissiin. vittu.

joo lopettelen ja yritän nukkumaan mennä. Birdy nukkuu jo ja Tyson kuuluu oksentavan vessassa sitä neljä tuntii sitte syötyy ruokaa ulos. pitää sitä vähä paapoa ja lohdutella. :)

No comments: